Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-18@07:41:02 GMT

رئیس جمهور در دانشگاه حاضر نشد

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۹۴۸۷۵

به گزارش فارس، براساس رسم نانوشته گرامیداشت مراسم روز دانشجو، هر ساله رئیس جمهور وقت در روز ۱۶ آذر که به عنوان روز دانشجو نام‌گذاری شده است به یک دانشگاه‌ می‌رود و در بین دانشجویان حاضر می‌شود.

پیگیری‌ها تا آخرین روزهای باقی مانده تا ۱۶ آذر از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری حاکی از این بود که وزارت علوم از رئیس‌جمهور برای حضور در یک دانشگاه در ۱۶ آذر دعوت کرده است اما هنوز برنامه رئیس‌جمهور نهایی نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*هنوز اعلامی به وزارت علوم نشده است

غلامرضا غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در این باره، گفت: اگر قرار بود رئیس جمهور در روز ۱۶ آذر در دانشگاه در جمع دانشجویان حاضر شود این موضوع از قبل اعلام می‌شد که اعلام نشد و تا این لحظه هم در این باره اعلامی به وزارت علوم انجام نشده است.

یکی از برنامه های معمول این روز، سخنرانی نماینده تشکل‌های مختلف دانشجویی مقابل رئیس جمهور است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۴۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز تصویربرداری پزشکی غرب فارس در کازرون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: مرکز تصویربرداری MRI بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) کازرون در زمینی به مساحت ۳۵۰ مترمربع ساخته شده است و شامل بخش های ام‌آر‌آی، سی‌تی‌اسکن و سونوگرافی است.

سید وحید حسینی افزود: هفت میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی، سیستم سرمایش، برق کشی کل ساختمان و خرید کامل تجهیزات این مرکز از سوی سعید قناعتی نیکوکار عرصه سلامت شهرستان به نیابت از مادر خود، مرحوم بانو صدیقه باقری نژاد اهدا شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: همچنین حدود ۵۰ میلیارد تومان اعتبار از سوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و وزارت بهداشت برای خرید دستگاه تامین شده است.

حسینی در ادامه افزود: در صورت تامین ساختمان دارای استاندارد‌های علوم پزشکی، آماده استقرار دانشکده پزشکی در شهرستان کازرون هستیم.

دیگر خبرها

  • بودجه آموزش عالی برای همه دانشجویان؛ آری یا خیر؟
  • افتتاح مرکز تصویربرداری پزشکی غرب فارس در کازرون
  • دانشجوی باکیفیت هرجا که باشد باید حمایت شود
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می شود
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود
  • استفاده از کمکهای مشورتی والدین دانشجویان برای پیشبرد اهداف وزارت
  • وزیر علوم: تلاش برای تحقق شعار سال وظیفه همه اقشار به ویژه دانشگاهیان است
  • تلاش برای تحقق شعار سال وظیفه همه اقشار به ویژه دانشگاهیان است
  • کمبود اعتبار پنج همتی دانشگاه‌ها در تامین تغذیه دانشجویان
  • ترامپ در دادگاه حاضر شد/ او نخستین رئیس‌جمهور سابق آمریکاست که در یک پرونده جنایی محاکمه می‌شود