Web Analytics Made Easy - Statcounter

میامی از سد واشنگتن گذشت.

طرفداری- در چارچوب رقابت های بسکتبال NBA، تیم های میامی هیت و واشنگتن ویزاردز به مصاف هم رفتند.

در این دیدار که به میزبانی میامی و در ورزشگاه آمریکن ایرلاینز آرنا برگزار می شد، هیت موفق شد با حساب 112-103 پیروزی را از آن خود کند. این شانزدهمین برد میامی در فصل جاری رقابت های NBA بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن اینکه میامی اکنون در 9 بازی خانگی خود در این فصل، در تمامی مسابقات پیروز شده است. در این بازی جیمی باتلر، فوق ستاره هیت با درخشش خود کلید برد ساحلی نشینان را رقم زد. جیمی در این بازی موفق به کسب 28 امتیاز، 11 ریباند و 11 اسیست شد. علاوه بر جیمی، بم آدبایو، سنتر جوان هیت هم نمایش خوبی از خود ارائه داد. 24 امتیاز و 14 ریباند، حاصل کار بم در بازی امروز بود. سومین بازیکن موفق هیت در بازی امروز، تایلر هیرو بود که توانست 22 امتیاز کسب کند. در واشنگتن نیز بردلی بیل 23 امتیاز آورد اما نتوانست مانع از شکست تیمش شود. میامی در بازی بعد خود به مصاف شیکاگو بولز خواهد رفت و رقیب واشنگتن ویزاردز، لس آنجلس کلیپرز است.

آمار بازی: تیم ها پرتاب منطقه ای پرتاب سه امتیازی پرتاب آزاد ریباند اسیست استیل بلاک ترن اور میامی هیت 48% 35% 75% 50 28 6 7 14 واشنگتن ویزاردز 42% 30% 92% 39 29 6 4 11

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۵۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است

جدول نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر حکایت از رقابت شدید تیمهای استقلال و پرسپولیس برای کسب عنوان قهرمانی ایران دارد.

به گزارش طرفداری، در نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر، تیم پرسپولیس در 9 بازی 22 امتیاز دارد و 5 امتیاز از دست داده است. استقلال با 9 بازی و 21 امتیاز، 6 امتیاز از سه مساوی از دست داده است.

تیم مس رفسنجان در 9 بازی خود در این مسابقات 15 امتیاز به دست آورده و تیم سوم جدول تا روز دوم اردیبهشت ماه در جدول رده بندی مسابقات نیم فصل دوم لیگ برتر است. اما در بخش گل ها، پرسپولیس 14 گل زده و 3 گل خورده دارد و استقلال با 11 گل زده و 5 گل خورده در نیم فصل دوم و طی 9 بازی تنها تفاضل گل 6 را برای خود ثبت کرده است.

در پایین جدول نیم فصل دوم مسابقات لیگ حرفه ای، نفت آبادان با کسب تنها 5 امتیاز ناکامترین تیم این مقطع از فصل است. بنابراین اگر مقطع زمانی بعد از جام ملتهای آسیا که نیم فصل دوم شروع شد را در نظر بگیریم، پرسپولیس صدرنشین لیگ ایران است.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • بسکتبال NBA | شوک بزرگ پکیج لیلرد به بوستون سلتیکس!
  • جیمی کرگر: باخت مقابل اورتون، پایای امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود
  • محرومیت زنان تبریزی پیامد جیمی جامپ اراکی؟!
  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال
  • لیگ NBA| شکست لیکرز در ثانیه پایانی
  • لیگ NBA| شکست لیکرز در ثانیه پایانی/ کاوز و نیکس پیروز شدند
  • سردار آزمون گل زد، رم شکست خورد
  • در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است
  • پاک سازی ۱۰ کیلومتر از جاده میامی در بخش رضویه
  • شوشتری: ارزش تساوی در خانه گل‌گهر اندازه برد بود