Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@08:16:53 GMT

گل زیبای کلوپ؛ دوباره موضوع داغ شبکه‌های اجتماعی

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۹۶۳۵۹

گل زیبای کلوپ؛ دوباره موضوع داغ شبکه‌های اجتماعی

ویدیوی گل زیبایی که یورگن کلوپ در سال 1997 برای تیمش ماینتس به ثمر می‌رساند بار دیگر در شبکه‌های اجتماعی مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ، سرمربی موفق لیورپول یکی از مربیانی است که پیش از رو آوردن به دنیای مربی‌گری سالها بازیکن فوتبال بوده و به صورت حرفه‌ای بازی می‌کرده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلوپ در فاصله سال 1990 تا 2001 در تیم ماینتس بازی می‌کرد و در این مدت برای این تیم در 337 بازی به میدان رفته و 52 گل به ثمر رساند.

 

اما یکی از زیباترین گلهای دوران بازی کلوپ که در سال 1997 توسط او برای ماینتس به ثمر رسید و چندی پیش مورد توجه قرار گرفته بود حالا بار دیگر در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شده و بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

 

در این صحنه یورگن کلوپ بعد از دریافت یک سانتر بلند، از گوشه سمت راست محوطه جریمه، ضربه نیم‌والی زیبایی به توپ زده و توپ را به کنج بالای دروازه حریف می‌دوزد.

 

 

 

یورگن کلوپ یک بار در مصاحبه با وبسایت باشگاه لیورپول درباره دوران بازی خود گفته بود:" من هیچوقت نتوانستم آن چیزهایی که در ذهنم می‌گذشت را در زمین بازی پیاده کنم. استعداد فوتبالی من به درد لیگ دسته پنج می‌خورد و مغزم در حد بوندس‌لیگا بود. در نتیجه همین بود که تمام سالهای فوتبالی‌ام در لیگ دسته دو گذشت".

 

 

 

 

همانطور که از گل زیبای کلوپ مشخص است او مدتها به عنوان مهاجم بازی می‌کرد ولی از اواخر دوران بازی خود در ماینتس به عنوان مدافع به کار گرفته می‌شد. او در تمام طول دوران بازی‌اش در ماینتس باقی ماند و زمانی که کفش‌ها را آویخت به عنوان مربی این باشگاه منصوب شد.

 

 

کلوپ هفت سال به مربی‌گری در ماینتس ادامه داد و این تیم را به بوندس‌لیگا رساند. او بعد از کناره‌گیری از ماینتس به سرمربی‌گری بوروسیا دورتموند رسید. دوران درخشش خارق‌العاده کلوپ از اینجا شروع شد و او توانست زردپوشان را دو بار به قهرمانی لیگ برسانده و با آنها به فینال چمپیونزلیگ صعود کند. بعد از خروج از دورتموند هم کلوپ به لیورپول پیوسته و حالا به عنوان یکی از بهترین مربیان دنیا شناخته می‌شود.

 

یورگن کلوپ (سرمربی) لیورپول

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یورگن کلوپ سرمربی لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۶۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواسته هواداران لیورپول: جرارد را بیاورید، نه زیدان!

به گزارش "ورزش سه"، چند ماه قبل بود که کلوپ اعلام کرد قصد دارد در پایان فصل به دوران حضورش روی نیمکت لیورپول خاتمه دهد و از این تیم جدا شود چون به دلیل خستگی بیش از حد توانایی ادامه دادن ندارد و نیاز دارد که مدتی را دور از دنیای فوتبال سپری کند.

شایعات درباره سرمربی جدید لیورپول در فصل آینده از همان زمان آغاز شد و نام بسیاری از مربیان بزرگ دنیای فوتبال در کنار نام این باشگاه به گوش رسیده است. یکی از گزینه‌های جدی برای قبول هدایت لیورپول در فصل آینده هم زیدان است.

این مربی فرانسوی پس از دوران بسیار خوب و پرافتخاری که با رئال مادرید داشت هنوز هدایت هیچ تیم دیگری را بر عهده نگرفته است ما به نظر می‌رسد که هواداران لیورپول تمایل چندانی به حضور او در آنفیلد ندارند و ترجیح می‌دهند که ستاره سابق این تیم روی نیمکت تیم محبوبش بنشیند.

در نظرسنجی انجام شده توسط لایو اسکور از 2036 هوادار لیورپول نزدیک به 41 درصد از آنها اعلام کردند که دوست دارند حضور جرارد روی نیمکت این تیم را ببینند. پس از او هم ژابی آلونسو و زیدان هر کدام با ۱۸ و هشت درصد آرا دوم و سوم شدند.

دیگر خبرها

  • خواسته هواداران لیورپول: جرارد را بیاورید، نه زیدان!
  • یورگن کلوپ مدیون سرمربی پرسپولیس!
  • خبر بزرگ در آنفیلد؛ روبن آموریم گزینه اصلی لیورپول نیست
  • کلوپ: سیتی با این چیزها تحت فشار قرار نمی‌گیرد!
  • فولام ۱-۳ لیورپول/ امید شاگردان کلوپ زنده ماند
  • کلوپ: واقعا فکر می‌کنید منچسترسیتی فشار لیورپول را احساس می‌کند؟
  • فولام ۱ - ۳ لیورپول/ شاگردان کلوپ به رقابت بازگشتند+ فیلم
  • فولام 1-3 لیورپول: کلوپ برای آخرین جام می‌جنگد
  • فولام - لیورپول؛ ترکیب رسمی
  • تمجید پپ از لیورپول: شش سال بیچاره‌ام کردند!