Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد تقی فهیم: اگر به جوان ها می گوییم مراقب باشید «جوکر» نشوید،باید به مسئولین هم بگوییم.

گروه اقتصاد کلان بازارنیوز، شب گذشته، محمد تقی فهیم، منتقد سینما در برنامه هفت، با انتقاد از معافیت مالیاتی هنرمندان، خطاب به نوبخت گفت: آقای نوبخت، تو حق نداری جلوی دوربین بنشینی و مالیات سلبریتی‌ها را ببخشی!

وی افزود: من چهل سال در سینما کار کردم، یک ساختمان پزشکی یا بیمارستان برای من وجود ندارد، اما یک عده معدود این پول‌ها را به امریکا و اروپا برده اند و خرج کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فهیم گفت: تو امروز مدیر این جامعه شدی، باید پدر یک عده را در بیاوری و مالیاتشان را بگیری. به همین راحتی نیست که چاه نفت من را به این افراد بدهی که خارج ببرند و از ۹۰ درصد حقوق بگیران مالیات بگیری.

گفتنی است هفته گذشته با دستور فوری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور پیش نویس یکی از تبصره‌های لایحه بودجه۹۹  که بر اساس یکی از بند‌های آن " تمامی فعالیت‌های انتشاراتی و مطبوعاتی، فرهنگی و هنری دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشمول ۵۰ درصد معافیت مالیاتی می‌باشند. " حذف شد؛ لذا فعالیت‌های مزبور کماکان از معافیت صد درصدی برخوردار خواهند بود.

فیلم کامل اظهارات فهیم را در زیر می‌بینید: کد ویدیو دانلود فیلم اصلی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000GPG برچسب ها: فهیم ، سینما ، نوبخت ، مالیات ، مالیات هنرمندان

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: فهیم سینما نوبخت مالیات مالیات هنرمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۵۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی بخش جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس با حضور منظور

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: این کمیسیون در جلسه عصر امروز خود بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ را با حضور معاون سازمان برنامه و بودجه مورد بررسی قرار داد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، محسن زنگنه عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در تشرح جلسه عصر امروز کمیسیو متبوعش گفت:کمیسیون امروز بخش دوم لایحه بودجه سال 1403 را با حضور معاون سازمان برنامه و بودجه مورد بررسی قرار داد.

وی افزود: در بخش جداول موضوعاتی از قبیل جداول تفصیلی دستگاه‌ها، درآمدها، منابع و پیوست شماره 1 و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای لحاظ شده است.

زنگنه با بیان اینکه  در بخش جداول موارد متعددی وجود داشت که با مصوبه بخش اول بودجه در مغایرت بود و نماینده دولت نیز این مغایرت‌ها را قبول داشت، گفت: با توجه به اینکه  بخش اول بودجه به قانون تبدیل شده و شورای نگهبان آن را تایید کرده و ابلاغ شده است، اگر دولت بخواهد تغییری در بخش اول بودجه داشته باشد باید لایحه‌ای  را در این بخش به مجلس ارائه دهد و این لایحه باید با عنوان اصلاح بخش اول لایحه بودجه مد نظر قرار گیرد، در غیر این صورت بر اساس ماده 182 آیین نامه داخلی مجلس دولت باید دقیقاً بر اساس مصوبات بخش اول بودجه، لایحه بخش دوم را به مجلس ارائه دهد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه همچنین با بیان اینکه دولت در برخی از مصوبات بخش اول عملاً اعمال نظر کرده و آنها را تغییر داده است، بیان کرد: به عنوان مثال دولت در حوزه مالیات‌ها،بخشی از مالیات‌ها را به اوراق تبدیل کرده است. همچنین در این لایحه متاسفانه میزان اوراق از میزان سقف مصوب بخش اول بیشتر است همچنین اعضای کمیسیون ایراداتی را درباره افزایش بیش از حد مالیات‌ها در منابع استان‌ها مطرح کردند که مقرر شد همگی این موارد در کمیسیون تلفیق مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سینما تصویر فردای جامعه است/ آوینی اول منتقد خود بود
  • متنی که پدر رضا داوودنژاد منتشر کرد
  • متنی که پدر رضا داودنژاد منتشر کرد
  • واکنش نوبخت به حمله سپاه پاسداران به اسرائیل
  • جهیزیه و مهریه معاف از مالیات است؟
  • جهیزیه و مهریه معاف از مالیات است
  • بررسی بخش جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس با حضور منظور
  • عضو کمیسیون امنیت ملی: سازوکارهای حمایتی تحقق شعار سال با لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم محقق می شود
  • لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم باید قبل از اتمام کار مجلس یازدهم به سرانجام برسد
  • پرسش محمدحسین فرحبخش از مدیرعامل خانه سینما