Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار تبریز گفت: "شکور اکبرنژاد" الگویی برای جوانان است تا راه وی را ادامه دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، مراسم تجلیل از "شکور اکبرنژاد" عضو شورای شهر تبریز و جانباز ۷۰ درصد جنگ تحمیلی به پاس ۲۰ سال خدمات صادقانه و خالصانه او امروز با حضور شهردار تبریز، رئیس شورای شهر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، اعضای شورا و مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایرج شهین باهر در این مراسم با اشاره به خدمات شکور اکبرنژاد اظهار داشت: این پزشک حاذق و عضو شورا روحیه خدمتی بالایی داشته و در همه زمان ها این روحیه را نشان داده است. شکور اکبرنژاد برای دفاع از این مرز و بوم به میدان های جنگ رفت و صادقانه و جانانه تلاش کرد و به مقام والای جانبازی رسید.

شهردار تبریز ادامه داد: سند این خدمت و روحیه بالای او جانبازی ۷۰ درصدی در جنگ تحمیلی است. شکور فردی اخلاق مدار و یک معلم و پدر دلسوز است که ما در مدیریت شهری تبریز خیلی مسائل از او یاد گرفته ایم.

او با تاکید بر اینکه در زمان ریاست شکور اکبرنژاد در شورای شهر تبریز بسیاری از مشکلات با تعامل و دلسوزی او حل و فصل شد، افزود: به نوبه خودم از او قدردانی می کنم و امیدوارم در جامعه شاهد انسان های بیشتری همچون شکور اکبرنژاد باشیم.

شهرام دبیری رئیس شورای شهر تبریز نیز در این مراسم طی سخنان کوتاهی از تلاش های شکور اکبرنژاد در شورای شهر قدردانی کرد.

در پایان این مراسم لوح تقدیر شهردار تبریز به پاس قدردانی از تلاش های شکور اکبرنژاد به او اهدا شد.

 در این مراسم شکور اکبرنژاد عضو شورای شهر تبریز و جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس تمام جوایز و هدایای خود را به انجمن کودکان بی سرپرست و بد سرپرست استان اهدا کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جامعه دفاع مقدس رفاه اجتماعی کودکان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۵۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت عضو شورا و شهردار نسیم شهر / بازداشت نهمین عضو شورا

  دادستان شهرستان بهارستان (استان تهران) از دستگیری عضو شورا و شهردار منتخب نسیم شهر که مورد تائید برای پست شهرداری قرار نگرفت خبر داد.

به گزارش ایرنا، ظهر روز شنبه سید امیر احمدی به خبرنگار ایرنا گفت: با عنایت به مستندات موجود مشخص شد شهردار منتخب به متهمین تحت بازداشت شورای شهر نسیم شهر وجوهی را جهت انتخاب وی به عنوان شهردار پرداخت نموده است لذا صبح امروز به موجب حکم قضایی بازداشت و پرونده مشارالیه در حال رسیدگی است.

وی افزود: ضمنا یکی دیگر از اعضای شورای نسیم شهر بابت اتهامات مالی و سو استفاده از مقام و موقعیت شغلی و اعمال نفوذ بازداشت و تحقیقات در خصوص این پرونده ادامه دارد.

احمدی تصریح کرد: پرونده مقدماتی فساد این عضو شورا تکمیل شده ومبارزه با فساد در مجموعه شهرداری ادامه دارد و با قدرت این راه را ادامه خواهیم داد و دور از انتظار نیست که این دستگیری‌ها ادامه داشته باشد.

  طی سه سال گذشته، ۸ عضو دیگر این شورا نیز دستگیر شده بودند و این عضو، نهمین عضو اصلی شورای اسلامی نسیم شهر است که امروز دستگیر شد.

دیگر خبرها

  • مراسم بزرگداشت شهدای راسک و دمشق در میبد
  • رای اعضای شورای شهر به استیضاح شهردار ارومیه
  • شورای شهر رأی به استیضاح شهردار ارومیه داد
  • اسبقیان: تلاش دوومیدانی‌کاران در میادین بین‌المللی ستودنی است
  • اتفاقات تروریستی اخیر در سیستان و بلوچستان ایثارگری جوانان ما را به نمایش گذاشت
  • توزیع متوازن خدمات محله‌ای و عمرانی در محلات کم‌برخوردار تبریز
  • گلایه عضو شورای شیراز از عدم احداث باغات بانوان در شیراز
  • در راستای تامین منافع شهروندان در کنار شهردار خواهیم بود
  • بازداشت عضو شورا و شهردار نسیم شهر / بازداشت نهمین عضو شورا
  • دستگیری شهردار و یک عضو شورای نسیم‌شهر