Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارسینه؛ تراکتور طی ده فصل اخیر همیشه یکی از مدعیان جدی قهرمانی در لیگ برتر بوده اما در هفته‌های پایانی به دلیل عدم تجربه کافی در رسیدن به این مهم، قافیه را به رقبا واگدار کردند. این تیم حتی پنج فصل قبل در یک قدمی کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر با سرمربی پرتغالی خود «تونی الویه‌را» بود و حتی هواداران این تیم به بهانه قهرمانی تیمشان به زمین هم ریختند اما غافل از اینکه سپاهان در دیدار همزمان با برتری مقابل رقیب خود رتبه نخست را کسب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زنوزی مالک متمول این تیم اما این فصل تصمیم گرفت بعد از استخدام دو مربی نام آشنا اما مسن، این بار با به خدمت گیری مصطفی دنیزلی کسی را به تیمش بیاورد که نه تنها تجربه قهرمانی در لیگ کشورش را داشته بلکه اشنایی کافی به لیگ ایران نیز داشته باشد. دنیزلی آمد و با پیروزی بر رقبا و شکست دادن پرسپولیس در تبریز بعد از چهار فصل نشان داد او همان کسی است که سرخ های تبریز به دنبالش بودند اما حالا سه شکست پیاپی و یک تساوی این تیم را از مسیر قهرمانی کاملا دور کرده است و باز هم همان سناریو قدیمی برای این باشگاه در حال تکرار شدن است.

سه باخت پیاپی تراکتور به تیم‌های استقلال،نفت آبادان و سپاهان و تساوی خانگی مقابل شاهین بوشهر باعث شده تا مباحثی درباره تغییر در کادرفنی تیم تبریزی مطرح شود. حتی شب گذشته شایعاتی مبنی بر برکناری مصطفی دنیزلی به گوش رسید اما مسئولان این باشگاه واکنش رسمی نشان ندادند. شنیده‌ها حاکی است که فردا بین غلامرضا صادقیان مدیرعامل این باشگاه با دنیزلی جلسه‌ای برای تعیین تکلیف برگزار می‌شود.

از سوی دیگر خبرگزاری میزان مدعی شد مصطفی دنیزلی که در هفته‌های اخیر نتوانسته نتایج چندان خوبی در تراکتور کسب نکند، در آستانه برکناری قرار دارد. دنیزلی مذاکراتی هم با مدیران باشگاه تراکتور برای فسخ قرارداد خود انجام داده است. صبح فردا جلسه نهایی برگزار و تکلیف مصطفی دنیزلی در تراکتور مشخص خواهد شد.

همچنین این روزها خبری منتشر شده مبنی بر اینکه در کنار مذاکره فدراسیون فوتبال با برانکو برای صندلی نیمکت تیم ملی ایران؛ مهدی تاج با مربی دیگری در حال مذاکره است که شناخت خوبی از لیگ و با بازیکنان ایرانی دارد و هیچ بعید نیست بعد از برکناری دنیزلی از سمت مربیگری تراکتور، پیرمرد 72 ساله به مدت شش ماه تا پایان مرحله انتخابی اول جام جهانی روی نیمکت تیم ملی ایران بنشیند.

گفتنی است در صورت فسخ قرارداد با مصطفی دنیزلی، تونی مربی سابق این تیم از گزینه‌های اصلی قبول مربیگری در تراکتور است؛ مربی که در بین هواداران تراکتور نیز از محبوبیت خاصی برخوردار است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مصطفی دنیزلی تراکتور لیگ برتر تاج برانکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۵۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی در مسیر قهرمانی سپاهان و تراکتور!

به گزارش "ورزش سه"، سید مجتبی حسینی با وجود اینکه در تابستان سال گذشته با وضعیت پیچیده‌ای آلومینیوم اراک را در دست گرفت، تیمی ساخت که توانسته جزو میانه جدولی‌ها باشد و در جام حذفی هم با عبور از سد نساجی مازندران مرحله یک هشتم نهایی برسد ولی اتفاق مهم و جالب توجه برای آنها کسب امتیاز و موفقیت برابر تیم‌های مدعی ازجمله پرسپولیس، تراکتور و سپاهان به شمار می‌رود.

آلومینیوم اراک با هدایت مجتبی حسینی نمایش نزدیکی را مقابل همه مدعیان لیگ برتر داشته و به راحتی امتیاز نداده که توانسته تاکنون پرسپولیس و سپاهان را شکست بدهد و تراکتور را در تبریز متوقف کند تا این تیم‌ها از صدر جدول دور بمانند.

اما اتفاق جالب که فقط پرسپولیس پس از شکست برابر شاگردان حسینی گریبانگیرش نشد ولی سپاهان و تراکتور را طلسم کرد، دیدار با آلومینیوم اراک بود که آنها را در وضعیت بحرانی قرار داد.

سپاهان تا قبل از دیدار هفته چهاردهم لیگ برتر مقابل آلومینیوم در پنج بازی پیاپی به برتری رسیده و قبل از آن هم هوادار را با 5 گل شکست داده بود، اما در دیدار با شاگردان مجتبی حسینی با نتیجه یک بر صفر در ورزشگاه نقش جهان مغلوب شد تا پس از آن در سراشیبی قرار بگیرد و صدر جدول را هم تحویل بدهد و در پنج بازی متوالی متحمل شکست شود.

تراکتور هم شرایط تقریبا مشابهی داشته و پس از اینکه در تبریز مقابل شاگردان مجتبی حسینی متوقف شد، در دو دیدار اخیرش هم نتوانسته نتیجه بگیرد و برابر ذوب‌آهن و نساجی شکست خورده است.

مجتبی حسینی باید دو روز دیگر (یکشنبه) شاگردانش را مقابل ذوب‌آهن و تیمی که تجربه سرمربیگری در آن  را دارد، هدایت کند که کسب پیروزی در این بازی مهم خارج از خانه می‌تواند آلومینیوم را به رتبه هفتم و یک امتیازی گل‌گهر در رده ششم برساند.

دیگر خبرها

  • حسینی در مسیر قهرمانی سپاهان و تراکتور!
  • تراکتور، حسرت پیروزی در 1403
  • نگاه مبهوت ریکاردو به قیچی رحمان! (عکس)
  • ترکیب صنعت نفت برای گرفتن امتیاز از پرسپولیس
  • رکورد ابدی مصطفی پاشا در تراکتور!
  • مهدی شیری: از خمس خیلی چیزها یاد گرفتم
  • آئین بزرگداشت استاد مصطفی کمال پورتراب برگزار شد
  • جشن تولد 30 سالگی سیامک نعمتی در تمرین تراکتوری ها (+عکس)
  • جشن تولد 30 سالگی سیامک نعمتی در تمرین تراکتوری‌ها
  • جشن تولد سیامک با شیطنت تراکتوری‌ها (عکس)