Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد نعیم امینی فرد در گفت و گو با جام جم آنلاین گفت: براساس پیگیری که مجمع نمایندگان استان که بنده نیز رییس آن هستم قول وصل مجدد اینترنت تا پایان هفته داده شده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه وزارت ارتباطات صرفا مجری است بنابراین از طریق وزارت کشور و وزیر کشور موضوع را پیگیری می کنیم.

امینی فرد ادامه داد: استان ما جزو اولین استان هایی بود که توسط وزیر کشور دستور وصل شدن مجدد اینترنت داده شد اما شورای تامین استان به دلیل برخی ملاحظات امنیتی غیر مرتبط با حوادث آبان ماه، تصمیم به عدم وصل اینترنت را تا کنون گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماینده مردم ایرانشهر در مجلس با بیان اینکه ملاحظات امنیتی مسئولان مربوط، به برخی اتفاقات به وقوع پیوسته در مرزهای شرقی مرتبط است در عین حال در این ارتباط توضیح بیشتری نداد.

امینی فرد افزود: استان ما در طی حوادث آبان ماه جزو آرام ترین استان ها بود و البته قطع اینترنت مشکلات عدیده ای را برای کسب و کار مردم بدنبال داشته است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: اینترنت سیستان و بلوچستان نماینده مردم ایرانشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۵۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت یکی از کارکنان یگان تکاوری در ایرندگان

یکی از کارکنان یگان تکاوری استان سیستان و بلوچستان به شهادت رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از پایگاه خبری شهدای فراجا، در شب ولادت امام حسن مجتبی (ع) در پی درگیری یگان تکاوری انتظامی خاش با یک گروهک تروریستی در دوراهی رندگان، یک نفر از کارکنان یگان تکاوری مورد اصابت گلوله مستقیم اشرار قرار گرفت و پیش از رسیدن به مراکز درمانی، به دلیل شدت جراحات وارده، به فیض شهادت نائل شد.

ستوان دوم شهید «محمد ذخیره» متأهل و اهل روستای فیروزه‌ای شهرستان هامون بود.

کد خبر 739278

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور به زودی به ترکمنستان سفر می‌کند
  • جایگاههای سوخت درسیستان و بلوچستان زیر ذره بین تعزیرات
  • ️کشف ۱۴ تن برنج احتکار شده در زاهدان
  • ️باید مردم را در فعال‌سازی منطقه آزاد سیستان مشارکت دهیم
  • کسب رتبه اول پروژه و تحویل کلاس درس سیستان و بلوچستان در کشور
  • عید دیدنی متفاوت به سبک رسول خادم
  • ویژه برنامه محافل قرآنی بهار در بهار، در سیستان و بلوچستان
  • شهادت یکی از کارکنان یگان تکاوری در ایرندگان
  • شهادت یکی از کارکنان یگان تکاوری سیستان و بلوچستان
  • چرخ توسعه سیستان و بلوچستان ازمسیر احداث بزرگراهها می‌گذرد/ ساخت بزرگراه ها شریان توسعه اقتصادی پهناورترین استان کشور