Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمحمود هاشمی به عنوان دبیر نخستین «‌جشنواره بین‌المللی شهید چمران» منصوب شد.

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشجویی خبرگزاری فارس، سیدمحمود هاشمی با حکم مجتبی زارعی رئیس سازمان بسیج اساتید دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور به عنوان دبیر نخستین جشنواره بین المللی شهید چمران منصوب شد.

سید محمود هاشمی رئیس بسیج اساتید و دفتر هماهنگی کانون های دانشگاه آزاد اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در رئیس سازمان بسیج اساتید دانشگاه ها برای هاشمی آمده است:

« استاد بسیجی جناب آقای دکتر سید محمود هاشمی

رئیس محترم بسیج اساتید و دفتر هماهنگی کانون های دانشگاه آزاد اسلامی

بنا به پیشنهاد معاون محترم پژوهشی سازمان و نظر به تعهد و شایستگی های جنابعالی و با توجه به حسن تعامل مدیریت و تحولی هیأت رئیسه محترم دانشگاه آزاد اسلامی با این سازمان؛ به موجب این حکم جنابعالی به سمت: " دبیر نخستین جشنواره بین المللی شهید چمران" منصوب می شوید.

امید است با استعانت از درگاه خدای بزرگ و تحت عنایات حضرت ولی عصر(عج) با تأسیس دبیرخانه اجرایی چابک و کارآمد بتوانید جریان های علمی و تخصصی کشور و جهان اسلام را در ذیل این جشنواره متمرکز و در راستای گسترش روحیه جهادی و حل المسائلی شهید والا مقام مصطفی چمران (رضوان اله علیه) به نتایج پربار رهنمون شوید».

نخستین جشنواره بین المللی «شهید چمران» به همت بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی و با هدف گسترش روحیه جهادی و حل المسائلی شهید والا مقام مصطفی چمران، تحقق مفاد ارزشمند در بیانیه گام دوم انقلاب،شناسایی و معرفی نخبگان دانشگاهی بویژه جوانان در عرصه علمی و فن آوری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید آموزش عالی جشنواره دانشگاه آزاد چمران بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۵۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره شعر رضوی

به گزارش خبرگزاری مهر، سید حسین سیدی مدیر دفتر شعر و ادبیات بنیاد بین المللی امام رضا (ع) درباره برگزاری جشنواره بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) گفت: با برگزاری جشنواره‌های رضوی درصدد هستیم در راستای ترویج سیره امام رضا (ع) گام کوچکی در این زمینه برداریم.

سیدی با بیان اینکه در قالب شعر، برگزاری چهار جشنواره شعر عربی، جشنواره شعر ترکی، جشنواره شعر فارسی و جشنواره شعر کودک و نوجوان را همواره در برنامه داریم، افزود: در همین راستا درصدد ارتقای سطح این جشنواره‌ها از نظر کمی و کیفی هستیم.

مدیر دفتر شعر و ادبیات بنیاد بین المللی امام رضا (ع) به استقبال شاعران از این بخش جشنواره اشاره کرد و گفت: رغبت حضور شاعران نامی و حتی نوپا را برای تولید اثر در حوزه رضوی چشمگیر قلمداد کرد. طی دو سال گذشته، تعداد آثار رسیده به این جشنواره از ۴۰۰ اثر به ۱۰۱۰ اثر در سال گذشته رسیده و امسال نیز بیش از ۱۵۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره ارسال شده است.

سیدی در ادامه به لزوم کیفیت بخشی به محتوای آثار رضوی و اهمیت در تراز ملی بودن اشعار در این زمینه اشاره کرد و افزود: نباید درگیر کمیت و تعداد صرف آثار شد، در راستای توجه نکردن به موضوع کمیت آثار، برای جشنواره شعر فارسی شعار ملی تعریف کردیم تا همگی شعرها در تراز ملی و استانی باشند. در این صورت است که شاهد مجموعه شعر ناب در حوزه شعر فارسی رضوی خواهیم بود.

مدیر دفتر شعر و ادبیات بنیاد بین المللی امام رضا (ع) گفت: امسال شعر رضوی در ابعاد بین المللی برگزار می‌شود، در این راستا محافل شعرخوانی در شهر کوفه عراق، در شهر استانبول ترکیه و همچنین در افغانستان برگزار می‌شود.

به گفته سیدی علاوه بر محافل شعری خارج از کشور در خلال جشنواره شعر رضوی، جشنواره شعر کودک رضوی نیز در داخل کشور برگزار می‌شود. همچنین کارگاه‌های آموزشی و شب شعر در قم، شیراز و خراسان رضوی با هدف توجه به عمق و معرفت شناسی امام رضا در اشعار، برگزار می‌شوند.

کد خبر 6086246 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • تشکیل قرارگاه ارتقای کمک به کارآمدی نظام حکمرانی کشور در بسیج اساتید
  • بسیج اساتید محور همدلی و هم‌افزایی در دانشگاه باشد
  • اساتید دانشگاه‌ها همواره دغدغه حل مسائل کشور و ملت را سرلوحه کار خود قرار داده اند.
  • بسیج اساتید باید کارکرد متفاوتی در جهاد تبیین داشته باشد
  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان
  • مراسم تقدیر از دست اندرکاران جشنواره جایزه ملی ثریا برگزار شد
  • ارائه ۵۰ بسته سیاستی بسیج اساتید برای حل مشکلات کشور
  • برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی/ارائه طرح‌های ملی عفاف و حجاب
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره شعر رضوی
  • اساتید بسیجی و غیربسیجی برای کمک به ارتقای نظام حکمرانی در صحنه هستند/ برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی