Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی دولت از تغییر ارز دولتی به 4500 تومان در سال آینده برای تامین کالای اساسی در لایحه بودجه 99 خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، ارز دولتی 4200 تومانی برای سال 99 به 4500 تومان افزایش یافت. علی ربیعی سخنگوی دولت 4 شنبه هفته گذشته در جمع خبرنگاران عنوان کرده که سال آینده 10.5 میلیارد دلار با نرخ 4500 تومانی برای واردات کالاهای اساسی گذاشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ویدئویی از اظهارات ربیعی در ادامه ببینید:

بر این اساس ارز 4200 تومانی که مولود عجیب و غریب دولت روحانی برای عبور از چالش‌های ارزی در سال 97 بود در دومین سال کارکرد خود به پایان خط رسیده و برای سال آینده به 4500 تومان تغییر کرد.

طبق اطلاعات رسیده درباره جلسه تصویب نرخ ارز 4200 تومانی در دولت، این ارز پشتوانه کارشناسی هیچ کدام از دستگاه‌ها و نهادهای اقتصادی را نداشت و براساس گفته‌ها و شنیده‌ها در این جلسه و بدون آنکه کسی مسئولیت آن را بپذیرد پای به محاسبات دولتی‌ها گذاشت.

این رقم در لایحه بودجه سال 99 پیش‌بینی شده و باید منتظر ماند که مجلس به آن چه واکنشی نشان می‌دهد. 

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: علی ربیعی سخنگوی دولت نرخ ارز هیات دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۵۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دو میلیون تومانیِ حقوقِ سرایداران آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ علی فرهادی, سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت:تا حدود دو میلیون تومان مازاد بر افزایش سالانه به حقوق سرایداران افزوده می شود. فرهادی گفت: این افزایش دو میلیون تومانی با حقوق فروردین واریز شده است. وی افزود:این افزایش براساس میزان اعتباراتی است که به آموزش و پرورش تعلق گرفته است.سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: مشکل کم بودن حقوق سرایداران به علت کف حقوقی است که برای این قشر زحمتکش در نظر گرفته شده است. فرهادی گفت: سرایداران به علت اینکه مدرک دیپلم به پایین هستند معمولا حداقل حقوق برای آنها در نظر گرفته شده است. سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: در حال حاضر حقوق سرایداران در حدود۱۰ میلیون تومان است و تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.
فرهادی گفت: اعتراض این قشر زحمتکش به کم بودن حقوق شان با توجه به نیازمندیهایشان به ناحق نیست ولی تلاش می شود تا این کمبود حقوق جبران شود که با افزایش دو میلیون تومان به

حقوق شان تا حدودی این کمبود جبران شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افزایش ۲ میلیون تومانی حقوق سرایداران مدارس
  • افزایش دو میلیون تومانیِ حقوقِ سرایداران آموزش و پرورش
  • واکنش بانک مرکزی به چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی/ مدیرعامل اسبق بانک صادرات: ارز باید تک نرخی شود/ معاون رئیس جمهور: تلاش دولت این است که شاهد کاهش بیشتر در نرخ تورم باشیم
  • شناسایی ۶۰۰ ملک مازاد دولتی در استان یزد
  • سکه در یک قدمی ۴۵ میلیون تومان
  • نوسان سکه در کانال ۴۴ میلیون تومانی
  • ایستادگی سکه در کانال ۴۴ میلیون تومانی
  • ایجاد ۴۵۰۰ فرصت شغلی در استان سمنان
  • (ویدئو) قطار بومی مترو هفته آینده وارد خط خواهد شد
  • افزایش قیمت سکه در بازار تهران