Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-18@19:21:21 GMT

شمس:تیم ملی فوتسال نیاز به جراحی دارد

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۹۵۴۸۲

شمس:تیم ملی فوتسال نیاز به جراحی دارد

ایران اکونومیست- عضو کمیته فنی فوتسال ایران از رفتار بعضی از بازیکنان تیم ملی انتقاد کرد و خواهان کنار گذاشتن چند ملی پوش پیش از جام ملت‌های آسیا شد.

 تورنمنت بین المللی فوتسال مشهد هفته گذشته با حضور تیم ملی ایران، اسلواکی و بلاروس برگزار شد و در نهایت بلاروس به عنوان نخست رسید. ایران هم با کسب یک امتیاز و با تفاضل گل بهتر نسبت به اسلواکی دوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین شمس که گفته می شود برای کمک و مشورت در امور فنی در کنار تیم ملی حضور دارد، تا پایان این تورنمنت در مشهد باقی نماند و به تهران بازگشت تا گمانه زنی ها از ناراحتی وی و قهر کردنش مطرح شود.

شمس در این خصوص به خبرنگار مهر، گفت: چیزی که عنوان شده بود به خاطر ناراحتی مشهد را ترک کردم، درست نبود. برای برگزاری یک کلاس به تهران بازگشتم و از قبل بلیتم را گرفته بودم ولی از شکل بازی تیم و نحوه رفتار چند بازیکن تیم ملی ناراحتم.

وی ادامه داد: من این موضوع را به آقای ناظم الشریعه و پرهیزکار (سرمربی تیم ملی و رئیس کمیته فوتسال) منتقل کردم. از نظر اخلاقی اتفاقاتی رخ داد که خیلی بد بود از جمله حمله بازیکنان به داور بعد از اخراج شدن. این قابل قبول نیست.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ایران تاکید کرد: مشکلات فنی به مرور حل می شود. بازی های دوستانه هم برای همین است که مشکلات را شناسایی کنیم و باخت در آن مهم نیست ولی بی اخلاقی بازیکنان نمی تواند قابل قبول باشد. اگر این اتفاقات مقابل چشم داور خارجی می افتاد، قطعا آنها از این رفتارها چشم پوشی نمی کردند.

عضو کمیته فنی فوتسال یادآور شد: نمی خواهم از بازیکنان اسم بیاورم ولی بعضی از آنها کارهای بدی می کنند. وقتی داور علیه تیم سوت می زند، بعضی بازیکنان دستشان را به سمت داور پرتاب می کنند. هرکسی که روی سکوها نشسته باشد یا از تلویزیون بازی را ببیند متوجه می شود که این حرکت ناشی از بی ادبی است. یا مثلا بازیکنی که یک اخطار دارد، دوباره خطا می کند و کارت می گیرد که این مسئله به تیم فشار می آورد. مثال دیگر اظهارنظر فنی بعضی از بازیکنان روی نیمکت است که این کار بسیار ناپسندی است.

وی با بیان اینکه تیم ملی کادر فنی دارد و نیازی به دخالت فنی بازیکنان نیست، تاکید کرد: آقای ناظم الشریعه باید تیم ملی را جراحی کند. نفراتی که این اتفاقات را رقم می زنند باید کنار گذاشته شوند و با یک تیم ساده، سالم و خوش اخلاق راهی جام ملت های آسیا شویم.

شمس افزود: تیم ملی بازی به بازی بهتر می شود. به آقای پرهیزکار هم گفتم که باید فکری به حال «فیفادی» بهمن کند و دو بازی خوب باید انجام بدهیم. کاش برای اردوی آخر در آستانه جام ملت های آسیا وقت بیشتری به آقای ناظم الشریعه بدهند. 20 روز زمان کمی برای آماده سازی جام ملت های آسیا است. ضمن اینکه بازیکنان خسته و فرسوده از لیگ می آیند و باید حداقل یک هفته استراحت داشته باشند.

