Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@01:58:20 GMT

بلیت سینما در« روز دانشجو » نیم بها است

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۹۵۹۴۱

بلیت سینما در« روز دانشجو » نیم بها است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، امین مرادی گفت: براساس این تصمیم، تمام دانشجویان دانشگاه‌های استان کردستان روز شنبه با ارائه کارت دانشجویی خود می‌توانند با تهیه بلیت نیم‌بها، فیلم‌های مورد علاقه خود در این ۲ سینما را به تماشا بنشینند.

وی افزود: فیلم‌های مطرب به نویسندگی و کارگردانی مصطفی کیایی، لیلاج به کارگردانی داریوش یاری، چشم و گوش بسته به کارگردانی فرزاد موتمن و فیلم بنیامین به کارگردانی محسن عنایتی از جمله فیلم‌هایی است که در حال حاضر در پردیس سینمایی بهمن سنندج اکران می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس حوزه هنری کردستان اضافه کرد: همچنین فیلم‌های منطقه پرواز ممنوع به کارگردانی امیر داسارگر، هزار تو به کارگردانی امیر حسین ترابی و زنانی با گوشواره‌های باروتی به کارگردانی رضا فرهمند از دیگر فیلم‌های اکران شده در این سینماست که در هر سه سانس برای دانشجویان به صورت نیم بها است.

وی یادآور شد: از میان این فیلم‌ها ۲ فیلم مطرب به کارگردانی مصطفی کیایی و چشم و گوش بسته به کارگردانی فرزاد موتمن در سینما آزاد بیجار نیز اکران می‌شود و دانشجویانی که در این شهرستان تحصیل می‌کنند نیز می‌توانند با تهیه بلیت نیم بها این فیلم‌ها را ببینند.

پردیس سینمایی بهمن سنندج به عنوان بزرگترین پردیس سینمایی غرب کشور با سه سالن سینمایی، گالری، کلاس‌های آموزشی، کافی شاپ و دیگر فضا‌های جانبی با امکان پخش دالبی و سیستم‌های پیشرفته سرمایشی و گرمایشی در سنندج ۷۵۹ صندلی دارد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۵۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش بیش از یک میلیارد تومان در فاصله ۲ روز تا شروع اکران

درحالی که اکران فیلم «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی و تهیه کنندگی مهران برومند و حسن علیزاده از چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه آغاز می شود، در فاصله دو تا شروع اکران، بیش از  یک میلیارد تومان بلیت برای فیلم پیش فروش شده است.

با توجه به استقبال مخاطبان، پیش بینی می شود «مست عشق» با شروع اکرانش رکورد فروش افتتاحیه را از آن خودش کند.

شهاب حسینی در نقش (شمس تبریزی)، پارسا پیروزفر در نقش (مولانا)، حسام منظور در نقش حسام ‌الدین چلبی (همنشین و شاگرد مولانا)، هانده ارچل در نقش (کیمیاخاتون)، بنسو سورال در نقش (مریم)،  بوراک توزکوپاران در نقش سلطان ولد (فرزند بزرگ مولانا)، هالیت ارگنچ ( پدر مولانا) و بوران کوزوم در نقش علاءالدین (پسر مولانا)  در «مست عشق» بازی کرده اند.

پخش «مست عشق» بر عهده فیلمیران است.

خرید بلیت هم اکنون از ایران تیک

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پاکستان؛ فرصتی طلایی برای اکران و تولیدات مشترک سینمایی
  • اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در برخوار
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد/ جمع کل؛ بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان
  • فروش بیش از یک میلیارد تومان در فاصله ۲ روز تا شروع اکران
  • افزایش ۹ درصدی مخاطبان سینما‌های خراسان رضوی در فروردین ۱۴۰۳
  • «پرویز خان» به خانه‌ها رسید/ روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین
  • رؤیا افشار با «همسایه شما، زهره» به سینما می‌آید/ اکران فیلم از چهارشنبه
  • رویا افشار با «همسایه شما، زهره» به سینما می‌آید/ اکران فیلم از چهارشنبه
  • نقش برابر مردم و مسوولان برای ماندگاری سینما در قوچان