Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@11:57:16 GMT

مجمع فوق العاده هیات دوومیدانی تهران لغو شد؟

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۹۵۳۰۹

مجمع فوق العاده هیات دوومیدانی تهران لغو شد؟

رئیس هیات دوومیدانی تهران در مورد حواشی اخیر این هیات که در پی انتقاد و درخواست اعضای مجمع برای برگزاری مجمع فوق‌العاده به وجود آمده است، پاسخ داد و مدعی شد با انصراف سه نفر از اعضا، برگزاری مجمع لغو شده است.

به گزارش ایسنا، اعضای مجمع هیات دوومیدانی استان تهران با ارسال نامه‌ای به اداره کل ورزش و جوانان تهران خواستار برگزاری مجمع فوق العاده و انتخاب رئیس جدید این هیات شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا گل محمدی، مدیر کل ورزش و جوانان تهران پس از فرصتی که به رئیس هیات داد تا با اعضا جلسه برگزار کند به دلیل اصرار اعضا بر درخواست خود هفته گذشته این درخواست را به اطلاع فدراسیون دوومیدانی رساند تا نسبت به برگزاری مجمع تصمیمات لازم اتخاذ شود. با این حال علی ایرجی، رئیس فعلی این هیات خبر از انصراف سه نفر از امضا کنندگان از برگزاری مجمع داد که در این صورت اعضا به حد نصاب نمی‌رسد و مجمع برگزار نمی‌شود.

ایرجی در گفت‌وگو با ایسنا به حواشی اخیر این هیات و انصراف سه نفر از اعضا برای برگزاری مجمع فوق العاده اشاره کرد و گفت: از این سه نفر، دو نفرشان رسما نامه انصراف دادند چون گویا دوستان با بهانه برگزاری جلسه از آنها امضا گرفتند و این احتمال وجود دارد که نامه را به برگزاری مجمع تغییر داده باشند. این دو نفر در نامه کتبی اعلام کردند که نمی‌دانستند موضوع برگزاری مجمع فوق العاده است و حتی یکی از آنها در نامه‌اش اشاره کرده که در این زمینه بی اخلاقی صورت گرفته است و هدف ما در مرحله اول تشکیل جلسه بود.

او با بیان اینکه به عنوان رئیس هیات جوابگوی مربیان و ورزشکاران استان هستم، ادامه داد: کار من و همکارانم در هیات بر اساس برگزاری مسابقات و کلاس‌های آموزشی قابل ارزیابی است.  در ۹ ماه اخیر یکی از بهترین‌ سال‌های تهران از نظر برگزاری مسابقات را داشتیم به گونه‌ای که پنج تیم در بخش دختران به مسابقات مختلف فرستادیم که چهار تیم قهرمان کشور شدند. این مقام‌ها بدون فعالیت به دست نیامده حتی اگر من کاری انجام نداده باشم این نتایج نشان دهنده سازماندهی و نقش هیات است. در مورد کلاس‌های آموزشی هم به شهادت کسانی که در هیات هستند در سال ۹۶ تنها یک دوره ناقص برگزار شد اما در ۹ ماه گذشته سه دوره آموزشی و  یک دوره ۶۰ ساعته داشتیم و اکنون هم تقاضا برای برگزاری دو کلاس دیگر را بررسی می‌کنیم.

اتاق و تلفنی برای شروع کار نداشتیم

ایرجی در ادامه افزود: در مجموعه‌ای شروع به کار کردیم که یک اتاق برای استقرار  و تلفنی برای تماس گرفتن، نداشت؛ جایی نبود که به مردم بگوییم اینجا محل کارمان است. این مسائل محصول کار همین کسانی است که نامه امضا کردند. آقای شادمهر که سه سال مسئول آموزش هیات بود و الان انتقاد می‌کند چه گلی به سر آموزش فدراسیون و هیات زده است؟ چه کلاس‌هایی برگزار کرده که اکنون از هیاتی گله می‌کند که در ۹  ماه گذشته چند دوره آموزشی برگزار کرده است؟ روزی که به عنوان رئیس هیات انتخاب شدم نه اسپانسری داشتم و نه قول جذب اسپانسر دادم اما قول دادم که بدنه آموزش پرورش و دو و میدانی هیات را به هم وصل می‌کنم، امروز می‌توانید پرس و جو کنید که پای دانش آموزان بیشتر از گذشته به ورزشگاه شیرودی باز شده یا خیر.

او بیان کرد: قبول دارم که باید به هیات دوومیدانی تهران کمک شود تا روی پای خود بایستد  و منابع مالی خود را تامین کند. قدم کسانی که کمک می‌کنند روی چشم من جا دارد اما به عنوان یک آموزش و پرورشی بد اخلاقی را نه انجام می‌دهم و نه تحمل می‌کنم. حاضر هستم هر روز به من زنگ و تهمت بزنند اما تا حد ممکن خبر و اختلافی از خانواده دوومیدانی بیرون نرود، چرا که اختلافات باید در درون خانواده حل شود. به همین دلیل هفته گذشته با دعوت از دوستان معترض جلسه هم اندیشی برگزار کردم اما چرا نیامدند تا در جمع حرفشان را بزنند؟ منافع این افراد به خطرافتاده است چرا که اسناد مالی سال گذشته دست برخی از آنها است و ما هم خواستیم که آنها را تحویل بدهند.

