Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

طبق ادعای روزنامه چاپ کاتالونیا، موندو دپورتیوو، رونالد کومان، سرمربی هلندی، احتمال نشستن روی نیمکت مربی‌گری تیم فوتبال بارسلونا را رد نکرده است.

ماه گذشته رئیس فدراسیون فوتبال هلند مدعی شده کومان پیشنهادی از تیم بارسلونا داشته است. هوگما در مصاحبه‌ای تائید کرده که کومان در قراردادش بندی دارد که به او اجازه می‌دهد در صورت داشتن پیشنهاد از سوی بارسلونا به آن تیم برود و تیم ملی هلند را ترک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او مدعی شده در حالی که قرارداد کومان تا سال ۲۰۲۲ اعتبار دارد، او در بندی از قراردادش گنجانده که می‌تواند بعد از رقابت‌های قهرمانی اروپا در تابستان آینده راهی بارسا شود.

کومان در این باره در گفتگویی با روزنامه مارکا این طور توضیح داده است: من دو سال دیگر با تیم ملی قرارداد دارم. پس دوست ندارم درباره بارسا صحبت کنم. به چند دلیل راحت نیستم در این باره صحبت کنم، من در حال حاضر مشغول به کار هستم و درست نیست بخواهم چنین صحبت‌هایی کنم. اگر چنین پیشنهادی باشد، خب هست و اگر نباشد هم نیست. در زندگی چیزهای مهم دیگری هم هست، اما هرگز نباید گفت هرگز.

کومان ۱۹۲ بازی با لباس بارسا انجام داده و این آمار مربوط به سال‌های ۱۹۸۹ تا ۱۹۹۵ است. در این مدت او توانسته ۴ عنوان قهرمانی لالیگا و یک جام قهرمانی اروپا کسب کند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: رونالد کومان تیم فوتبال بارسلونا فوتبال اروپا مربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۵۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحبت جالب آنچلوتی با پپ: نوبت ما بود ببریم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا برابر منچستر سیتی به میدان رفت و موفق شد در ضربات پنالتی این تیم را شکست دهد و به مرحله نیمه نهایی این مسابقات صعود کند.

شاگردان پپ گواردیولا نمایش بسیار خوبی را در این بازی ارائه کردند و توپ و میدان را در اکثر دقایق در اختیار داشتند اما نتوانستند از فرصت‌هایی که ایجاد کرده بودند استفاده کنند و در نهایت بازی به ضربات پنالتی کشیده شد که با درخشش لونین به سود رئال به پایان رسید.

آنچلوتی پس از پایان این بازی به سمت گواردیولا رفت و صحبتی با او داشت و در پاسخ به سوالی در این باره به خبرنگاران گفت:« من به سمت پپ رفتم و به او به خاطر بازی خوبی که تیمش در این دیدار ارائه کرد تبریک گفتم.

برای او در ادامه فصل آرزوی موفقیت کردم. فصل گذشته این سیتی بود که توانست در لیگ قهرمانان صعود کند و این بار نوبت تیم ما بود. نتیجه امروز شاهکار بزرگی بود و من واقعا از عملکرد بازیکنانم خوشحال و راضی هستم.»

دیگر خبرها

  • هانسی فلیک تسلیم نمی‌شود؛ سرمربی آلمانی همچنان منتظر پیشنهاد مدیران بارسلونا
  • صحبت جالب آنچلوتی با پپ: نوبت ما بود ببریم
  • عکس‌| تنش در رختکن بارسلونا پس از حذف تلخ مقابل پاریس
  • جانشین ژاوی در بارسلونا انتخاب شد
  • واکنش رختکن بارسلونا به انتقاد گوندوگان از ۳ هم‌تیمی‌‌اش
  • دکو جانشین ژاوی در بارسلونا را انتخاب کرد
  • دودستگی در بارسلونا با حمله تند گوندوگان
  • یک پایان بی‌رحمانه: ژاوی فکر اینجا را نکرده بود
  • واکنش جالب عثمان دمبله به سوت‌های ادامه‌دار هواداران بارسلونا در هنگام تعویض شدن / فیلم
  • رد پیشنهاد 60 میلیونی برای ستاره بارسا: کم است!