Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- جلسه‌ای در باشگاه تراکتور درباره وضعیت مصطفی دنیزلی در حال برگزاری است. تاریخ انتشار: 10:51 - 16 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۴۵۲۱

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، از صبح امروز (شنبه) جلسه‌ای در محل باشگاه تراکتور آغاز شده که خروجی این جلسه، تکلیف ماندن یا رفتن مصطفی دنیزلی را مشخص می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه جمعی از مدیران باشگاه تراکتور حضور دارند و مالک این باشگاه هم به صورت تلفنی با آنها در ارتباط است.

خبر‌های ضدونقیضی مبنی بر ترک ایران توسط دنیزلی به گوش می‌رسد، اما مسئولان باشگاه تراکتور این موضوع را تکذیب کرده و اعلام می‌کنند سرمربی ترکیه‌ای تیم‌شان همچنان در ایران است.

تمرین امروز تیم تراکتور از ساعت ۱۱:۳۰ در مجموعه ورزشی بنیان‌دیزل تبریز برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: جنجال شایعه و تکذیب در تبریز؛ شجاعی جانشین دنیزلی؟

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تراکتور تراکتور لیگ برتر مصطفی دنیزلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۵۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف ۳ هزار و ۹۳۷ انشعاب غیرمجاز در استان بوشهر

ابوالحسن عالی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سال گذشته در مجموع ۳ هزار و ۹۳۷ انشعاب غیرمجاز در استان بوشهر ساماندهی شد که از این شمار یک‌هزار و ۷۰۵ انشعاب تبدیل به مجاز و ۲ هزار ۲۳۲ انشعاب نیز قطع شدند.

وی بیان کرد: در استان بوشهر اکنون ۷۰۲ انشعاب غیرمجاز نیز در مرحله قضایی قرار داشته که بزودی تعیین تکلیف خواهند شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: شهرستان‌های عسلویه، دشتستان، بوشهر، گناوه و کنگان به ترتیب بیشترین انشعاب آب غیرمجاز آب را دارند.

عالی ادامه داد: انشعابات غیرمجاز یک نوع پایمال حق و حقوق مشترکان قانونمند بوده بر همین اساس برخورد با این اقدام غیرقانونی با جدیت دنبال می‌شود.

وی تصریح کرد: براساس برآورد‌ها حجم آب مصرفی شناسایی شده از این انشعابات غیرمجاز چند هزار مترمکعب بوده و ساماندهی این تعداد انشعاب به مثابه احداث یک سایت آب شیرین کن به ظرفیت حداقل ده هزار متر مکعب و با صرف سرمایه حداقل ۳۰۰ میلیارد تومانی می‌باشد و از طرف دیگر تهدیدی آشکار برای تامین آب مشترکان قانون‌مدار هم استانی است.

عالی افزود: کمبود منابع آبی به دلیل خشکسالی‌های متعدد برخورد با انشعابات غیرمجاز را تبدیل به یک اولویت اجتناب ناپذیر کرده است.

وی یادآور شد: در استان بوشهر بیشترین شمار انشعابات غیرمجاز مربوط به سکونتگاه‌های غیررسمی و بویژه در حاشیه شهر‌ها و روستا‌ها است.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • زمین‌های واگذارشده به دستگاه‌های اجرایی تعیین تکلیف می‌شوند
  • تعیین تکلیف املاک فاقد سند در بافت فرسوده پایتخت
  • لزوم تعیین تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • لزوم تعیین و تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • تعیین تکلیف ۳ هزار و ۹۳۷ انشعاب غیرمجاز در استان بوشهر
  • ۷۵ درصد اراضی آذربایجان غربی در سه سال اخیر تعیین تکلیف شد
  • استقلال تکلیف نکونام را تعیین کرد
  • تعیین تکلیف ۷۵درصد اراضی آذربایجان غربی در کمیسیون رفع تداخلات
  • تعین تکلیف و رفع تداخل بیش از  ۲۸۰ هزار از اراضی استان کرمان
  • تعیین تکلیف پلاک‌گذاری تاکسی‌های برقی به کجا رسید؟