وی درباره قرعه کشی جام ملت های آسیا و همگروهی ایران با تایلند، عربستان و کره جنوبی گفت: بازی با تایلند فرصت خیلی خوبی برای ایران است که تا فینال دیگر این تیم را ملاقات نکنیم. به نظرم همگروهی با تایلند اتفاق خوبی است بخصوص اگر بتوانیم صدرنشین شویم، احتمالا تایلند در مرحله بعد به ژاپن می خورد و این یعنی اینکه یکی از تیم های بزرگ همان ابتدا کنار می رود. علاوه بر این، عربستان و کره جنوبی هم محلی از اعراب ندارند و تیم ملی کار راحتی دارد.

عضو کمیته فنی فوتسال در پایان در پاسخ به این سئوال که آیا به همکاری اش با تیم ملی ادامه می دهد؟ اظهار کرد: من با تیم ملی نبودم که بخواهم ادامه بدهم! به عنوان پیشکسوت هر کمکی از دستم بر بیاید انجام می دهم.

 مهر

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: حسین شمس فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۵۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میرحسینی: نیاز تیم ملی والیبال،‌ مدیریت بازیکنان است

پیشکسوت والیبال گفت: نیاز والیبال ایران برای رقابت‌های پیش رو، مدیریت و ارتباط خوب بین بازیکنان است تا میل به پیروزی را در تیم ملی افزایش دهد. - اخبار ورزشی -

عباسعلی میرحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد احتمال ادامه همکاری خود با تیم والیبال ایفاسرام اردکان در لیگ برتر اظهار داشت:‌ نیم فصل خوبی را با تیم ایفاسرام پشت سر گذاشتم و نتیجه کار برای هر دو طرف رضایت‌بخش بود.

سرمربی فصل گذشته ایفاسرام ادامه داد: قرارداد من با تیم ایفاسرام تمام شده ولی تمایل دارم به همکاری با این مجموعه ادامه دهم. ایفاسرام یکی از باشگاه‌های خوب و قابل احترام لیگ برتر است که فدراسیون باید از آن حمایت کند. ایفاسرام، حضوری موثر در لیگ برتر داشته و پشتوانه بزرگی برای والیبال است.

دعوت از 39 بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ بازگشت امیر غفور

میرحسینی در مورد آغاز اردوهای تیم ملی والیبال گفت: با توجه به داشته‌های والیبال ایران،‌ سرمربی و در واقع مدیر لایقی باید در راس کادر فنی باشد که بتواند انگیزه و روحیه تیمی را افزایش دهد. سرمربی جدید باید ارتباط خوبی با فدراسیون و بازیکنان برقرار کند. او زمان کمی برای آماده‌سازی تکنیکی و تاکتیکی تیم در اختیار دارد.

او تصریح کرد: بازیکنان خوبی به تیم ملی دعوت شده‌اند و فکر نمی‌کنم بازیکن شاخصی، بیرون مانده باشد. نیاز والیبال ایران برای رقابت‌های پیش رو، مدیریت و ارتباط خوب بین بازیکنان است تا میل به پیروزی را در تیم ملی افزایش دهد.

میرحسینی در پایان گفت: والیبال ایران، کار بسیار سختی برای کسب سهمیه المپیک دارد ولی همه ما امیدواریم تیم ملی نتایج خوبی در لیگ ملت‌ها به دست آورد و راهی المپیک شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آخرین تمرین ملی پوشان فوتسال پیش از شروع جام ملت‌ها
  • آخرین تمرین شاگردان شمسایی پیش از نبرد اول
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ برگزاری تمرین تیم ملی ایران
  • شمسایی: افغانستان می‌تواند شگفتی‌ساز شود
  • میرحسینی: نیاز تیم ملی والیبال،‌ مدیریت بازیکنان است
  • سرمایه‌گذاری افغانستان پنج برابر ایران
  • جام ملت‌های آسیا محل جدال مربیان و سبک‌هاست
  • استوری مشترک بازیکنان تیم ملی فوتسال؛ تا پای جان برای ایران!
  • استوری مشترک بازیکنان تیم ملی فوتسال
  • سفال‌منش: جام ملت‌های آسیا محل جدال مربیان و سبک‌هاست