Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک اسپانیایی نراتزوری می گوید آماده است تا در بازی های دیگر نیز، به تیمش کمک کند.

طرفداری - شب گذشته (7 دسامبر) دو تیم اینتر-آاس رم از هفته پانزدهم رقابت های سری آ، به تساوی بدون گل دست پیدا کردند. بورخا والرو، هافبک اسپانیایی نراتزوری، که در این بازی در ترکیب ثابت تیمش حضور داشت، پس از تساوی مقابل رم در گفت و گویی شرکت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش وب سایت رسمی اینتر، والرو پس از تساوی تیمش در مقابل آاس رم گفت: 

کمی افسوس می خوریم چرا که موقعیت هایی در این دیدار داشتیم. با این حال باید نکات مثبت بازی را در نظر بگیریم. 

والرو در این مقطع از فصل، فرصت بیشتری برای بازی به دست می آورد و به نظر می رسد و از این مسئله خوشحال است. او عنوان کرد: 

احساس خوبی دارم چرا که به شدت تمرین کرده بودم و برای حضور بیشتر در ترکیب تیم، آماده بودم. اگر نیاز بیشتری به حضور من وجود داشته باشد، 100 درصد آماده این موضوع خواهم بود. بازی در مقابل بارسلونا؟ آن ها تیم قدرتمندی هستند اما ما نیز در خانه و برای شانسی که برای صعود به دور حذفی لیگ قهرمانان اروپا داریم، بازی خواهیم کرد. داشتن آمادگی برای سرعت یک مسابقه فوتبال، آسان نیست اما با تمرین در بهترین حالت، همه چیز راحت تر می شود و من هم از نظر فیزیکی هم سطح دیگر هم تیمی هایم هستم. 

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۶۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلافگی حسینی از موقعیت‌های سوخته (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان سیدمجتبی حسینی انگیزه زیادی در دیدار روز گذشته مقابل ذوب‌آهن داشتند و سعی کردند با کسب پیروزی در ورزشگاه فولادشهر به رتبه هفتم جدول صعود کنند، اما موقعیت‌های این تیم تبدیل به گل نشدند تا این سرمربی افسوس فرصت‌های از دست رفته در تقابل با تیم سابقش را بخورد.

مجتبی حسینی که مدام در طول بازی نکات لازم را به بازیکنان خود گوشزد می‌کرد، در نیمه اول با نمایشی از سوی شاگردان خود مواجه شد که فقط در بحث گلزنی ناموفق بودند و این مورد هم توسط این سرمربی اشاره شد که باید در زدن ضربات آخر دقت کنند و نمایش تاکتیکی و فنی آنها در فولادشهر یا سایر بازی‌ها کافی نیست.

آلومینیوم روز گذشته شروع خوبی مقابل ذوب‌آهن داشت و اگر کمی خوش‌شانس بود، موقعیت‌های این تیم تبدیل به گل می‌شدند که این اتفاق نیفتاد و حتی یک‌بار هم ضربه مهدی لیموچی به تیرک عمودی اصابت کرد و به بیرون رفت.

مجتبی حسینی با وجود نمایش خوب تیمش مقابل ذوب‌آهن به هدف خود در این دیدار نرسید و حالا به دنبال آماده‌سازی تیمش برای دیدار آینده برابر پرسپولیس است تا بتوانند در جام حذفی شگفتی‌ساز شوند.

دیگر خبرها

  • بازی سختی مقابل تیمی که ژاپن را حذف کرده داریم
  • کلافگی حسینی از موقعیت‌های سوخته
  • رئیس هیئت فوتبال خوزستان: درست نیست تیمی به هم‌استانی خود ورزشگاه ندهد/باید بازی را برگزار می‌کردند تا شائبه ایجاد نشود
  • واکاوی پیروزی سپاهان مقابل ملوان؛ برد مهم
  • رئیس هیات فوتبال خوزستان: درست نیست تیمی به هم استانی خود ورزشگاه ندهد/باید بازی را برگزار می‌کردند تا شائبه ایجاد نشود
  • کلافگی حسینی از موقعیت‌های سوخته (عکس)
  • رضاییان: برای پرسپولیس مشکلی ندارم
  • امامعلی: الان بگوییم پنالتی بوده یا نبوده چه فایده دارد
  • آخرین خبر از حضور بیرانوند در بازی مقابل آلومینیم اراک
  • سیتی 1-0 چلسی: پپ به یک قدمی اولین جام رسید