Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی ابری معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: بر خلاف دو سال قبل که هیچ اعتباری برای شیر مدارس داده نشده بود امسال  هم  با بودجه ی ۲۰۰ میلیارد تومانی بی نتیجه ماند.

او تصریح کرد: برای هشت استان محروم از جمله: خراسان شمالی و جنوبی، کرمان، سیستان و بلوچستان، بوشهر، ایلام، خوزستان، کهگیلویه و هرمزگان سهمیه شیر رایگان در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 چرا با وجود اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومانی هنوز هیچ اقدامی صورت نگرفته است؟   معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: با وجود پیگیری‌های صورت گرفته این مبلغ هنوز به آموزش و پرورش خراسان نرسیده است.

ابری افزود: خراسان به تنهایی به اندازه هشت استان دانش آموز دارد که دانش آموزان در مناطق کم برخوردار و حاشیه شهر رقم قابل توجهی است.

او تصریح کرد: سال‌های پیش نیز شیر رایگان مدارس حاشیه مشهد از طریق خیرین و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تامین می‌شد.

اما امسال با و جود تلاش‌های صورت گرفته هیچ برنامه‌ای تدارک دیده نشده است.

انتهای پیام//ف. غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت آموزش و پرورش اخبار دانش آموزی اخبار سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۵۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۱۰ هزار مسافر در مدارس استان بوشهر اسکان داده شدند

به گزارش خبرنگار مهر، علی موحدی بعد از ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هر سال بخشی از مسافران نوروزی از خانواده آموزش و پرورش هستند که اسکان آنها در مدارس شهرستان‌های مقصد انجام می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: در ایام تعطیلات نوروز امسال سه هزار و ۵۰۰ کلاس درس در ۴۶۰ مدرسه برای اسکان و اقامت مسافران نوروزی تجهیز شد.

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۱۰ هزار و ۸۱۸ مسافر نوروزی در مدارس استان بوشهر در قالب ۱۰ هزار و ۱۲۰ خانواده اسکان داده شده‌اند.

وی گفت: اولویت اسکان مسافران در مدارس استان بوشهر با فرهنگیان، کارمندان دولت و سپس مابقی اقشار مردم است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر اضافه کرد: علاوه بر کلاس‌های درس، ۲۰ سالن سرپوشیده و ۸ اردوگاه آموزش و پرورش استان بوشهر در هنگام بارندگی در اختیار مسافران نوروزی در نقاط مختلف استان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه بوشهر، گناوه، دیلم و دشتستان به ترتیب بیشترین آمار پذیرش مسافر در مدارس داشته‌اند افزود: استان بوشهر به دلیل داشتن ظرفیت‌های مهم گردشگری جز ۴ استان مقصد گردشگری کشور معرفی شده است.

موحدی با اشاره به پذیرش مسافران تا ۱۲ فروردین در مدارس استان بوشهر تصریح کرد: ۱۳ فروردین مدارس استان با همکاری مدیران و کارمندان آموزش و پرورش برای ادامه سال تحصیلی آماده می‌شوند.

وی تأکید کرد: مسافران که در فضاهای آموزش و پرورش استان بوشهر از جمله اردوگاه‌ها، سالن‌ها و مدارس اسکان دارند برنامه سفر خودشان را تا پایان روز ۱۲ فروردین تنظیم کنند تا با کمک کادر آموزشی، کلاس‌های درس برای ۱۴ فروردین آماده‌سازی شوند.

کد خبر 6064474

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۱۰ هزار مسافر در مدارس استان بوشهر اسکان داده شدند
  •  اسکان ۳۲ هزار و ۲۶۹ مسافر نوروزی در مدارس لرستان
  • راکد ماندن ۱۰ ساله ساخت استخر شنای سرپوشیده آموزش و پرورش بردسکن
  • پروژه استخر سرپوشیده بردسکن همچنان ناتمام رها شده است
  • اسکان بیش از ۲ هزار خانوار در مدارس خراسان جنوبی
  • اسکان ۳۲ هزار و ۲۶۹ مسافر نوروزی در مدارس لرستان
  • بیش از ۲ هزار خانوار در مدارس اسکان یافتند
  • بلاتکلیفی ۶ ساله پروژه ساخت مدرسه در اریسمان بادرود
  • رسیدگی به نیازهای سخت افزاری و نرم افزاری مدارس همدان در سال جدید
  • اعتبار ۲۴۰ همتی وزارت آموزش و پرورش در بودجه سال ۱۴۰۳