Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهدا نباید از یادها بروند و از یاد رفتنی هم نیستند، نباید فراموش کرد که شهدای دفاع مقدس برای وطن چه کردند و سال‌ها بعد مدافعان حرم چه کردند و حالا و هر زمان هم مدافعان وطن. ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، مدافعان حرم با پشت سرگذاشتن دنیای مادی وارد دنیای معنوی بزرگ‌تر و زیباتری شدند، همان جایی که آرزویش را داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گذشتن از جان و عزیزان آنقدرها که به زبان می‌آید کار ساده‌ای نیست؛ آنقدر سخت است که هر کسی نمی‌تواند در زمره شهدا قرار بگیرد.

مدافعان حرم جوانانی از جان گذشته، شجاع و غیور بودند که برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) و برای اینکه دشمن وارد خاک میهن نشود به مبارزه به تکفیری‌های منفور پرداختند و در نهایت همان‌طور که انتظارش می‌رفت باعث پیروزی و سربلندی ما شدند، دقیقا مانند زمان دفاع مقدس که رشادت‌های جوانان این مرز و بوم پیروزی را برای کشورمان به ارمغان آورد.

برخی‌ها تصور می‌کردند بعد از مردان دفاع مقدس جوانان امروزی نمی‌توانند جای آنها را بگیرند و به میدان مبارزه بروند اما جوانان و حتی نوجوانان ما ثابت کردند که دست پرورده همان مردان دفاع مقدس هستند و برای خاک وطن، برای انقلاب و اسلام به میدان مبارزه می‌روند، رفتند و جان دادند اما خاک وطن و شرافت کشور را حفظ کردند و همین هم مایه مباهات و سربلندی همه ماست.

دومین سالگرد شهادت "شهید مرادی" در اصفهان برگزار می‌­­شودسالن امتحانات دانشگاه پیام نور اصفهان عطرآگین حضور معنوی شهید سجاد مرادی شد + تصویروصایای مهم شهید مدافع حرم به حزب‌اللهی‌ها و خانواده‌اش درباره قرآن و انقلاب

یکی از شهدای مدافع حرم که مانند دیگر یارانش آرزوی شهادت و مبارزه داشت شهید سجاد مرادی است. او هم برای خود و برای ما قصه‌ای دارد، قصه‌ای واقعی که شنیدنش لطفی دارد که از یاد نمی‌رود.

پس از چهارسال از شهادت این شهید والا مقام برای تجلیل و یادآوری خاطرات این شهید میهمان پدرش شدیم تا گوش جان بسپاریم بر آه  پدرانه در دلتنگی شهید سجاد مرادی.

پدر بزرگوار شهید از رفاقت پدر و پسری‌شان می­‌گوید؛ خم به ابرو نمی­‌آورد ولی غم ندیدن پسر آسمانی‌­اش هر روز یک تار موی سفید به موهایش اضافه می‌­کند.

وی از سر بلندی­اش می­‌گوید به خاطر پسری که غرق دنیا و روزمرگی‌هایش نشد و در راه اهل بیت (ع) به دیدار نهایت آرزوی عاشقان شتافت.

غضنفر  مرادی از تقوا، خداشناسی و اسلام شناسی پسر سخن می‌­گوید؛ می­‌گوید سجاد از همه نظر کامل بود و از هر کس که با سجاد سروکار داشته اگر در موردش سئوال شود می‌گوید که غیر از خداشناسی چیزی در سجاد ندیده است.

انتهای پیام/162/ز

R41346/P/S6,51/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۶۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکرهای 392 شهید از بیمارستان ناصر در غزه بیرون کشیده شد

به گزارش جماران به نقل از الجزیره، دفاع شهری نوار غزه اعلام کرد که پیکرهای 392 شهید از بیمارستان «ناصر» در شهر«خان یونس» در جنوب نوار غزه بیرون کشیده شد. 

دفاع شهری نوار غزه تأکید کرد که تا کنون نتوانسته است هویت 58 درصد از شهدا را مشخص کند.

دفاع شهری غزه تأکید کرد که دلیل وجود پیکرهای کودکان در گورهای دسته جمعی در بیمارستان ناصر را نمی داند.

این سازمان تصریح کرد که آثار شکنجه  روی پیکرهای برخی از شهدا در بیمارستان ناصر واضح است.

دفاع شهری نوار غزه در ادامه گفت که رژیم اشغالگر اعدام های میدانی در بیمارستان ناصر انجام داده است و در این زمینه باید تحقیقات بین المللی انجام شود.

 

دیگر خبرها

  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • پیکرهای 392 شهید از بیمارستان ناصر در غزه بیرون کشیده شد
  • تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • روایتی از پیشتازی نصف‌جهان و اهالی آن در عرصه شعر و ادبیات
  • جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس
  • جوان استقلالی به آرزویش رسید
  • روایتی از زندگی نخستین شهید ترور پس از انقلاب