Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@19:07:45 GMT

پیکر پاک شهید امنیت در نکاء تشییع شد

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۹۵۸۴۰

پیکر پاک شهید امنیت در نکاء تشییع شد

مردم ولایتمدار و انقلابی و شهیدپرور نکاء پیکر این شهید سرافراز را از مقابل کلانتری ۱۱ شهرشان تشییع و تا زادگاهش روستای چناربن همراهی کردند.

در مراسم تشییع پیکر شهید سپیدرو نماینده ولی فقیه در مازندران و فرماندهان نظامی و انتظامی و خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان حضور داشتند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدباقر محمدی لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران در این مراسم بر پیکر شهید سپیدرو نماز اقامه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیکر مطهر این شهید والامقام پنجشنبه هفته گذشته با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در شهر شادگان تشییع و به مازندران انتقال یافت.

پیکر این شهید امنیت  سرانجام در زادگاهش روستای چناربن به خاک سپرده شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: زلزله قیمت خودرو قیمت دلار روحانی حقوق زنان جانبازان خانواده های معظم شهدا نماینده ولی فقیه پیکر شهید زلزله قیمت خودرو قیمت دلار روحانی حقوق زنان امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۵۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داشتن برنامه عالمانه برای اقتصاد دریامحور ضروری است

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف نوری ظهر سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران با بیان اینکه در الگوی پیشرفت برنامه‌هایی برای مازندران داریم، گفت: دیار علویان در اندیشه‌های مقام معظم رهبری، به گونه‌ای دیگر تصویر شده است و معظم له مردم استان را دوست دارند.

وی با عنوان اینکه دیار علویان برگرفته از نهضت حضرت سیدالشهدا است، گفت: وجود سلسله جلیله روحانیت و لشکر همیشه پیروز سپاه کربلا از جمله ظرفیت‌های مهم استان به شمار می‌روند.

وی با تقدیر از عملیات سپاه پاسداران گفت: عملیات وعده صادق ضریب امنیت ما را در دنیا تغییر داد و باید به ارواح مطهر شهیدان درود فرستاد.

استاندار جدید مازندران با بیان اینکه مازندران بیشترین محافل قرآنی را در کشور دارد، گفت: همچنین این استان در بخش‌های مختلف استان رتبه برتر را در کشور دارا است.

نوری با تاکید باید باید خدمات صورت گرفته بعد از انقلاب اسلامی رابرای مردم بازگو کنیم، گفت: دانشگاه‌های مازندران در رتبه بندی تایمز، رتبه‌های عالی در جهان دارد.

استاندار مازندران تصریح کرد: باید برای اقتصاد دریامحور، جمعیت، نهضت ملی مسکن وغیره برنامه عالمانه داشته باشیم.

در این مراسم از تلاش‌های سید محمود حسینی پور استاندار سابق مازندران تقدیر شد.

کد خبر 6086405

دیگر خبرها

  • جانباز شیمیایی اهل تربت جام به جمع شهدا پیوست
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • خواب عجیب دختر فلسطینی | ببینید
  • داشتن برنامه عالمانه برای اقتصاد دریامحور ضروری است
  • احیای واحدهای تولیدی در مازندران اولویت است
  • (تصاویر) تشییع و تدفین آخرین شهید حمله تروریستی کرمان
  • تشییع مادر شهید محمدحسین عبدالله نژاد در قائنات 
  • پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش در شهر اختیارآباد کرمان تشییع شد
  • تشییع پیکر شهید محمد مهدی ایرانمنش دراختیارآبادکرمان
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش