Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های بین المللی کشتی جام آلانز روسیه از امروز (شنبه) و به مدت ۲ روز در ولادی قفقاز روسیه برگزار می‌شود.

بر همین اساس در وزن ۵۷ کیلوگرم علیرضا سرلک در دور نخست به مصاف عظمت توسکایف از روسیه می‌رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد با برنده کشتی میان احمد ادریس اف از روسیه و گاریک بارسقیان از ارمنستان مبارزه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این وزن ۳۰ کشتی گیر حضور دارند.

بیشتر بخوانید:حضور نماینده ایرانی اتحادیه جهانی کشتی در رقابت‌های جنوب آسیا

در وزن ۶۱ کیلوگرم مجید داستان پس از استراحت در دور اول در دور دوم با روستم کاراخانوف از روسیه مبارزه می‌کند و در صورت گذر از این حریف در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان تامخیرلان کارایف و زلیمخان اباکاروف از روسیه می‌رود. در این وزن ۲۲ نفر شرکت کرده اند.

در ۶۵ کیلوگرم امیرمحمد یزدانی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان مسلم سایدلایف و بخان گویگریف از روسیه می‌رود. مسابقات این وزن با حضور ۳۱ نفر برگزار می‌شود.

در ۹۲ کیلوگرم محمدجواد ابراهیمی محمدجواد ابراهیمی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با بابولی سولویف از روسیه کشتی می‌گیرد و در صورت غلبه بر این حریف در دور سوم به مصاف برنده کشتی میان اصلان بک سوتیف و گورام چرتکویف از روسیه می‌رود. در این وزن ۱۷ نفر حضور دارند.

در وزن ۹۷ کیلوگرم عباس فروتن پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف احمد باتایف از روسیه می‌رود و در صورت شکست این کشتی گیر در دور سوم با برنده آزرت شوگنوف از روسیه و الیزبار اودیکادزه از گرجستان کشتی خواهد گرفت. در این وزن ۲۰ نفر حضور دارند.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم امیرحسین زارع پس از استراحت در دور اول در دور دوم با حسن بای رحیم اف از ازبکستان کشتی می‌گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور سوم به مصاف برنده کشتی میان پاول کریستوف و آتساماز تبلویف از روسیه می‌رود. در این وزن ۱۷ نفر شرکت کرده اند.

بر اساس برنامه این رقابت ها، مسابقات مقدماتی تا مشخص شدن نفرات راه یافته به دیدار فینال امروز (شنبه) و مسابقات شانس مجدد، رده بندی و فینال نیز فردا (یکشنبه) برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید:صالحی امیری به اتحادیه جهانی کشتی نامه نوشت+سند

انتهای پیام/

قرعه کشی رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام آلانز مشخص شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۵۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، روز نخست رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح امروز (چهارشنبه) با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از 38 کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان ایران برابر حریفان خود قرار گرفتند.
در مسابقات روز نخست نمایندگان ایران با حریفان رقابت کردند که حاصل تلاش آنها 6 طلا، یک نقره و ۳ برنز بود.
در رقابت‌های امروز مصطفی حسن‌زاده در فرم نن‌گوئن، صدیقه دریایی در وزن ۶۵- کیلوگرم، شهربانو منصوریان در وزن ۷۵- کیلوگرم با برتری مقابل حریفی از چین، معین تقوی در وزن ۹۰ کیلوگرم ساندا، زهرا کیانی در فرم چانگ‌چوان با پشت سرگذاشتن نماینده چین و هلیا اسدیان در فرم نن‌گوئن به مدال طلا رسیدند.
شاهین بنی‌طالبی در فرم نن‌گوئن نقره گرفت و زهرا جلیلی (۲مدال برنز) در فرم‌های چانگ چوان و گون شو برنز و هلیا اسدیان در نان‌چوان دو مدال برنز در تالو بدست آوردند.
امروز همچنین سهیلا منصوریان در وزن 60- کیلوگرم یک برد و یک باخت کسب کرد، محمدرضا ریگی در وزن ۸۵- کیلوگرم نماینده اردن را مغلوب کرد و سهیل موسوی در وزن 75- کیلوگرم در مبارزه با «سعد بوجکا» دارنده مدال نقره جهانی از مراکش پیروز شد.
همچنین در پیکارهای بخش تالو حسین قبله نما در چانگ‌چوان، زهرا کیانی در فرم جین‌شو، شاهین بنی‌طالبی‌ و‌ مصطفی حسن‌زاده در نن‌دائو موفق به کسب مدال نشدند.
فردا (پنجشنبه ۶ اردیبهشت‌ماه) نیز پیکارها تالو پیگیری می‌شود و هر ۶ نماینده کشورمان با حریفان در فرم‌های مختلف رقابت خواهند کرد. همچنین در بخش ساندا محسن محمد سیفی، علی خورشیدی، سهیل موسوی و محمدرضا ریگی به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

دیگر خبرها

  • آغاز رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
  • راهیابی ۲ کشتی گیر نونهال آباده‌ای به مسابقات کشوری
  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی
  • کسب ۱۰ مدال توسط ووشوکاران ایران در پایان روز نخست مسابقات
  • حسن یزدانی از اردوی بعد به جمع آزادکاران اضافه خواهد شد
  • آغاز انتخابی جام جهانی ووشو از امروز در چین با حضور ۳۸ کشور
  • مبارزه ووشوکاران ۳۸ کشور در چین/ رقبای نمایندگان ایران مشخص شدند
  • جام‌جهانی ووشو| نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند
  • نمایندگان ووشو ایران حریفان خود را در جام‌جهانی شناختند
  • ووشوکاران در ساندا و تالو حریفان خود را شناختند