Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@17:53:53 GMT

رقبای آزادکاران ایران مشخص شدند/ مصاف با مدعیان روس

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۹۵۲۲۷

رقبای آزادکاران ایران مشخص شدند/ مصاف با مدعیان روس

به گزارش خبرگزاری مهر، رقابت های بین المللی کشتی جام آلانز روسیه از امروز (شنبه) و به مدت ۲ روز در ولادی قفقاز روسیه برگزار می شود. بر این اساس نمایندگان کشورمان با مشخص شدند رقبای خود باید از صبح امروز به میدان بروند.

 برنامه پیکارهای نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۵۷ کیلوگرم علیرضا سرلک در دور نخست به مصاف عظمت توسکایف از روسیه می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد با برنده کشتی میان احمد ادریس اف از روسیه و گاریک بارسقیان از ارمنستان مبارزه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این وزن ۳۰ کشتی گیر حضور دارند.

در وزن ۶۱ کیلوگرم مجید داستان پس از استراحت در دور اول در دور دوم با روستم کاراخانوف از روسیه مبارزه می کند و در صورت گذر از این حریف در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان تامخیرلان کارایف و زلیمخان اباکاروف از روسیه می رود. در این وزن ۲۲ نفر شرکت کرده اند.

در ۶۵ کیلوگرم امیرمحمد یزدانی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان مسلم سایدلایف و بخان گویگریف از روسیه می رود. مسابقات این وزن با حضور ۳۱ نفر برگزار می شود.

در ۹۲ کیلوگرم محمدجواد ابراهیمی محمدجواد ابراهیمی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با بابولی سولویف از روسیه کشتی می گیرد و در صورت غلبه بر این حریف در دور سوم به مصاف برنده کشتی میان اصلان بک سوتیف و گورام چرتکویف از روسیه می رود. در این وزن ۱۷ نفر حضور دارند.

در وزن ۹۷ کیلوگرم عباس فروتن پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف  احمد باتایف از روسیه می رود و در صورت شکست این کشتی‌گیر در دور سوم با برنده آزرت شوگنوف از روسیه و الیزبار اودیکادزه از گرجستان کشتی خواهد گرفت. در این وزن ۲۰ نفر حضور دارند.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم امیرحسین زارع پس از استراحت در دور اول در دور دوم با حسن بای رحیم اف از ازبکستان کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور سوم به مصاف برنده کشتی میان پاول کریستوف و آتساماز تبلویف از روسیه می رود. در این وزن ۱۷ نفر شرکت کرده اند.

بر اساس برنامه این رقابت ها، مسابقات مقدماتی تا مشخص شدن نفرات راه یافته به دیدار فینال امروز (شنبه) و مسابقات شانس مجدد، رده بندی و فینال نیز فردا (یکشنبه) برگزار می شود.

کد خبر 4790569

منبع: مهر

کلیدواژه: کشتی آزاد تورنمنت بين المللي روسیه تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس والیبال تیم ملی فوتسال ایران تیم فوتبال سپاهان اصفهان لیگ برتر والیبال مارک ویلموتس تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال شهر خودرو مشهد کشتی آزاد کشتی فرنگی تیم ملی والیبال ایران تیم فوتبال تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۵۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن یزدانی به تمرین تیم ملی نیامد | تکلیف کاپیتان و دو نفر با هم مشخص می‌شود

به گزارش همشهری آنلاین فدراسیون کشتی اعلام کرد حسن یزدانی که در مدت توانبخشی خود به دلیل عمل جراحی کتف، تمرینات خود را با گرفتن برنامه و هماهنگی با کادر فنی انجام می داد، در این اردو نیز به دلیل کامل شدن روند فیزیوتراپی حضور نخواهد یافت و به صورت انفرادی تمرینات خود را پیگیری می کند.

بر این اساس حسن یزدانی در اردوی بعدی تیم ملی کشتی آزاد به جمع نفرات دعوتی اضافه خواهد شد.

با اینکه کامران قاسمپور در وزن ۹۷ کیلوگرم به اردوی تیم ملی دعوت شده، اما گفته می‌شود او به همراه حسن یزدانی و هادی وفایی پور به تورنمنت مجارستان خواهند رفت تا تکلیف ملی‌پوش وزن ۸۶ کیلوگرم تیم ملی در المپیک پاریس در آن اردو مشخص شود. البته قرار بود پس از عید حسن یزدانی تمرینات خود را روی تشک کشتی آغاز کند اما در فاصله ۹۳ روز تا المپیک، همچنان وضعیت نامشخصی دارد.

نفرات دعوت شده به این اردو به شرح زیر بودند:

۵۷ کیلوگرم: علیرضا سرلک (لرستان) مهدی ویسی (مازندران) میلاد والی زاده (مازندران)
۶۱ کیلوگرم: یاسین رضایی (مازندران) رضا مومنی (مازندران) محمدرضا اسدی (تهران)
۶۵ کیلوگرم: رحمان عموزاد (مازندران) عباس ابراهیم زاده (مازندران) آرمین حبیب زاده (مازندران)
۷۰ کیلوگرم: امیرمحمد یزدانی (مازندران) ابراهیم الهی (مازندران)
۷۴ کیلوگرم: یونس امامی (تهران) حسین محمدآقایی (البرز) امیرحسین حسینی (تهران)
۷۹ کیلوگرم: محمد نخودی (مازندران) عادل پناهیان (مازندران)
۸۶ کیلوگرم: حسن یزدانی (مازندران) هادی وفایی پور (همدان)
۹۲ کیلوگرم: امیرحسین فیروزپور (مازندران) مبین عظیمی (کردستان)
۹۷ کیلوگرم: امیرعلی آذرپیرا (تهران) کامران قاسم پور (مازندران) مهدی حاجیلوئیان (همدان)
۱۲۵ کیلوگرم: امیرحسین زارع (مازندران) رضا چراغی (مازندران) مرتضی جان محمدی (آذربایجان شرقی)
سرمربی: محسن کاوه
مربیان: مهدی تقوی – احسان امینی – رضا افضلی – اباذر اسلامی- مهدی قاسمی

کد خبر 846953

دیگر خبرها

  • کشتی فرنگی جام تختی| فینالیست های پنج وزن نخست مشخص شدند
  • کشتی فرنگی جام تختی، فینالیست‌های پنج وزن نخست مشخص شدند
  • کشتی فرنگی جام تختی| فینالیست‌های پنج وزن نخست مشخص شدند
  • حسن یزدانی به تمرین تیم ملی نیامد | تکلیف کاپیتان و دو نفر با هم مشخص می‌شود
  • حسن یزدانی از اردوی بعد به جمع آزادکاران اضافه خواهد شد
  • آغاز انتخابی جام جهانی ووشو از امروز در چین با حضور ۳۸ کشور
  • مبارزه ووشوکاران ۳۸ کشور در چین/ رقبای نمایندگان ایران مشخص شدند
  • جام‌جهانی ووشو| نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند
  • نمایندگان ووشو ایران حریفان خود را در جام‌جهانی شناختند
  • ووشوکاران در ساندا و تالو حریفان خود را شناختند