Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقام مسئول مرکز مدیریت راه‌ها با اشاره به بارش پراکنده برف و باران در محورهای استا‌ن‌های مرکزی، خراسان رضوی، ‌اردبیل، قم، اصفهان، کردستان، ‌لرستان، چهارمحال و بختیاری، گیلان، مازندران، خراسان شمالی و قزوین گفت: خودروها به زنجیرچرخ مجهز باشند.

ایمان محرابی‌نیا در گفت‌‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور‌، اظهار داشت: در حال حاضر رصد تردد در جاده‌ها از طریق 794 دستگاه دوربین نظارت تصویری و 2184 دستگاه ترددشمار انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد‌: طبق‌ آخرین اطلاعات حاصل از رصد 2184 دستگاه ترددشمار جاده‌ای، در شبانه‌روز گذشته کل تردد ثبت شده در جاده‌ها نسبت ‌به روز‌  قبل 2.8 درصد کاهش دارد در همین مدت سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها 13 درصد، کمترین تردد بین ساعات 4 تا 5 صبح و بیشترین تردد بین ساعات 17 تا 18 ثبت شد.

‌* ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه قزوین-کرج

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اضافه کرد: طبق اطلاعات دوربین‌های نظارت تصویری، هم‌اکنون ترافیک در مسیر رفت و برگشت‌ محورهای ‌هراز، چالوس و فیروزکوه و آزادراه قزوین-رشت روان است.‌

محرابی‌نیا ادامه د‌اد: دوربین‌های نظارت تصویری ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه قزوین-کرج مقاطع پل کردان، پایانه شهید کلانتری و پل کلاک نشان می‌دهد.‌

* برف و باران در برخی جاده‌ها

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها با اشاره به بارش پراکنده برف و باران در برخی از محور‌های استان‌‌ آذربایجان غربی، گفت: در برخی از مقاطع‌ آزادراه رشت-قزوین مه‌گرفتگی گزارش شده است.

وی با بیان اینکه در ‌محورهای هراز، فیروزکوه‌ و‌ کندوان ‌مداخلات جوی خاصی گزارش نشده است، افزود: در محورهای استا‌ن‌های مرکزی، خراسان رضوی، ‌اردبیل، قم، اصفهان، کردستان، ‌لرستان، چهارمحال و بختیاری بارش پراکنده برف و باران داریم.

محرابی‌نیا همچنین از بارش باران در برخی از محورهای استان‌های گیلان، مازندران، خراسان شمالی و قزوین، خبر داد.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها تأکید کرد: راننده‌ها برای‌ تردد در محورهای کوهستانی حتماً زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی همراه داشته باشند.

*‌‌ انسداد 10 جاده ‌کشور به دلیل نبود ایمنی

وی اظهار ‌کرد:‌ در حال حاضر جاده فرعی شمشک - دیزین‌، محور رامیان- اولنگ - شاهرود، محور قدیم خرم‌آباد-پل دختر‌، محور شهداد-اندوهجرد و جاده شهداد-نهبندان‌‌ به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

مقام مسؤول مرکز مدیریت راه‌‌ها بیان کرد: همچنین محور‌ سی سخت-پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد‌، جاده وازک-بلده در استان مازندران، محور پونل -خلخال در استان‌های گیلان و اردبیل، محور سروآباد -پاوه‌ واقع دراستان کردستان‌ و محور گنجنامه-تویسرکان در استان همدان به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود ‌است.

* آزادراه ‌‌‌‌کرج-تهران پرترددترین جاده‌‌ کشور

محرابی‌نیا افزود: در ‌24 ساعت گذشته بیشترین تردد در‌ آزادراه ‌‌کرج‌-تهران‌، آزادراه تهران-کرج و  آزادراه ‌قزوین-کرج ‌ثبت شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: جاده ترافیک راه ها ترافیک چالوس کندوان برف هواشناسی راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۵۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده هراز بازگشایی شد

به گزارش خبرآنلاین،بخشدار لاریجان با اشاره به برقراری تردد در جاده شریانی هراز، گفت: پس از بارش شدید باران در محور مواصلاتی هراز، ریزش سنگ و سنگریزه تردد در این مسیر ارتباطی پس از ایمن سازی و پاکسازی برقرار شد.

فارس در خبری نوشت:مهدی آباد اظهار کرد: از روز گذشته شاهد بارش سنگین باران و تگرگ در بخش لاریجان بودیم که در مناطق کوهستانی ریزش سنگ و سنگریزه در مسیرهای اصلی و فرعی را به همراه داشت.

وی اعلام کرد: در مناطق بالادست و ارتفاعات بخش کوهستانی لاریجان با کاهش شدید دما شاهد ریزش برف بودیم. او افزود: بارش باران به همراه خود سیل و سیلاب را راه انداخته و باعث بروز اختلالاتی در آمد و شد خودروها شد.

این مهم در پایین دست براثر بارش شدید باران سیلاب به راه انداخته است.

بخشدار لاریجان به فعالیت شبانه روزی تمام دستگاه های راهداری و راهسازی خدمات رسان برای بازگشایی و پاکسازی محور هراز اشاره نمود. وی تصریح کرد: ریزش سنگ و سنگریزه از کوه در مناطق بایجان، باغ صفا و منطقه نمارستاق بیشتر از دیگر مناطق بوده است.

وی بیان کرد: هم اکنون در بسیاری از مناطق بخش لاریجان و محور هراز بارندگی و ریزش نزولات آسمانی را شاهد هستیم. در برخی مناطق جاده هراز نیز بارش برف و سرمای هوا حکمفرما است.

آباد تأکید کرد: مسافران و رانندگانی که قصد تردد در محور هراز را دارند از سفرهای غیرضروری به شدت پرهیز کنند. زیرا محور هراز بسیار لغزنده بوده و احتمال ریزش سنگ، سنگریزه و جاری شده سیل و سیلاب با توجه به سست شدن مناطق کوهستانی محتمل است.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898746

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • همه جاده‌های گلستان باز است/تردد در محور توسکستان فقط با زنجیرچرخ
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت /بارش برف و باران در محورهای ۱۱ استان
  • بارش باران در محورهای ۱۲ استان کشور
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • جاده هراز بازگشایی شد
  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت / تردد از محور چالوس تا ظهر ممنوع است