Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر رحمت‌الله بیگدلی روز شنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب و مطبوعات زنجان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: باید به این نکته توجه داشت که وضعیت دولت از نظر مالی بسیار نامناسب بوده و چه بسا بسیاری از استان‌ها توانایی برگزاری نمایشگاه کتاب را نداشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در این وانفسای اعتبارات دولتی توانسته نهایت تلاش خود را به کار ببرد و نمایشگاه کتاب و مطبوعات را برگزار کند که جای تقدیر و تشکر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دفتر سیاسی حزب جمهوریت ایران اسلامی در پاسخ به ارزیابی خود از این نمایشگاه، گفت: هر نمایشگاهی در هر دوره‌ای، ویژگی‌های خاص خود را دارد که این ویژگی‌ها باید به تناسب وضعیت اعتبارات دولتی، ارزیابی و سنجیده شود.

بیگدلی خاطرنشان کرد: در مجموع این نمایشگاه را موفق ارزیابی می‌کنم.

وی در خصوص همزمان بودن نمایشگاه کتاب و مطبوعات با نمایشگاه‌های خودرو و لوازم خانگی و تاثیر آن در شمار بازدیدکنندگان، اظهار داشت: این همزمانی می‌تواند یک حُسن داشته باشد زیرا برخی افراد که برای بازدید نمایشگاه های دیگر می‌آیند ممکن است از فرصت استفاده کرده و از نمایشگاه کتاب و مطبوعات نیز بازدید کنند.

بیگدلی افزود: همزمان بودن نمایشگاه‌ها در این وضعیتی که مردم، مطالعه و کتاب خریدن را جزو اولویت‌های چندم خود قرار می‌دهند، شاید مفید هم باشد.

برچسب‌ها مطبوعات نمایشگاه کتاب زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مطبوعات نمایشگاه کتاب زنجان مطبوعات نمایشگاه کتاب زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۶۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش پارکینگ‌های مصلی برای نمایشگاه کتاب

در بازدید مدیران سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از مجموعه مصلای امام خمینی(ره)، مشخص شد که تعداد پارکینگ‌های قابل استفاده برای عموم مردم در این نمایشگاه نسبت به دوره‌های قبل افزایش پنج‌هزار دستگاهی داشته است. بدین ترتیب امسال حدود ۱۷ هزار پارکینگ در اختیار بازدیدکنندگان و دست‌اندرکاران نمایشگاه قرار می‌گیرد.

به گزارش ایسنا، قائم‌مقام و مدیران سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران سه‌شنبه (هفتم فروردین ۱۴۰۳)  از بخش‌های مختلف مصلای امام خمینی(ره) بازدید کردند.

علی رمضانی، قائم‌مقام و سخنگوی نمایشگاه در این بازدید با بیان اینکه پیشرفت مصلای امام خمینی(ره) مسرت‌بخش است، گفت: امسال مردم جلوه‌های جدیدی از پیشرفت را در این مجموعه خواهند دید که اضافه شدن محیط‌های مسقف جدید و امکانات رفاهی و بهداشتی، باز شدن درهای ورودی جدید، اختصاص پارکینگ‌های بیشتر به مردم و بازدیدکنندگان و... از جمله این پیشرفت‌هاست.

او در بخش دیگری از سخنان خود به شعار سال ۱۴۰۳ اشاره کرد و افزود: خوشبختانه از سال گذشته فضای مشارکت گرفتن از عموم مردم برای اداره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آغاز شده است. طبیعتا در بخش‌هایی از نمایشگاه می‌شود از مشارکت مردم استفاده کرد.

بر اساس گزارش روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، در این بازدید مشخص شد قریب به پنج‌هزار پارکینگ نسبت به سال گذشته در بخش مرکزی و جنوبی مصلای امام خمینی(ره) افزوده شده است. بنا به اظهارات مسئولین مصلی از نظر تهویه نیز شرایط شبستان اصلی نسبت به نمایشگاه سی‌وچهارم بهبودهایی را به خود خواهد دید.

تسریع در آماده‌سازی نقشه کلی جانمایی غرفه‌ها، تنظیم جدول زمان‌بندی تحویل بخش‌ها، توجه به افزایش ایمنی، امنیت و رفاه در بخش‌های مختلف، اجرای ایده‌های برگزیده رویداد «نمایشگاه دوست‌داشتنی من» در دوره سی‌وپنجم نمایشگاه، بهره‌مندی از شعار سال در عملیات اجرایی نمایشگاه، تعامل با صدا و سیما و سایر رسانه‌ها برای اطلاع‌رسانی بیشتر و بهتر به مردم و... از جمله موضوعات مطرح‌شده در این بازدید و جلسه ارزیابی پس از آن بود.

سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • نمایشگاه فروش کتاب‌های علوم قرآنی در ارومیه برپا می‌شود
  • اهدای بیش از ۱۷۰۰ جلد کتاب به کتابخانه عمومی دانشجو ملایر
  • بازدید رمضانی و مدیران نمایشگاه کتاب از مصلی امام خمینی (ره)
  • ۲۲ زندانی جرایم غیرعمد در زنجان آزاد شدند
  • برگزاری محفل امام حسنی‌ها در ورزشگاه آزادی کار بزرگی بود
  • برگزاری محفل امام حسنی‌ها در استایوم آزادی کار بزرگی بود
  • مراسم عقد تا رونمایی کتاب سر دلبران در نمایشگاه قرآن + عکس
  • افزایش پارکینگ‌های مصلی برای نمایشگاه کتاب
  • وضعیت نامناسب تامین داروی بیماران تالاسمی / سازمان غذا و دارو و بانک مرکزی به تعهداتشان عمل نکردند
  • داستان تکراری وضعیت نامناسب معابر؛ این بار در کوچه‌های کرونی