Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین آمار ثبت‌نام کنندگان دکتری سال ۹۹ را  اعلام کرد و افزود: ثبت‌نام در آزمون دکتری از روز چهارشنبه ۶ آذرماه شروع و در روز پنجشنبه ۱۴ آذر ماه پایان پذیرفت.

مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش گفت: بر اساس آخرین آمار تعداد ۱۷۴ هزار و ۴۴۶ داوطلب در این آزمون  ثبت‌نام نموده‌اند که نسبت به سال قبل کاهش محسوسی را داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توکلی افزود: آزمون دکتری تخصصی نیمه متمرکز در ۷ گروه آموزشی و ۲۴۵ کد رشته امتحانی روز جمعه ۹ اسفند ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود. این آزمون برای پذیرش دانشجو در دوره‌های روزانه، شبانه، دانشگاه پیام‌نور، دانشگاه آزاد، غیر انتفاعی و پردیس خود گردان دانشگاه‌ها برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اصلاحات دفترچه ثبت نام کنکور دکتری ۹۹ اعلام شد

او افزود: بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای مربوطه از ششم اسفند لغایت پنجشنبه ۸ اسفند بر روی سایت سازمان قرار می‌گیرد. داوطلبان برای حضور در این آزمون باید نسبت به پرینت کارت خود اقدام کنند نتایج اولیه این آزمومن در هفته اول اردیبهشت ۹۹ در سایت سازمان سنجش منتشر و انتخاب رشته در نیمه اول اردیبهشت صورت می‌گیرد و اسامی پذیرفته شدگان در این آزمون در دهه اول شهریور ۹۹ اعلام خواهد شد.

انتهای پیام /

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانشگاهی اخبار علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۴۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش۶ درصدی تورم سالانه در زنجان


به گزارش خبرگزار ی صدا و سیمای مرکز زنجان؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: بر اساس آخرین آمار منتشر شده توسط مرکز آمار ایران، نرخ تورم سالانه این استان در ۱۲ ماهه منتهی به اسفند ۱۴۰۱ برابر ۴۴.۶ درصد بود که در سال ۱۴۰۲ حدود ۶ درصد کاهش یافت.

محمدی افزود:نرخ تورم سالانه استان در ۱۲ ماهه منتهی به اسفند ۱۴۰۲ برابر ۳۸.۷ درصد بود و زنجان، ششمین استان با نرخ تورم سالانه پائین در کشور بوده و در بین استان‌های همجوار کمترین نرخ تورم را داشته است.

وی با بیان اینکه در تورم نقطه به نقطه نیز زنجان جزو استان‌های دارای نرخ پایین قرار گرفت، تصریح کرد: نرخ تورم نقطه به نقطه به این معناست که خانوار‌های استان به طور میانگین در سال گذشته ۲۷.۲ درصد بیشتر از اسفند ۱۴۰۱ برای خرید یک مجموعه کالا و خدمات یکسان هزینه کردند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان به فرآیند و ساز و کار محاسبه نرخ تورم اشاره کرد و گفت: برای محاسبه نرخ تورم از اطلاعات جمع آوری شده از قیمت ۴۷۵ قلم کالا و خدمت در قالب ۱۲ گروه اصلی از طریق اجرای طرح‌های شاخص قیمت مصرف کننده شهری، روستایی و اجاره بها استفاده می‌شود.

محمدی اضافه کرد : بر اساس داده‌های منتشر شده از سوی مرکز آمار ایران، بیشترین نرخ تورم سالانه ۱۴۰۲ مربوط به استان یزد با ۵۰.۴ درصد و کمترین آن مربوط به استان سیستان و بلوچستان با ۳۵.۹ درصد بود.

دیگر خبرها

  • انتخاب رشته‌ آزمون دوره دكتری سال 1403 از اول اردیبهشت آغاز می‌شود
  • انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت آغاز می‌شود
  • فردا، آغاز انتخاب رشته آزمون دوره دکتری سال ۱۴۰۳
  • انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت آغاز می‌شود
  • کاهش۶ درصدی تورم سالانه در زنجان
  • طرح نوروزی راهداری کردستان به روایت آمار
  • ۴ شرط پذیرش نهایی داوطلبان آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • دفترچه انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • اعلام نتایج آزمون ورودی دوره دکتری سال ۱۴۰۳
  • آغاز انتخاب رشته مجازین آزمون دکتری از شنبه