هیات دوومیدانی تهران محصول فعالیت منتقدان امروز است 

او به غیر قابل قبول بودن امضای یکی از اعضای مجمع اشاره کرد و گفت: یکی از امضاکنندگان نامه برگزاری مجمع نماینده باشگاه نفت است. با مسئولان این باشگاه صحبت کردم که آیا از هیات درخواستی داشته‌اید و کوتاهی صورت گرفته؟  آنها اصلا در جریان نبودند و وقتی گفتم خانم پری شوقیان(نماینده این باشگاه در مجمع)  چنین نامه‌ای را امضا کرده است، نماینده جدیدی را معرفی کردند و گفتند که آن خانم مدت‌ها قبل بازنشسته شده و اکنون نماینده باشگاه نیست.  هیات  نوپایی هستیم  اما این هیات محصول فعالیت منتقدانی است  که چندین دوره فعالیت داشتند.

 ایرجی در پاسخ به این انتقاد که در این ۹ ماه جلسات هیات رئیسه برگزار نشده است، بیان کرد: هیات اتوماسیون اداری نداشت و به محض اینکه اتوماسیون برقرار شد پیگیری کردیم تا اینکه در تاریخ ۹۸/۸/۸ اداره کل با سه نفر از اعضای اصلی هیات رئیسه موافقت کرد و ۲۰ روز بعد از آن جلسه را تشکیل دادیم.

او در پاسخ به این سوال که چرا این روند زودتر از این و در طول ۹ ماه گذشته طی نشده؟ گفت: بخشی از این موضوع به دلیل  محل استقرارمان بود؛ فضایی برای نشستن  و تلفنی نداشتیم علاوه بر این فدراسیون تابستان گذشته مسابقات را به شهرستان و استان‌ها واگذار کرد و به همین دلیل درگیر مسابقات بودیم. البته قبول دارم که این اتفاق باید زودتر می‌افتاد اما از تاریخی که سه نفر عضو هیات رئیسه مشخص شدند جلسه را تشکیل دادیم و اکنون هم در تدارک دومین جلسه هستیم تا از ورزشکاران برجسته‌مان قدردانی کنیم.

بانک و اداره کل ورزش و جوانان تهران گفتند امضا را تفویض کنم

ادعا شده است که ایرجی به دلیل بدهی بانکی نمی‌تواند هیچ چکی را امضا کند به همین دلیل حق امضای خود را تفویض کرده است، در حالی که چنین موضوعی خلاف آیین نامه است و رئیس هیات تنها در صورتی مجاز است امضای خود را تفویض کند که در جای دیگری باشد، او در واکنش به این ادعا گفت: یک موضوع بانکی دارم که در مرحله حل اختلاف است و به اداره کل اطلاع دادم، گفتند دبیر یا نایب رئیس می‌تواند چک‌ها را امضا کند اما تمامی اسناد و درخواست‌ها را خودم امضا می‌کنم. بانک هم همین حرف را زد. از طرف دیگر پیگیر مشکلم هستم و ممکن است در روزهای آینده حل شود.

با کاندیداهای ریاست فدراسیون حرفی نزدم

یکی دیگر از ادعاهای مطرح شده مهندسی انتخابات ریاست فدراسیون دوومیدانی است و عدم برگزاری مجمع فوق العاده هیات تهران و حضور این رئیس هیات را به دلیل طرفداری او از کاندیدای خاصی می‌دانند، ایرجی در واکنش به این ادعا بیان کرد:  ۲۹ سال سابقه کار در آموزش و پرورش و بخش‌های مختلف ورزشی را دارم. در دوره ریاست آقایان آشتیانی، داوری، جلالی و کیهانی در دوومیدانی کار کردم و اکنون تمام این عزیزان کاندیدا شدند. نسبت به هیچ کدام از کاندیداها تعصبی ندارم، با برخی از آنها کار کردم و برخی را از دور می شناسم. تا به امروز به کسی قولی ندادم و حتی نمی‌دانم به چه کسی رای می‌دهم چون تقریبا همه بزرگان دوومیدانی این دوره کاندیدا شدند. قسم می‌خورم که جز احوالپرسی کوتاه  با چند کاندیدا، با هیچ کدام حرفی در مورد برنامه و رای نزدم چون تصمیم گیری دراین مورد زود است. رای استان تهران برای فدراسیون اعتبار دارد، این اعتبار را ارزان به دست نیامده که ارزان از دست بدهیم. قطعا نظر من برآمده از تصمیم جمعی همکاران و بزرگان دوومیدانی تهران است. کسی که می‌خواهد رئیس دوومیدانی شود باید موافقت هیات‌ها را داشته باشد به همین دلیل از هیات‌ها می‌خواهم که در مورد سرنوشت چهار ساله این رشته احساسی عمل نکنند. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دووميداني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۵۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مجمع رؤسای کمیسیون‌های شهرسازی شوراها در بوشهر

دریافت 42 MB

فیلم: محمد غلامحسینی

کد خبر 6087028

دیگر خبرها

  • برگزاری مجمع هیات ژیماستیک استان سمنان
  • برگزاری مجمع رؤسای کمیسیون‌های شهرسازی شوراها در بوشهر
  • برای حل مشکلات لرستان، تمام‌قد در کنار دولت ایستاده‌ایم
  • خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد
  • ایران و پاکستان هشت سند همکاری امضا کردند
  • اسناد همکاری میان هیات‌های عالی‌رتبه ایران و پاکستان امضا شد
  • وزارت نفت و سازمان انرژی اتمی ایران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
  • احتمال برگزاری انتخابانی فدراسیون دوومیدانی در خرداد
  • معتمدی: همه ورزشکاران برای ما عزیز هستند/ وضعیت نامزدها مشخص نیست
  • برگزاری اولین مسابقه اهداف پروازی سال ۱۴۰۳