Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-29@08:02:32 GMT

اعلام زمان واریز یارانه آذر

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۹۴۷۸۰

به گزارش ایلنا، در اطلاعیه ستاد هدفمندی یارانه‌ها آمده است: به اطلاع هموطنان عزیز می‌رساند یکصد و ششمین مرحله یارانه نقدی مربوط به آذر ماه سال جاری به ازای هر نفر ۴۵۵۰۰۰ریال  به همراه افزایش حداقل مستمری خانوارهای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور ساعت ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۲۰/۹/۱۳۹۸ به حساب سرپرستان محترم خانوارها واریز و قابل برداشت خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

کلیدواژه: هدفمندی یارانه ها یارانه یارانه نقدی پرداخت یارانه سازمان هدفمندی یارانه ها پرداخت یارانه آذر یارانه نقدی آذر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۴۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال‌سازی قابلیت احراز هویت دو مرحله‌ای برای جلوگیری از هک گوشی

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ داوود معظمی گودرزی رئیس پلیس فتا تهران بزرگ گفت: یکی از شگردهای مجرمین سایبری به جهت کلاهبرداری، دسترسی غیر مجاز به شبکه‌های اجتماعی دوستان و نزدیکان شما و سپس ارسال پیام به جهت واریز وجه و یا ارز دیجیتال برای شما است.

وی افزود: لذا از هموطنان درخواست داریم تا چنانچه با اینگونه پیام‌ها حتی از طرف خانواده خود مواجه شدند قبل از واریز وجه از طریق تماس تلفنی صحت آن را بررسی کنند چرا که ممکن است شبکه اجتماعی ارسال کننده هک شده باشد.

سردار معظمی گودرزی گفت: مهمترین راهکار مقابله با دسترسی غیر مجاز به شبکه‌های اجتماعی، فعال‌سازی قابلیت احراز هویت دو مرحله‌ای است که در واقع می‌تواند به عنوان یک سپر امنیتی مضاعف برای شما عمل کند.

وی ادامه داد: تا کنون هیچ پرونده‌ای مبنی بر هک شدن گوشی تلفن همراه با فعال بودن قابلیت احراز هویت دو مرحله‌ای نداشته ایم.

کد خبر 6063568

دیگر خبرها

  • ارسال پیام و درخواست واریز وجه و ارز دیجیتال، شگرد جدید کلاهبرداران اینترنتی
  • تاریخ جدید واریز یارانه نقدی با افزایش ۱۵ درصدی
  • تاریخ جدید واریز یارانه نقدی فروردین با افزایش ۱۵ درصدی/ واریزی ۱ میلیون و ۳۸۰ هزارتومانی برای این خانوار‌ها
  • کشف کلاهبرداری میلیاردی به شیوه خرید ارز دیجیتال در کازرون
  • ناراحتی دستیار نکونام از شرایط مالی استقلال
  • هشدار پلیس فتا درمورد شگرد کلاهبرداران اینترنتی
  • فعال‌سازی قابلیت احراز هویت دو مرحله‌ای برای جلوگیری از هک گوشی
  • زمان واریز افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ مشخص شد
  • اجرای طرح اکرام و اطعام ایتام در استان
  • عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد واریز شود