Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،پالیک مدیرشعبه بانک ملت استان گفت:صبح امروز ۱۵ دستگاه کانکس توسط کارکنان بانک ملت، به مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی ارسال شد.

 پالیک  گفت: این کانکس‌ها به ارزش ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برای اسکان زلزله زدگان شهرستان سراب ومیانه ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۵۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع دو هزار بسته معیشتی در تبریز

این بسته‌ها شامل برنج، مرغ، روغن، ماکارونی، چای، قند و رب گوجه فرنگی در مجموع به ارزش ۲۰ میلیارد ریال بود که در بین مددجویان کمیته امداد، بهزیستی و انجمن حمایت از زندانیان تبریز توزیع شد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در مراسم توزیع این بسته ها، از سنت حسنه وقف به عنوان یکی از کار‌های نیک و پسندیده یاد کرد و از مردم خواست هر کس به اندازه وسعت و امکانات خود قسمتی از اموال خود را در زمینه‌های مختلف وقف کنند و در این کار خیر شریک و سهیم شوند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم همچنین موقوفه خیرالنساء را از موقوفات منظم و با حساب و کتاب خواند و گفت: این موقوفه در دهه ۶۰ به متولیان تحویل داده شده و در رسیدگی به امور نیازمندان اقدامات قابل توجهی انجام داده است.

حجت الاسلام حسینی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان هم با بیان اینکه موقوفه خانم خیرالنساء بیش از ۱۸۰ سال قدمت دارد افزود: از محل این موقوفه پارسال یکهزار و ۵۰۰ بسته و امسال دو هزار بسته معیشتی با همکاری کمیته امداد استان در بین نیازمندان توزیع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • سوال روز پنج شنبه پویش ملی «زندگی با آیه ها» در آذربایجان شرقی
  • انتصابات جدید در استانداری آذربایجان شرقی
  • توزیع دو هزار بسته معیشتی در تبریز
  • مسابقه ۱۴ طرح «زندگی با آیه ها» در آذربایجان شرقی
  • بارش برف بهاری در تبریز + فیلم
  • زلزله سالند دزفول خسارتی نداشت
  • ارسال بیش از ۴ هزار تخته پتو به مناطق سیل زده خوزستان
  • سوال مسابقه شماره ۱۳ طرح «زندگی با آیه ها» در آذربایجان شرقی
  • برف بازی در بهار در آذربایجان شرقی
  • تغییر ساعت فعالیت بانک‌ها و ادارات در آذربایجان شرقی