Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس حزب دموکرات کردستان و رئیس پیشین اقلیم کردستان عراق جان باختن تعدادی از شهروندان سقزی در حادثه آتش‌سوزی را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا به نقل از شفق نیوز، مسعود بارزانی، رئیس حزب دموکرات کردستان عراق در پیامی جان باختن تعدادی از مردم سقز در حادثه آتش سوزی را به خانواده‌های آنان تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: فاجعه دردناکی که که در تالار عروسی در شهر سقز اتفاق افتاد و منجر به جان باختن تعدادی و آسیب دیدن تعدادی دیگر از مردم سقز شد ما را بسیار اندوهگین کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس پیشین اقلیم کردستان گفت: این حادثه دردناک را به خانواده‌های جان باختگان تسلیت می‌گوییم و برای آسیب دیدگان آروزی شفای عاجل دارم و با مردم عزیر سقز ابراز همدردی می‌کنیم.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: بارزانی اقلیم کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۵۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ساعتی خودروهای مرتکب تخلفات حادثه ساز | جان باختن ۵۸۵ نفر در سفرهای نوروزی

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ سیاوش محبی جانشین رئیس پلیس راه راهور فراجا در گفت‌وگو با مهر درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: ترافیک در محورهای مواصلاتی استان‌های سراسر کشور امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ پرحجم، روان و بدون گره ترافیکی است.

وی افزود: محورهای شمالی کشور مخصوصاً محور چالوس و هراز از حجم ترافیک بیشتری برخوردارند و فعلاً محدودیتی در هیچکدام از محورهای مواصلاتی نداریم.

سرهنگ محبی ادامه داد: احتمال دارد در محور چالوس و هراز که از پرترددترین محورهای مواصلاتی کشور در ایام تعطیلات است از بعد از ظهر در صورت سنگین بودن ترافیک محدودیت اجرا شود که اطلاع رسانی خواهد شد.

جانشین رئیس پلیس راه راهور فراجا گفت: متأسفانه از ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ تا امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳، ۵۸۵ نفر در تصادفات رانندگی جان خودشان از دست دادند و ۱۵ هزار ۵۷۴ نفر هم مجروح شدند.

وی افزود: پرترددترین استان‌ها در ایام تعطیلات تهران، مازندران، گیلان، خراسان رضوی و اصفهان بودند.

سرهنگ محبی در خصوص توقیف خودروهای متخلف گفت: خودروهای مرتکب تخلفات حادثه ساز در طول محورهای مواصلاتی توقیف ساعتی می‌شوند همچنین اگر پلیس دو تخلف حادثه ساز رانندگی ثبت کند همزمان توقیف بر روی سوابق خودرو به صورت سیستمی ثبت می‌شود و در هر صورت خودرو باید توقیف و به پارکینگ منتقل شود و میزان توقیف بستگی به تخلف و مکان تخلف دارد.

وی ادامه داد: سرعت و سبقت غیر مجاز، انحراف به چپ و حرکت خلاف جهت بیشترین تخلفاتی بوده که رانندگان مرتکب و منجر به توقیف خودرو شده است.

دیگر خبرها

  • تسلیت محسنی اژه ای در پی درگذشت زهرا شجاعی
  • توقیف ساعتی خودروهای مرتکب تخلفات حادثه ساز | جان باختن ۵۸۵ نفر در سفرهای نوروزی
  • روسیه: آمریکایی‌ها خودشان را در حادثه تروریستی کروکوس لو دادند
  • امضای دفتر یادبود قربانیان حادثه تروریستی کروکوس توسط سفیر ایران
  • جان باختن یک نفر در گتوند بر اثر رسم غلط تیراندازی در مراسم عروسی
  • پیام آیت‌الله اعرافی به رئیس کلیسای ارتدوکس
  • جان باختن ۱۰ نفر در تصادف‌های جاده‌ای قم طی نوروز امسال
  • نجات ۵۷ نفر از گرفتارشدگان در سیل و آبگرفتگی طی ۴۸ ساعت گذشته/جان باختن ۲ نفر بر اثر حوادث جوی
  • جزئیات تازه از کروکوس؛ جنایت تروریست‌ها با اسلحه و بنزین در ۱۳ دقیقه
  • مدیر حوزه‌های علمیه حادثه تروریستی مسکو را محکوم کرد