Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیضی گفت: تجمع روز گذشته که بنا بود مقابل استانداری برگزار شود، با فشار‌های شدید نهاد‌های امنیتی در مسجد سالار شهیدان تبریز برگزار شد و شاهد برخورد تند با مسئولان بسیج دانشگاه‌های تبریز بودیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان: «امیر حسین فیضی» مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی سهند در گفتگویی، گفت: بسیج دانشجویی دانشگاه‌های فرهنگیان، شهید مدنی و صنعتی سهند بر مبنای رسالت خود که پیگیری مطالبات مستضعفین است و با توجه به اتفاقات اخیر و بعد از گرانی بنزین و مشکلات استانی که قشر مستضف جامعه درگیر آن بودند، قصد برگزاری تجمعی مقابل استانداری استان را داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فیضی مطرح کرد: در این راستا قرار بود تجمع را در مقابل استانداری با محوریت پیگیری مطالبات مردم و مسائل استانی برگزار کنیم که به علت فشار‌های شدید نهاد‌های امنیتی که صرفا با تماس‌های پی در پی با مسئولین بسیج این دانشگاه‌ها ختم نشد و شاهد برخورد تند و امنیتی در دانشگاه با بسیج دانشگاه صنعتی سهند بودیم،  به مسجد سالار شهیدان منتقل شد.

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی سهند در ادامه بیان کرد: با تمام این فشار‌ها این تجمع با استقبال پرشور دانشجویان و مردم در مسجد سالار شهیدان تبریز برگزار شد.

 

تجمع اعتراضی دانشجویان بسیجی تبریز با فشار‌های نهاد امنیتی به مسجد شهر انتقال یافت

 

وی گفت: این تجمع با وجود انتقال یافتن از روبه روی استانداری که نماد پاسخگویی به معیشت مردم بود به مسجد، به نوعی اولین تجمع دانشجویان انقلابی با محوریت مسائل استان و معیشت مردم و مطالبات آن‌ها در استان بود؛ که توانست موجب افزایش اعتماد ملی به قشر انقلابی و دانشجویان و همچنین بیان کردن درد مردم به صورت صحیح و به دور از هنجارشکنی توسط دانشجویان انقلابی باشد و خود مانع بلند کردن این علم توسط اپوزیسیون‌ها و ختم شدن آن به اغتشاشات می‌باشد.

 

تجمع اعتراضی دانشجویان بسیجی تبریز با فشار‌های نهاد امنیتی به مسجد شهر انتقال یافت

 

فیضی افزود: دانشجویان در این تجمع خواستار برخورد جدی قوه قضائیه با مفاسد دانه درشت و عاملین اصلی فساد شدند و ضمن نقد دولت مبنی بر عدم داشتن سیاست‌های اقتصادی درست و تمرکز بر سازش خارجه که موجب فشار بسیار بر قشر مستضعف جامعه و خوابیدن چرخ صنایع و معادن کشور شده است، از نماینده‌های مجلس خواستند تا به معنای واقعی وکیل مدافع این ملت باشند و بر درد‌های مردم چاره‌ای بیندیشند؛ البته با وجود نمایندگانی که از طبقه مستضعف جامعه فاصله گرفته اند و آرمان‌های خود را فراموش کرده اند، سخت بعید است.

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه سهند خاطرنشان کرد: ما از مجلس خواستاریم تا از قدرت قانونی خود مبنی بر طرح پرسش و استیضاح بر وزرا و حتی شخص روحانی استفاده کرده و بدانند که حمایت رهبری از تصمیم سران قوا در مورد بنزین ضمن حمایت ایشان از ساختار‌های قانونی و مردمی این کشور، نشان از اوج مردم سالار بودن نظام را دارد. همچون این حمایت، مقام معظم رهبری از تصمیم قانونی شما نمایندگان مردم نیز حمایت خواهند داشت و درنهایت از مردم خواسته شد به بهانه پیش رو داشتن انتخابات مجلس نسبت به اولویت‌ها و ملاک‌ها و معیار‌های نمایندگان منتخب خود جدی دقت نمایند تا نماینده‌ منتخب فاصله‌ای با این مردم نداشته باشد و دغدغه اش و دردش درد مردم باشد.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

پایان پیام/500

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد مسجد مجلس شورای اسلامی فعالیت های مسجدی استان بوشهر خبرگزاری شبستان مسجد طراز اسلامی مسجد وفات حضرت معصومه س دانشجو مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۴۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان, دانشجویان شماری از دانشگاه‌های آمریکا از جمله «کلمبیا» , ”مینه سوتا“, ”برکلی“ در ایالت کالیفرنیا و دانشگاه نیویورک، بار دیگر در حمایت از مردم غزه، تجمع و تظاهرات کردند.

دانشجویان معترض، برقراری آتش بس دائمی در غزه، توقف فوری حملات رژیم صهیونیستی، توقف کمک‌های نظامی آمریکا و قطع روابط دانشگاه‌ها با این رژیم را خواستار شدند. -- 


در پی این تجمع، پلیس ایالت کالیفرنیا به دانشجویان حامی فلسطین حمله کرد.

ساکنان نیویورک هم در اعتراض به حمله پلیس آمریکا به دانشجویان حامی فلسطین و بازداشت بیش از ۱۰۰ نفر از آنها تظاهرات کردند و با سر دادن شعارهایی، جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

دیگر خبرها

  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • ادامه تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا
  • فیلم| طنین صدای اذان در تجمع اعتراضی دانشجویان آمریکایی
  • طنین صدای اذان در تجمع اعتراضی دانشجویان آمریکایی | ویدئو
  • اساتید بسیجی و غیربسیجی برای کمک به ارتقای نظام حکمرانی در صحنه هستند/ برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی
  • تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه
  • یورش پلیس آمریکا به دانشگاه کلمبیا و بازداشت اساتید و دانشجویان
  • تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه + فیلم
  • بازداشت دانشجویان دانشگاه «ییل» آمریکا به دلیل برپایی تجمع اعتراضی علیه اسرائیل
  • تحقق اهداف نظام اسلامی در دانشگاه‌ها با همکاری بسیج اساتید و نهاد