Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه امروز به مناسبت ۱۶ آذر در جمع دانشجویان دانشگاه تهران حاضر می‌شود.

مجید سرسنگی فرهنگی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس از حضور ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه در روز ۱۶ آذر به مناسبت روز دانشجو در دانشگاه تهران خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: آقای رئیسی ساعت ۱۴ امروز در دانشگاه تهران با دانشجویان دیدار خواهد داشت.

به گفته وی، همچنین پرویز فتاح هم روز دوشنبه ۱۸ آذر در جمع دانشجویان دانشگاه تهران حاضر می‌شود.

*امروز رئیس‌جمهور بین دانشجویان نیست

 

 طبق رسم تقریبا هر ساله، رئیس جمهور در روز ۱۶ آذر که روز دانشجو نام‌گذاری شده برنامه حضور در یکی از دانشگاه‌ها را داشت، حسن روحانی امسال بین دانشجویان حاضر نشد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیسی دانشگاه تهران دانشجویان قوه قضاییه ابراهیم رئیسی روز دانشجو دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۴۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراهیم رئیسی دکترا گرفت +عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، سید ابراهیم رئیسی که بعد از ظهر امروز سه‌شنبه به وقت محلی در ادامه برنامه‌های دومین روز سفر به پاکستان به شهر کراچی مرکز ایالت سند سفر کرده بود، در حضور محمدکامران خان تسوری استاندار و سید مراد علیشاه سروزیر ایالت پنجاب، جمعی از نمایندگان مجلس ایالتی و مقامات محلی و تعدادی از اعضای هیئت علمی دانشگاه کراچی، مدرک دکترای افتخاری این دانشگاه را از پرفسور خالد عراقی رئیس این دانشگاه دریافت کرد.

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898860

دیگر خبرها

  • افتتاح ۳ مگاپروژه حوزه انرژی سریلانکا توسط سید ابراهیم رئیسی/ امضای ۵ سند همکاری میان ایران و سریلانکا/رئیسی: تهدیدها و تحریم ها ملت ایران را متوقف نکرده است/ رئیس جمهور سریلانکا: از حمایت های ایران تشکر می کنیم
  • بیش از ۱۰۰ هزار دانشجو در مراکز آموزش عالی سیستان و بلوچستان مشغول به تحصیل هستند
  • احداث اولین خوابگاه متاهلی در دانشگاه شاهد/ در شاخص‌های فرهنگی رتبه برتر را کسب کردیم
  • طغیان دانشجویان در آمریکا علیه رژیم صهیونیستی/ پلیس 100 تن را بازداشت کرد + عکس و فیلم
  • ابراهیم رئیسی دکترا گرفت +عکس
  • طرح پویش دانشگاه آزاد، تلاقی آموزش مهارتی و اشتغال دانش‌بنیانِ نسل جوان
  • حمایت دانشجو معلمان یزدی از سپاه پاسداران
  • استقبال گرم پاکستانی ها از سید ابراهیم رئیسی+ فیلم/تاکید تهران و اسلام‌آباد بر مبارزه مشترک با تروریسم/ رئیسی: روابط ایران و پاکستان متکی بر برادری و روابط قلبی عمیق و تاریخی است/ نامگذاری یکی از اتوبان های پاکستان به نام «ایران»
  • استقبال گرم پاکستانی ها از سید ابراهیم رئیسی+ فیلم/تاکید تهران و اسلام‌آباد بر مبارزه مشترک با تروریسم/ رئیسی: روابط ایران و پاکستان متکی بر برادری و روابط قلبی عمیق و تاریخی است
  • نمایشگاه کار دانشگاه تهران برگزار می‌شود