Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- وزیر امور خارجه ایران روز جمعه به اقدام رژیم صهیونیستی در آزمایش یک موشک قادر به حمل کلاهک هسته‌ای واکنش نشان داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران امروز در پیامی در توئیتر به اقدام رژیم صهیونیستی در آزمایش یک موشک واکنش نشان داد.
وی در این پیام توئیتری نوشت: «اسرائیل امروز یک موشک هسته‌ای را با هدف [قدرت‌نمایی در برابر] ایران آزمایش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
ظریف در ادامه نوشت: «سه کشور اروپایی هیچ‌گاه از تنها زرادخانه هسته‌ای موجود در غرب آسیا که مجهز به موشک‌هایی است که واقعاً برای حمل کلاهک‌های هسته‌ای طراحی شده‌اند گلایه‌ای مطرح نمی‌کنند ولی برای موشک‌های دفاعی و متعارف ما برافروخته می‌شوند.»

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ظریف آزمایش موشک هسته ای رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۴۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران به هر کجای رژیم صهیونیستی را لازم باشد موشک می‌زند

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران به هر کجای رژیم صهیونیستی را که لازم باشد و بخواهد موشک می‌زند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی پیش از ظهر امروز در اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: عده‌ای می‌گفتند مگر می‌شود به رژیم صهیونیستی موشک زد، بله اگر لازم باشد و به هر کجا که بخواهد موشک می‌زند.

وی با تاکید بر اینکه اگر باز هم خطایی سر بزند قدرتمندتر از قبل پاسخ می‌دهیم، عنوان کرد: اول همه باید بدانیم اقدام جمهوری اسلامی ایران دفاع مشروع در مقابل اقدام نامشروع رژیم کودک‌کش صهیونیستی بوده و در واقع این حق مشروع یک ملت مقتدر و توانمند بوده است.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به اینکه زوایای مختلف عملیات‌ها 10 تا 20 سال بعد گفته می‌شود، ادامه داد: از روز 14 اسفندماه که ما گفتیم تنبیه می‌کنیم، آنها همه در آماده باش کامل رفتند و 100 فروند انواع و اقسام شامل شناسایی الکترونیک، رله، عکس‌برداری، شنود صوتی، ضد سیگنالی، جنگنده و غیره از مرز غربی تا جنوب غربی و تا سرزمین‌های اشغالی مرتب گشت می‌زدند.

موسوی خاطرنشان کرد: سطح دوم آمادگی آنان روی زمین بود که تمام سامانه‌های پدافندی آنان در منطقه و سامانه خودشان بنام گنبدآهنین که البته دیگر حتی کودکان هم می‌دانند آهنین نیست، آماده بودند.

وی این را هم گفت: سه تا چهار مسیر پروازی در این مسیر وجود داشت و هواپیماهای مختلف از کشورهای مختلف در حال تردد بودند که با این شرایط محاسبه ریاضی می‌گفت عملیات وعده صادق غیر ممکن است، اما اراده ملت عزیز ایران و‌ نیروهای مسلح مهمتر بود و محل نظامی را آنجا مورد هدف قرار داد.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی، خاطرنشان کرد: اینکه رژیم صهیونیستی یک شهر بی‌پناه مثل غزه حمله کند ارزش نظامی ندارد، با اینکه یک نقطه نظامی را در یک نقطه نظامی دیگر زده شود، ارزش نظامی دارد و این اتفاق بزرگی بود که در عملیات وعده صادق افتاد.

موسوی بیان کرد: رژیم کودک‌کش صهیونیستی با خوی وحشی‌گری خود در غزه انسان‌های بیگناه را به طور وحشتناک شهید می‌کند تا این تصور را ایجاد کند که بی‌رقیب است، اما عملیات وعده صادق این تصور را خط زد.

وی عملیات وعده صادق را فرود خنجر امت اسلام با اراده ملت ایران بر تن رژیم منحوس صهیونیستی دانست و‌ گفت: این عملیات دل همه مسلمانان و قلب آزادی‌خواهان و عدالت طلبان دنیا را شاد کرد.

خبر در حال تکمیل...

دیگر خبرها

  • جنجالی که نماینده مشهد درباره «بمب اتم» برپا کرد؛ کریمی قدوسی کیست؟
  • شکست بزرگ اسرائیل در آزمایش دفاعی ایران
  • ایران به هر کجای رژیم صهیونیستی را لازم باشد موشک می‌زند
  • اسرائیل با اطلاعات پایگاه ترکیه، موشک‌های ایران را زد
  • اسرائیل با اطلاعات پایگاه ترکیه، موشک های ایران را زد
  • کره شمالی: ما یک قدرت نظامی فوق العاده می‌سازیم
  • ادعای جدید کریمی قدوسی درباره ساخت کلاهک هسته ای /با موشک کاتیوشا که نمی توان تهدید هسته ای را پاسخ داد /حرف سِری و خاصی نزدم، آژانس هم مطلع است
  • هنوز در خیابان‌های دمشق از پاسخ ایران به اسراییل حرف می‌زنند!
  • اهداف راهبردی عملیات «وعده صادق» ایران علیه رژیم صهیونیستی
  • اولین آزمایش ضد حمله هسته‌ای کره شمالی