Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@04:12:19 GMT

راهنماي انتخاب بهترين کالسکه نوزاد

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۹۴۹۵۳

راهنماي انتخاب بهترين کالسکه نوزاد

خبرگزاری آریا- خرید سیسمونی نوزاد معمولا از هفته 20 بارداری و پس از تعیین شدن جنسیت نوزاد انجام میشود. اغلب خانم های باردار خودشان لیستی از لوازم مورد نیاز را تهیه نموده و مدیریت چیدمان و خرید سیسمونی نوزاد را با راهنمایی و کمک خانواده بر عهده میگیرند. جشن سیسمونی هم ورژن آپدیت شده دعوت از خانواده همسر و بقیه اقوام و دوستان برای نمایش سیسمونی به آنها میباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما می توانید با مراجعه به یک فروشگاه سیسمونی آنلاین نیز لوازم مورد نظر خود را پیدا کرده و خرید خود را به آسانی و به صورت آنلاین انجام دهید.

فروشگاه لوازم سیسمونی نی نی بابا

سفارش شما را در کمتر از 48 ساعت بدستتون می رسونیمهزینه سفارش را هنگام تحویل کالا درب منزلتون ( تنها در تهران ) پرداخت می کنیداگه از محصول خوشتون نیومد ، 7 روز گارانتی مرجوعی داریمسفارش شما رو در بسته بندی کاملا محکم و امن ارسال می کنیم

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده جدیدترین محصولات و کالسکه نوزاد از شرکت دلیجان به فروشگاه سیسمونی نی نی بابا مراجعه فرمایید.

لیست سیسمونی ضروری

بدین جهت که بدانید بایستی چه چیزهایی خریداری کنید، پیشنهاد می شود فهرست لیست ضروری سیسمونی را به بخش‌های مختلف تقسیم‌بندی نمایید:

 لیست پوشاک در سیسمونی نوزاد لیست لوازم تغذیه سیسمونی نوزادلیست لوازم بهداشتی سیسمونیلیست لوازم خواب سیسمونی نوزاد

لیست سیسمونی لاکچری برای نوزاد

لیست سیسمونی لاکچری برای نوزاد به موارد زیر تقسیم می شود:

انواع اسباب‌بازی و لوازم تزئینی گرانقیمتتخت و کمد و سرویس خواب نوزاد با طرح های خاص(مثل سرویس تختخواب به شکل اسباب بازی،کالسکه وغیره)لباس های سایزهای مختلف از برندهای معروف خارجی

خرید لوازم سیسمونی ارزان

در صورتی که میخواهید خرید لوازم سیسمونی برای شما ارزان تمام بشود از میان فهرست لوازم ضروری سیسمونی آنهایی را برگزینید که خریدشان اولویت بیشتری دارد. برخی از وسایل از جمله کالسکه نوزاد را میتوانید به صورت دست دوم هم تهیه نمایید. علاوه بر این پیشنهاد میشود که مراکز خرید حضوری یا آنلاین ارزان قیمتی را با کمی پرس و جو پیدا کنید و از مادرانی که فرزند دارند در این زمینه سوال بپرسید تا شما را در مورد خرید سیسمونی ارزان راهنمایی نمایند.

بسیاری از افراد دوست دارند سیسمونی کاملی بخرند تا جایی که در بعضی از مواقع چیز‌های غیر ضروری را نیز تهیه می‌کنند، وسایلی که بعد از گذشت مدتی تازگی خود را هم از دست می‌دهند و به انباری یا سطل آشغال خانه منتقل می‌شوند. در زمینه تصمیم گیرنده نهایی شما هستید. سعی کنید از خرید لوازم سیسمونی غیر ضروری خودداری فرمایید.

جهت دریافت مشاوره رایگان در زمینه خرید لوازم سیسمونی به وب سایت نی نی بابا به نشانی اینترنتی www.ninibaba.ir مراجعه فرمایید.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: انتخاب کالسکه نوزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۴۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۱۶۵ میلیارد ریال لوازم ضروری به نیازمندان خراسان‌جنوبی

 حسینی گفت: خرید و اهدای لوازم ضروری زندگی به مددجویان با هدف تأمین، بخشی از وسایل مورد نیاز و آسایش آنها انجام می‌شود

وی افزود: در این راستا در مدت اشاره شده ۴ هزار و ۷۲۷ قلم لوازم ضروری زندگی به ارزش ۱۶۵ میلیارد ریال بین مددجویان تحت حمایت توزیع شده است. 

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان با اشاره به اینکه این وسایل از تولیدات داخلی، که شامل کولر آبی، بخاری گازی، یخچال، آبگرمکن گازی، ماشین لباسشوئی و ... بوده است بیان کرد: رفع فقر و محرومیت‌زدایی، تقویت بنیه فرهنگی و توانمندسازی خانوار‌های تحت حمایت یکی از مهم‌ترین رسالت‌های این نهاد است. 

 حسینی افزود: براساس نیازسنجی‌های انجام‌شده به منظور تامین نیاز‌های ضروری تمامی خانوار‌های تحت حمایت، ضمن قدردانی از مشارکت و همراهی خیرین، برای هم افزایی کمک‌های مردمی و ظرفیت‌های موجود در سازمان‌ها و نهاد‌ها نیاز به توجه هر چه بیشتر مسئولان است تا بتوانیم پاسخگوی نیاز‌های ضروری اقشار آسیب‌پذیر جامعه باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • بهترین بروکرهای فارکس: راهنمای انتخاب برترین‌ بروکر فارکس
  • راهنمای سفر به تایلند؛ سرزمین لبخندها
  • بهترین روش آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال برای ورود به بازار رمزارزها
  • راهنمای خرید چرخ خیاطی (8 نکته‌ای که باید بدانید)
  • تفاوت کیبورد مکانیکال و کیبورد گیمینگ: راهنمای جامع برای انتخاب بهترین کیبورد
  • راهنمای انتخاب مانتو شلوار اداری در زمان بارداری
  • اهدای ۴۷۲۷ قلم لوازم ضروری زندگی به نیازمندان خراسان‌ جنوبی
  • اهدای ۱۶۵ میلیارد ریال لوازم ضروری به نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • بزرگترین حراجی دمپایی در قم را از دست ندهید + اطلاعات تماس
  • راهنمای انتخاب ایزوگام در دلیجان: همه چیزی که باید بدانید