Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی دولت صنعا وابسته به انصارالله یمن به اظهارات اخیر عادل الجبیر واکنش نشان داد.

به نقل از پایگاه خبری المنار، ضیف الله الشامی، سخنگوی رسمی دولت صنعا وابسته به انصارالله یمن در واکنش به اظهارات عادل الجبیر، وزیر مشاور در امور خارجه عربستان گفت: موجود مسخره‌ای در دنیا هست که الجبیر نامیده می‌شود و می‌خواهد استخوان‌های  شکسته عربستان را که به دست قهرمانان یمن در طول پنج سال گذشته خرد شده است، جوش بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یمنی‌ها این فداکاری‌ها را نکردند تا یکی مثل الجبیر پیدا شود و به آن‌ها درباره کشور خودشان امر و نهی کند.

عبدالملک العجری، عضو هیئت ملی مذاکره کننده انصارالله یمن نیز گفته بود: خیلی مسخره است که برخی طرف‌های خارجی درباره قبول نقش انصارالله در آینده سیاسی یمن حرف می‌زنند و به گونه‌ای سخن می‌گویند که گویی یک هدیه تقدیم یمنی‌ها کرده‌اند. این‌ها باید بفهمند که یمنی‌ها خود حق تعیین آینده‌شان را دارند.

الجبیر روز جمعه تأکید کرد که انصارالله نقشی در آینده یمن دارد و می‌توان به توافق آتش‌بس در این کشور دست یافت./ایسنا

 

بیشتر بخوانید/عربستان از امکان دستیابی به آتش‌بس در یمن خبر داد

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۴۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، در این بیانیه آمده است که ما درگذشت این عالم بزرگ، بنیانگذار دانشگاه الایمان در یمن و هیئت جهانی اعجاز علمی در قرآن و سنت در مکه مکرمه را تسلیت می‌گوییم.

حماس تاکید کرد که این عالم بزرگ علاوه بر خدمات ارزشمندی که در راه اسلام و دعوت به آن انجام داد، همواره از حامیان قضایای امت اسلامی و در رأس آن قضیه فلسطین، قدس و مسجد الاقصی بود.

این جنبش ضمن تسلیت درگذشت این عالم بزرگ و حامی مقاومت فلسطین به خانواده وی و ملت یمن، از خداوند منان مسئلت نمود که او را با پیامبران، صادقان، شهدا و صالحان محشور فرماید.

گفتنی است؛ «شیخ عبدالمجید الزندانی» عالم برجسته یمنی و عضو اتحادیه جهانی علمای مسلمان دیروز (دوشنبه ) در سن 82 سالگی در یکی از بیمارستان‌های ترکیه درگذشت.

دیگر خبرها

  • سفیر ایران: خاندوزی هفته آینده به عربستان می رود
  • حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت
  • گل قهرمانی استقلال را مهرداد بزند!
  • من هنوز منتظرم سینیور امباپه حرف بزند
  • اسحاق جهانگیری : صدای شکسته شدن استخوان مردم به گوش می‌رسد
  • اسحاق جهانگیری: صدای شکسته شدن استخوان مردم به گوش می‌رسد /می خواستیم وزیر زن بگذاریم، نگذاشتند /باید مسیرها را باز کنیم
  • مدارس را به شرکت‌های دانش‌بنیان پیوند بزنید
  • شکوفایی استعداد‌های دانش‌آموزان با پیوند مدارس و شرکت‌های دانش‌بنیان
  • محققان دریافتند که دوز پایین استامینوفن هم می‌تواند به قلب آسیب بزند
  • صد و پنجاه و سومین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد