Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@19:36:11 GMT

زنگ پژوهش در مدارس گلستان به صدا در آمد

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۹۴۷۶۰

زنگ پژوهش در مدارس گلستان به صدا در آمد

زنگ پژوهش با برگزاری مراسم متمرکز استانی در مدارس گلستان به صدا در آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «بهجت تربتی نژاد» امروز(شنبه ۱۶ آذر) در آیین نواختن زنگ پژوهش در دبیرستان واثقی گرگان اظهار کرد: همزمان با اجرای این زنگ متمرکز استانی پژوهش، زنگ پژوهش در ۲۰ مدرسه از طریق ویدئو کنفرانس به صدا در می آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


مدیر آموزش و پرورش گرگان ادامه داد: آموزش و پرورش در راستای اهداف پژوهشی مطابق سند تحول بنیادین آمورش و پرورش و بر اساس دستور العمل و شیوه نامه ها، برنامه های متنوعی برای ترویج فرهنگ پژوهش انجام می دهد.

 

تربتی نژاد متذکر شد: در دو بخش دانش آموزی و فرهنگیان به موضوع پژوهش می پردازیم و در بخش دانش آموزی با برگزاری مسابقات و جشنواره های مرتبط به پژوهش و کارگاه ها به پژوهش دانش آموزان کمک می کنیم.

 

وی یادآور شد: در بخش همکاران فرهنگی نیز هدف پژوهشگری است و معلمان علاوه بر اینکه باید به دانش آموزان آموزش بدهند باید در زمینه  تولید علم نیز گام بردارند.

 


مدیر آموزش و پرورش گرگان خاطرنشان کرد: از نگاه علوم تربیتی نیز در آموزش و پرورش به علوم پژوهشی توجه داریم تا معلمان ما به یک معلم پژوهنده تبدیل شوند و با استفاده از دانش جدید مشکلات کلاس خود را حل کنند.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد مسجد مجلس شورای اسلامی مسجد سبک زندگی خطبه های نماز جمعه انتخابات مجلس مسجد استان بوشهر سند تحول آموزش و پرورش مدیر آموزش و پرورش گرگان زنگ پژوهش معلم پژوهنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۴۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از مراسم گرامیداشت شهدای دانش آموز در دبیرستان ایرانشهر گرگان

هئیت دانش آموزی انصارالمهدی در دبیرستان ایرانشهر شهرستان گرگان استان گلستان با هدف گرامیداشت شهدای دانش آموز مراسمی را در نمازخانه این دبیرستان برگزار کردند. در این مراسم به بررسی عملیات وعده صادق در اندیشه مهدویت پرداخته شد.

شهروندخبرنگار ما با ارسال تصاویری از برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای دانش آموز در دبیرستان ایرانشهر شهرستان گرگان خبر داد.

منبع: شهروندخبرنگار - گلستان

بیشتر بخوانید:

برگزاری اولین یادواره ۵ شهید دانش آموز بخش کنارتخته و کمارج + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • استقبال تعاونی ها از مجموعه پرورش ماهی در قفس خلیج گرگان
  • اجرای ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • پایان دوره توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس سمپاد در قم
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • مدارس کار راهکاری برای کاهش ترک تحصیل / برنامه درسی هنوز برمبنای دهه ۶۰ است
  • تصاویری از مراسم گرامیداشت شهدای دانش آموز در دبیرستان ایرانشهر گرگان
  • زجر خلاقیت زیر زنجیر کتاب‌های درسی
  • قیچی قسمتی از لباس دانش‌آموزان دریکی از مدارس دلگان