Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مجید خورشیدی صبح شنبه در مراسم ویژه معلولان در بوشهر اظهار داشت: در ایامی که انتخابات داریم معمولا فرصت شرکت در برنامه‌ها را نداریم ولی امروز به عشق شما معلولان و خانواده شما وظیفه دانستم که اینجا بیایم.

وی با بیان اینکه توانایی معلولان در برخی زمینه‌ها جمع شده است و توان بسیار بالایی است اضافه کرد: معلولان بسیار زیادی هستند که افراد تاثیرگذاری هستند از جمله استیون هاوکینگ که علی‌رغم معلولیت کارهای اثربخش و تاثیرگذار بسیار زیادی داشت و فیزیک‌دان نمونه جهان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: مقایسه بین مدال‌های المپیکی و پارالمپیکی نشان می‌دهد که معلولان تعداد مدال‌های بسیار زیادی را به نسبت جمعیت خود کسب می‌کنند.

اسلام محدودیت معلولان را قبول ندارد

وی با بیان اینکه ورزشکاران پارالمپیکی استان بوشهر باعث افتخاری عظیم هستند، تصریح کرد: اسلام در انزوا قرار گرفتن معلولان را نکوهش می‌کند و تاکید دارد که کسی حق ندارد که جامعه حق ندارد که با نگاه دیگری به معلولان نگاه کرد.

خورشیدی با بیان اینکه باید به جای نگاه ترحم باید به نگاه انجام وظیفه به آنها نگاه کنیم ادامه داد: معلولان نیازی به ترحم ندارند و این معلولان هستند که نسبت به بقیه دل می‌سوزاند که همه توانایی‌ها را دارند ولی برای جامعه اطراف خود دل نمی‌سوزانند.

وی بیان کرد: همه ما وظیفه داریم که جامعه را برای زندگی شاد و نافع معلولان فراهم کنیم و امکانات مورد نیاز معلولان را تامین کنیم.

تامین ۴۰۰ واحد مسکن برای معلولان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر افزود: آرزو داریم که دسترسی معلولان حرکتی به آب دریا در شهر بوشهر فراهم شود و فضایی مناسب فراهم شود تا معلولان بتوانند دسترسی مناسبی داشته باشند و این حق شما است.

وی بیان کرد: به منظور تامین ۴۰۰ واحد مسکن برای معلولان در سطح استان بوشهر اقدامات لازم صورت گرفته است و امیدواریم در سریع‌ترین زمان این واحدها تقدیم معلولان استان شود.

کد خبر 4790614

منبع: مهر

کلیدواژه: مجید خورشیدی بوشهر استانداری بوشهر معلولان بهزیستی بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر ایلام گرگان مجلس شورای اسلامی بسیج قزوین بیرجند خطبه های نماز جمعه شهرکرد ویروس آنفلوانزا هفته بسیج مشهد ثبت نام کاندیداها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۵۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره ورزشی و بازی‌های بومی محلی ویژه معلولان در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، رئیس اداره بهزیستی مهاباد گفت: جشنواره بازی‌های بومی محلی طرح سی بی آرمبتنی برجامعه ویژه معلولین روستاییان برگزارشد. 
کریم محمدی افزود: افرادی که در این مرحله شهرستانی امتیاز کسب کنند به مرحله استانی وکشوری راه پیدا می‌کنند.
او اضافه کرد: سازمان بهزیستی برای ارتقای سطح توانمندی معلولین واعتماد به نفس بالای آنها این جشنواره رو برگزارکرده و تصمیم براین است که این جشنواره به صورت سالیانه برگزارشود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جشنواره ورزشی و بازی‌های بومی محلی ویژه معلولان در مهاباد
  • حکایت ویلچرهایی که اهدا می‌شوند و مسئولانی که پاسخگو نیستند | پای ما لنگ است و منزل بس دراز
  • معرفی برگزیدگان مسابقات بوچیا جام برکت و کرامت در مشهد
  • فعالیت‌های انبارداری منطقه ویژه اقتصادی بوشهر افزایش خواهد یافت
  • بهسازی کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر برای تسهیل ورود معلولان
  • دیدار فرمانده قرار گاه منطقه‌ای جنوبشرق ارتش با جمعی از معلولان کرمان
  • قیام مردم ورامین حرکتی که در تاریخ ماندگار شد
  • ایران نَسَق اسرائیل را کشید/ حرکتی کنید، شبتان را با موشک‌هایمان روشن می‌کنیم
  • شرایط لازم برای تأمین سوخت صیادان استان بوشهر فراهم شود
  • عبدالکریمی: مدافع تمام‌قد نیروهای دفاعی‌ ایران هستم