Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری، عبدلله رضوی اظهار کرد: از این مجموع ۱۰هزار و ۱۶۱حلقه لاستیک تولید داخل و ۳۱ هزار و ۳۸۰ حلقه لاستیک وارداتی توزیع شده است.  

به گفته وی، اولویت‌بندی تامین و توزیع لاستیک‌های مورد نیاز از طریق سازمان راهداری و حمل و نقل بار و مسافر صورت می‌گیرد و لاستیک‌های توزیع شده در سایز۲۴*۱۲، ۲۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵*۸۰*۳۱۵  و  ۲۲.۵*۶۵*۳۸۵ به عنوان پر مصرف ترین لاستیک‌های تقاضا شده است.

رئیس اداره بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مصرف لاستیک خودروهای سنگین در برخی شهرهای این استان بیشتر از شهرهای دیگر کشور است، گفت: توزیع لاستیک خودروهای سنگین بین شهری بر اساس پیمایش توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان  صورت می‌گیرد.

رضوی گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی در بازار لاستیک را  مراتب را از طریق تلفن ۱۲۴  به این سازمان نظارتی متولی اعلام کنند.

رئیس اداره بازرگانی داخلی سازمان صمت استان گفت: در حال حاضر ناوگان درون شهری برای دریافت لاستیک باید از طریق سامانه یو. تی. سی. ام. اس (utcms) اقدام کنند و با مراجعه به شهرداری ها پروانه اشتغال و سپس  با نصب سیستم باربرگ مجوز دریافت لاستیک را دریافت کنند.

چهارمحال و بختیاری یکی از محورهای ترانزیتی فلات مرکزی ایران به جنوب مطرح شده است و بخشی از جاده‌های این استان در محور بروجن به لردگان به محور ارتباطی خوزستان به مرکز ایران تبدیل شده است.

هم‌اینک افزون‌بر ۱۵ هزار راننده در بخش حمل و نقل عمومی چهارمحال و بختیاری در قالب ۵۵ شرکت حمل و نقل کالا فعالیت دارد.

کد خبر 468160 برچسب‌ها استان چهار محال و بختیاری وزارت صنعت، تجارت و معدن

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان چهار محال و بختیاری وزارت صنعت تجارت و معدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۴۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد از تعرفه‌های جدید پزشکی/افزایش ۳۵ درصدی بار سنگینی بر دوش بیمارستانهای دولتی وارد می‌کند

نایب رئیس شورای عالی سازمان نظام پزشکی نسبت به رشد ۳۵ درصدی تعرفه‌های خدمات تشخیصی و درمانی پزشکی انتقاد کرد و گفت: عده‌ای تصور دارند کلیه این افزایش ۳۵ درصدی تعرفه‌ها، دستمزد پزشکان است و آن را با میزان افزایش دستمزد کارگران و کارمندان مقایسه می‌کنند، این درحالیست که کمتر از ۱۰ درصد این رقم سهم ویزیت پزشکان را شامل خواهد شد.

محمدباقر حیدری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به مصوبه هیأت وزیران درخصوص رشد ۳۵ درصدی تعرفه‌های خدمات تشخیصی و درمانی پزشکی، گفت: پیش از آنکه تعرفه‌های خدمات پزشکی در هیات وزیران مطرح شود، در ابتدا شورای عالی سلامت رشد ۴۶ درصدی تعرفه‌های پزشکی را تصویب کرد، هرچند که با همان افزایش ۴۶ درصدی هم جامعه پزشکی توان ارائه خدمات مطلوب به جامعه مورد نیاز را نداشت، اما درنهایت رشد ۳۵ درصدی تعرفه‌های خدمات تشخیصی و درمانی پزشکی به تصویب رسیده است.

وی افزود: عده‌ای تصور دارند که تمام مبلغ با این افزایش ۳۵ درصدی تعرفه‌ها، دستمزد پزشکان است و آن را با میزان افزایش دستمزد کارگران و کارمندان مقایسه می‌کنند، این درحالیست که کمتر از ۱۰ درصد این رقم سهم ویزیت پزشکان را شامل خواهد شد. تعرفه‌های خدمات تشخیصی درمانی معادل دستمزد پزشکان نیست و اجزای تعرفه شامل جزء حرفه‌ای و جزء فنی، ویزیت، تعرفه پرستاری، دارو و ملزومات پزشکی، خدمات آزمایشگاه و تصویر برداری و جزء هتلینگ بیمارستانی است.

نایب رئیس شورای عالی سازمان نظام پزشکی با تأکید بر اینکه درخواست جامعه پزشکی این بود که بهای تمام شده خدمت را در نظر بگیرند و براساس کار کارشناسی در این زمینه تصمیم‌گیری شود، یادآور شد: طی ۱۲ سال گذشته، دستمزد اعمال جراحی پزشکان چه در بخش خصوصی و چه دولتی دو برابر نشده است، اکنون سوالی که مطرح می‌شود این است که کدامیک از خدمات طی این مدت چندین برابر نشده است؟

حیدری معتقد است که افزایش ۳۵ درصدی تعرفه‌ها باعث خواهد شد جامعه پزشکی توان ارائه خدمات مطلوب به بیماران را نداشته باشند و ادامه داد: این موضوع موجب فشار وارد شدن به بیمارستان دولتی خواهد شد. از سوی دیگر نیز بخش دولتی به تنهایی گنجایش ارائه خدمات به بیماران را ندارد. با این کار نمی‌دانم باید چه پاسخی به جامعه پزشکی داد؟.

وی بیان کرد: اگر راهکاری در این زمینه اندیشیده نشود، موجب تعطیلی مراکز درمانی یا کاهش ارائه خدمات بهتر به جامعه خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کمک ۳۰ میلیاردی خیران به نیازمندان در چهارمحال و بختیاری
  • افزایش ۵۰ درصدی حوادث واژگونی خودرو‌ها در چهارمحال و بختیاری
  • مرمت و بازسازی ۱۳۰ رشته قنات در چهارمحال و بختیاری
  • واژگونی خودرو سواری ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • جمع‌آوری ۲۵۰ میلیارد ریال در جشن نیکوکاری چهارمحال و بختیاری
  • فعالیت حدود دو هزار نفر در زنبورستان‌های چهارمحال و بختیاری
  • افزایش ۷۰ درصدی تصادفات جرحی در چهارمحال و بختیاری
  • ایجاد اشتغال مستقیم هزار و ۲۰۱ در چهارمحال و بختیاری
  • افتتاح ۸۱ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری در نیمه اول سال
  • انتقاد از تعرفه‌های جدید پزشکی/افزایش ۳۵ درصدی بار سنگینی بر دوش بیمارستانهای دولتی وارد می‌کند