Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر اینکه لایحه الحاق ایران به کنوانسیون پالرمو در مجمع مسکوت نمی‌ماند، گفت: مسئولان نتوانستند اعضای مجمع را نسبت به دستاوردهای این کنوانسیون قانع کنند.

قدس آنلاین: حسین مظفر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام پس از حضور در ستاد انتخابات کشور و ثبت‌نام در انتخابات مجلس یازدهم از حوزه انتخابیه تهران در جمع خبرنگاران گفت: گرایش های سیاسی جامعه معنا ندارد و مرزهای سیاسی فروریخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تاکید کرد: من اصول انقلاب را با جان و دل قبول دارم و حاضرم برای این اصول جان داده و شهید شوم. من عضویت اصلاح‌طلب و اصولگرایی نداشته و حزبی نیستم. هرکس از من حمایت کند، استقبال می کنم، البته گرایش من اصولگرایی است ولی اصولگرای حزبی نیستم. اگر اصولگرایان من را در لیست خود قرار دهند، استقبال می کنم.

مظفر در پاسخ به پرسشی در ارتباط با بررسی لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با جرائم سازمان‌یافته فراملی ـ پالرمو ـ در مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: فضای عمومی مجمع نسبت به این موضوع مثبت نبود. مسئولان نتوانستند اعضای مجمع را قانع کنند که عضویت ما در پالرمو دستاورد دارد و اشکالی در اقتصاد ما ایجاد نمی کند. 

وی ادامه داد این موضوع بررسی شد اما رای گیری رسمی نشد. علت این بود که فرصتی داده شود به وزارت خارجه و مسئولان دولتی تا با اروپا و اتحادیه اروپا صحبت کنند بگویند ایران مسیری را طی کرده  شما هم قدم‌هایی بردارید تا فضا اگر مثبت شد بتواند زمینه رای گیری فراهم شود. 

مطفر خاطر نشان کرد در ارتباط با پالرمو بررسی‌ها ، غیر رسمی انجام شده است، اما رسما رای‌گیری نشده است. به هر حال این موضوع در مجمع تشخیص مصلحت نظام مسکوت نمی ماند.

وی گفت: بسیاری از محتوای لوایح چهارگانه مربوط به کارگروه ویژه اقدام مالی ـ FATF ـ مثل قانون پولشویی و مبارزه با تروریسم را به صورت  قانون داخلی تصویب شده است.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا مجمع هزینه رد پالرمو را قبول می‌کند؟ گفت: چرانکند؟ مجمع استدلال های روشن خود را دارد.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: حسین مظفر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام لایحه پالرمو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۶۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ تشخیص زودهنگام سرطان سینه با هوش مصنوعی

هوش مصنوعی Mia «میا»، سرطان سینه ۱۱ زن را تشخیص داد که از چشم پزشکان دور مانده بود، هوش مصنوعی میا، ماموگرافی بیش از ۱۰ هزار زن را تجزیه و تحلیل کرد و با موفقیت توانست همه افرادی را که علائم داشتند را تشخیص دهد.

دریافت 21 MB

مترجم: محیا ذوالفقاری  / تدوینگر: امین نصراللهی

دیگر خبرها

  • حلال و و حرام غذا‌های دریایی را چگونه تشخیص دهیم؟ + فیلم
  • ویدیو/ تشخیص زودهنگام سرطان سینه با هوش مصنوعی
  • هوش مصنوعی، ضربان قلب مرگ‌بار را تشخیص می‌دهد
  • نمایندگان منتخب مشهد باید پاسخگوی رای باکیفیت مردم مشهد باشند 
  • مجمع برای دفاع از نظام و انقلاب اسلامی شکل گرفته است
  • نظر یک عضو مجمع درباره کسر از حساب بی‌حجاب‌ها
  • حذف فرآیند دونقشه‌ای به نفع شهروندان
  • بررسی فیلم «مصلحت» و نقد «حسینیه معلی» در شماره فروردین مجله خیمه
  • کمک هزینه ۱۰۰میلیون یورویی به دانشگاه‌ها تعلق گرفت
  • حذف فرآیند دونقشه‌ای به نفع شهروندان است