Web Analytics Made Easy - Statcounter

عزت پورقاز مدافع تیم سپاهان که در دقایق پایانی بازی با نساجی آسیب دید امروز برای مداوای پای مصدوم خود به تهران می آید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پورقاز زوج ولسیانی در قلب خط دفاعی تیم سپاهان که این فصل عملکرد خوبی در بازی های لیگ برتر داشت و در ۱۲ بازی تنها ۵ گل خوردند در بازی با شهر خودرو غایب خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پورقاز از پای خود MRI گرفته اما بعید است آسیب دیدگی او از ناحیه رباط پا حاد باشد و فصل را از دست دهد. با این حال مدافع تیم سپاهان امروز برای اطمینان خاطر در این زمینه و اقدامات درمانی روی پای خود به تهران سفر خواهد کرد تا دوباره شرایط حضور در ترکیب تیم سپاهان را پیدا کند.

عزت الله پورقاز فصل گذشته با زدن ۵ گل در لیگ برتر و یک گل در جام حذفی گل زن ترین مدافع میانی بازی های لیگ برتر بود. با غیبت عزت پورقاز احتمالا در این بازی مهدیزاده در کنار ولسیانی بازی خواهد کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سپاهان پورقاز پورقاز سپاهان شهرخودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۶۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌سازی ویژه دقیقی برای جدال حساس مقابل استقلال

به گزارش "ورزش سه"، سعید دقیقی که به خوبی از اهمیت این بازی چه برای شمس آذر و چه آینده سرمربیگری‌اش آگاه است، بعد از پیروزی ارزشمند مقابل فولاد خوزستان اکنون تمرینات تیمش را برای دیدار مقابل استقلال با انگیزه زیادی دنبال می‌کند.

شمس آذر طی دو بازی سال جدید موفق به شکست ذوب آهن و فولاد خوزستان شده است تا از نظر جایگاه جدولی نیز شرایط مناسبی از آن خود کند. با این حال این تیم اکنون باید خود را مهیای دیدار سخت مقابل صدرنشین لیگ در استادیوم آزادی کند.

شمس آذر در بازی رفت و یک دیدار تماشایی در شرایطی برابر استقلال به تساوی 2-2 دست یافت که یک پنالتی بحث برانگیز و اشتباه باورنکردنی خط دفاعی در آن بازی زمینه ساز دو گل استقلال شده بود تا آنها کار سختی برای جبران و به تساوی کشاندن بازی داشته باشند. اکنون اما در شرایطی که شمس آذر مقابل تیم‌های بالانشین ملوان، سپاهان، تراکتور توانسته بردهای ارزشمندی کسب کند، چشم به این جدال و نتیجه درخشان در آن دوخته است.

سعید دقیقی نیز برخلاف شایعات و حواشی شکل گرفته، تمام تمرکز خود را روی این جدال و کسب نتیجه در این بازی حساس قرار داده و باید دید در استادیوم آزادی قادر خواهد بود نتیجه غافلگیر کننده‌ای مقابل جواد نکونام و استقلال ثبت کرده و لیگ را بیش از گذشته تحت تاثیر عملکرد خود قرار دهد یا خیر.

عکس: امیر گلریز

دیگر خبرها

  • سپاهان - ذوب آهن؛ تقابل زرد کمرنگ با آهن گداخته!
  • تمرین تاکتیک‌های پرسپولیس برای بازی حساس آبادان
  • لیست بارسلونا برای تقابل با پاری سن ژرمن؛ غیبت ۴ بازیکن
  • آماده‌سازی ویژه دقیقی برای جدال حساس مقابل استقلال
  • غیبت بهترین گلزن و مدافع راست نساجی در بازی با تراکتور
  • شوک به تراکتور با غیبت یک بازیکن مقابل استقلال
  • کنار گذاشتن سرپرست تیم استقلال و غیبت مدافع برزیلی
  • آمار ویژه ستاره تیم ملی در پرسپولیس
  • مدافع حریف استقلال رباط داد
  • بدبیاری بایرن قبل از مصاف حساس با آرسنال