Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@23:04:09 GMT

نشست «از حکومت علوی تا حاکمیت اموی» برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۹۵۱۸۴

نشست «از حکومت علوی تا حاکمیت اموی» برگزار می‌شود

گروه علوم اسلامی انجمن اندیشه و قلم، با همکاری پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، نشستی را با عنوان «از حکومت علوی تا حاکمیت اموی» برگزار می‌کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات ١٤٠٠ سال از پایان حکومت علوی و خلافت امیرمومنان و امام حسن(ع) و آغاز حکومت امویان می‌گذرد.

انجمن اندیشه و قلم با همکاری پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نشستی را با موضوع «از حکومت علوی تا حاکمیت اموی» برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست آیت الله سیدعباس حسینی قائم مقامی، غلامرضا ظریفیان و حجت الاسلام و المسلمین صادق نیا مباحث خود را در این باره ارائه خواهند کرد.

همچنین از کتاب «عدالت علوی، از دیروز تا امروز» که حاصل نشست‌های سوگواری هزار و چهارصدمین سال شهادت امیرمومنان(ع) است، رونمایی خواهد شد.

نشست «از حکومت علوی تا حاکمیت اموی»، ساعت ١٦ روز دوشنبه هجدهم آذر ماه در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات واقع در میدان ولیعصر، خیابان دمشق پلاک ٩ برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۵۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌نشست جنگ و صلح از منظر سعدی در شیراز برگزار می‌شود

روز اول اردیبهشت ماه و همزمان با روز گرامیداشت شیخ اجل سعدی شیرازی کتابخانه عمومی رئیسی اردکانی میزبان نشست علمی «جنگ و صلح از منظر سعدی» خواهد بود.

این نشست با همکاری اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس و انجمن علمی بخش تاریخ دانشگاه شیراز برگزار می‌شود و ابوالقاسم فروزانی، عضو هیئت علمی بخش تاریخ دانشگاه شیراز در این نشست به بررسی دیدگاه سعدی در زمینه جنگ و صلح و بازتاب این موضوع در آثار این شاعر می‌پردازد.

این برنامه روز شنبه یکم اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۷ در سالن کتابدار کتابخانه عمومی رئیسی اردکانی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق پیوند Skyroom.online/ch/researchpl/fars به صورت زنده در این نشست شرکت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • پرداخت ۲۴ میلیارد تومان تسهیلات بنیاد برکت در اشنویه
  • تخمین سطح زیرکشت ۱۳ محصول راهبردی کشاورزی کشور با استفاده از هوش مصنوعی
  • پیش نشست پنجمین کنگره جهانی حضرت امام رضا(ع) برگزار شد
  • آزمون وکالت ۱۴۰۳ کی برگزار می‌شود؟
  • تدوین نقشه مهندسی فرهنگی استان مازندران
  • برگزاری سومین نشست سازوکار تعامل افغانستان و چین در پکن
  • آزمون وکالت ۱۴۰۳ پاییز برگزار می‌شود
  • بررسی موضوع حاکمیت اسلامی در عصر غیبت در یک کتاب جدید
  • اجرای طرح نصب فیبر نوری به زودی در شهرستان سیاهکل
  • ‌نشست جنگ و صلح از منظر سعدی در شیراز برگزار می‌شود