Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کنگاور قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کنگاور، سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با اعطای لوح سپاسی از رضا توشمالانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کنگاور قدردانی کرد.

در متن لوح تقدیرنامه خطاب به رئیس واحد کنگاور آمده است: در راستای تحقق تدابیر فرمانده معظم کل قوا، براساس ارزیابی‌های انجام شده مبتنی بر فرآیند اشراف فرماندهی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) و نتایج نظارت ستادی و ارزیابی عملکرد سال 1396، مجموعه متبوع شما مفتخر به کسب‌ عنوان موفق‌ترین کارگروه موضوعی و تخصصی در سطح سپاه استان کرمانشاه در هشتمین جشنواره مالک اشتر سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گردیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ریحانی در ادامه خطاب به توشمالانی آورده است: بدیهی است این امر مرهون تلاش و جدیت حضرتعالی در راهبری و مدیریت مجموعه می‌باشد. اینجانب بر خود لازم می‌دانم از مجاهدت‌های بی‌وقفه و مخلصانه شما تقدیر و تشکر نمایم. انشاء‌الله این افتخار در سال‌های آتی نیز حفظ گردد.

انتهای پیام/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی کنگاور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۵۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد ۴۱ ساله شد

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز، ابراهیم رحیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در پیامی ضمن تبریک فرارسیدن چهل و یکمین سالروز تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد به فرهیختگان دانشگاهی،گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد به عنوان یکی از بزرگترین دانشگاه‌های حضوری جهان، در یکم اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۲با 568 دانشجو در 8 رشته در مقاطع کاردانی و کارشناسی فعالیت خود را شروع کرد و هم اکنون با 9 هزار دانشجو توانسته با بیش از ۱۵٠ رشته در مقاطع دکتری تخصصی، کارشناسی ارشد، کارشناسی و کاردانی پذیرای مشتاقان تحصیلات عالی باشد.

وی بیان کرد: بی شک مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی در عرصه‌های علمی و اجتماعی محسوب می‌‏شود که حیات خود را مدیون حمایت پربرکت امام راحل، رهنمودها و هدایت‌های حکیمانه مقام معظم رهبری و تلاش ارزنده ارکان این مجموعه است و این اقبال اجتماعی به دانشگاه نشان می دهد که مسیر و هدف گذاری درستی ترسیم شده و موفقیت‌های بزرگی که در این دانشگاه رقم می‌خورد، به دلیل مشارکت و تعامل همه بخش‌های دانشگاه است.

رحیمی اظهارکرد: مأموریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد، توسعه علمی سرمایه‌های انسانی، گسترش کمی و کیفی آموزش، فراهم کردن بستر مناسب برای تحقیقات، تولید و کاربردی کردن علم، تلاش در راستای رشد و ارتقای شایستگی‌های دانشجویان و هیئت علمی، توسعه مرزهای دانش و تبدیل آنها به ایده‌های عملی و کمک به توسعه فرهنگ جامعه است.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد توانست در ارزیابی عملکرد سال تحصیلی 1403-1402 از رتبه سوم به رتبه دوم ارتقاء یابد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد با اشاره به ارتقای دانشگاه آزاد اسلامی این واحد جامع دانشگاهی در کشورگفت: ارزیابی عملکرد دانشگاه‌های آزاد اسلامی با توجه به محورهای سه‌گانه پیش‌بینی‌شده در سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی و با هدف اعتلای جایگاه واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی در سطح کشور انجام شد.

وی بیان کرد: در این راستا در جهت رتبه‌های 26گانه واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه و براساس شاخص‌های زیرساختی و شرایط احراز شده در حوزه‌های مختلف و تصویب در شورای معاونان و تأیید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور در ارزیابی عملکرد سال 1403-1402، واحد شهرکرد، توانست از جایگاه فعلی خود ارتقاء پیدا کرده و جایگاه بهتری در بین واحدهای دانشگاهی پیدا کند.

این مقام مسئول توضیح داد: با تأمین زیرساخت های آموزشی ان شاء الله تا سال 1404 پنج رشته جدید دکتری عمومی پزشکی، کارشناسی ارشد بهداشت مواد غذایی، کارشناسی ارشد پرستاری و سلامت جامعه، کارشناسی تکنولوژی اتاق عمل و کارشناسی بهداشت مواد غذایی و بهداشت مدارس در حوزه علوم پزشکی به تصویب خواهد رسید.

رحیمی یادآور شد: مهرماه سال آینده هم در دو رشته جدید کارشناسی بهداشت و ایمنی مواد غذایی و بهداشت مدارس، پذیرش دانشجو خواهیم داشت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد همچنین از راه‌اندازی 3دانشکده موضوعی جدید جامعه و حکمرانی، هنر و رسانه و فرهنگ، تاریخ و تمدن در این واحد دانشگاهی خبر داد.

ابراهیم رحیمی عنوان کرد: با راه اندازی دانشکده‌های موضوعی به دانشکده‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد، تصویب رشته‌های جدید در مقاطع مختلف تحصیلی به‌صورت بین‌رشته‌ای و مهارت محور را در دستور کار داریم؛ که با توجه به تأمین زیرساخت، به‌زودی به رشته محل‌های واحد شهرکرد اضافه خواهد شد.

حمید انصاری کد خبر: 1227782 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری
  • حضور استاندار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه
  • ایران در دفاع از اسلام و حق خود ذره‌ای کوتاه نمی‌آید
  • راه‌اندازی نیروگاه خورشیدی تا سطح ۴۰ مگاوات تولید برق در «عین‌الکش»/ بیمارستان سینا را از ما گرفتند!
  • دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری
  • سپاه هیمنه رژیم اشغالگر قدس را در چشم مردم جهان شکست
  • سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان منصوب شد
  • عملیات «وعده صادق» موجب غرور و شعف ملت ایران شد
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محدود به مرزهای جغرافیایی نیست
  • دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد ۴۱ ساله شد