Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- بار دیگر احتمال جدایی هافبک فرانسوی از منچستر یونایتد روی میز آمده است. پوگبا که از اواخر ماه سپتامبر به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا دور از میادین بوده، کم کم آماده بازگشت می شود.
به گزارش آریا، شیاطین سرخ 8 امتیاز با حضور در جمع 4 تیم برتر لیگ انگلیس فاصله دارند و سولسشایر به شدت نیازمند حضور این هافبک 26 ساله در خط میانی تیمش می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اینحال، بازگشت پوگبا به میادین، یعنی دوباره مورد توجه رئال مادرید قرار خواهد گرفت و طبق گزارش رسانه های فرانسوی، پوگبا عزم جدایی دارد و به احتمال زیاد در تابستان آینده به حضورش در انگلیس پایان خواهد داد.
علاوه بر قصد پوگبا برای جدایی، قرارداد این بازیکن با منچستر یونایتد نیز به پایانش نزدیک تر می شود و این شرایط برای باشگاه انگلیسی ایده آل نیست. در پایان فصل جاری، 12 ماه از مدت قرارداد پوگبا باقی خواهد ماند و در صورت عدم تمایل به تمدید قرارداد، یونایتد چاره ای جز فروش این بازیکن در تابستان 2020 نخواهد داشت، چرا که نمی خواهند در تابستان 2021 به صورت آزاد او را از دست بدهند.
منچستریونایتد ممکن است مجبور شود پل پوگبا هافبک 26 ساله و فرانسوی خود را قبل از آغاز یورو 2020 در تابستان آینده به رئال مادرید بفروشد. انتقال احتمالی پوگبا به سانتیاگو برنابئو یکی از مهم ترین تیترهای رسانه ای در تابستان بود. زیدان خود را یکی از بزرگ ترین طرفداران این هافبک فرانسوی معرفی کرد و پوگبا نیز از خروج قریب الوقوع خود از اولدترافورد خبر داد. با این حال منچستریونایتد به تمامی این شایعات پایان داد و پوگبا را برای حداقل یک فصل دیگر حفظ کرد. 
یونایتد هنوز هم قصدی برای فروش پوگبا ندارد اما اکنون نشریه فرانسوی اکیپ ادعا کرده شاید شیاطین سرخ "مجبور" شوند او را به فروش برسانند، چرا که قرارداد پوگبا با یونایتد وارد سال پایانی خود خواهد شد. قرارداد پوگبا با منچستر در تابستان 2021 به پایان می‌رسد و همین می‌تواند مهم ترین دلیل یونایتد برای فروش ستاره اش باشد، پیش از آن که پس از پایان قرارداد او را به شکل رایگان از دست دهد. البته احتمالا اکیپ یک نکته را فراموش کرده و آن، بندی در قرارداد پوگبا است که به یونایتد اجازه می‌دهد آن را به شکل اتوماتیک برای یک سال دیگر تمدید کند. 
این اتفاق در سال 2018 برای داوید ده‌خیا هم رخ داد و منچستر در نوامبر 2018 به شکل خودکار این بند قرارداد دروازه بان اسپانیایی را فعال کرد تا خطر خروج او به سمت رئال از بین برود. البته ده‌خیا چند ماه بعد و در سپتامبر قرارداد 4 ساله جدیدی با یونایتد به امضا رساند تا این باشگاه نشان دهد بعد از تمدید خودکار، از زمانی که در اختیار داشته برای متقاعد کردن ده‌خیا (به بستن قرارداد طولانی مدت) استفاده کرده است. فعال شدن این بند در قرارداد پوگبا، خیال یونایتد را تا سال 2022 راحت خواهد کرد، اتفاقی که شاید خیال یونایتد را برای این مدت راحت کند اما نمی‌تواند مثل قضیه ده‌خیا، او را برای ماندن بیشتر در اولدترافورد و نرفتن به برنابئو ترغیب کند.
دلیل اکیپ برای وقوع انتقال پیش از یورو 2020، ترس یونایتد از افت ارزش پوگبا ناشی از مصدومیت و یا نمایش های ضعیف احتمالی در این تورنمنت تابستانی است. اگر آن بخش از گزارش اکیپ درباره قرارداد پوگبا اشتباه باشد، حداقل یکی از بخش های آن با اطمینان درست است؛ این که پوگبا "مصمم" به ترک یونایتد و حضور در رئال مادرید است.
ولی سولسشر بی صبرانه منتظر همکاری مجدد با این بازیکن است. 
طبیعتا وقتی پل آماده شود، بازی خواهد کرد. وقتی روی فرم قرار دارد، یکی از بهترین بازیکنان دنیا محسوب می‌شود. تنها باید فرصت بدهیم تا به آمادگی صد درصدی برسد. شاید در بازی اول 45 دقیقه، نیم ساعت یا 90 دقیقه بازی کند. بستگی دارد در کدام بازی برگردد و من مشتاق این هستم تا پل را به سطح سال قبل برسانم.  

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: منچستریونایتد پوگبا رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۶۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید ستاره سیتی از بلینگام: جود استثنایی است

به گزارش "ورزش سه"، فیل فودن یکی از طرفداران جود بلینگام است و از عملکرد این ستاره انگلیسی در رئال مادرید ستایش می‌کند.

بلینگام اولین فصل حضور در رئال مادرید را سپری می‌کند و آمار بی نظیری را از خود به جای گذاشته است. او شب گذشته در مراسم لاریوس جایزه بهترین پدیده سال را دریافت کرد.

این ستاره انگلیسی هفته درخشانی را پشت سر می‌گذارد چرا که در بازی ال‌کلاسیکو این هفته یک تنه موجب برتری تیمش شد و گل حساسی را در دقایق پایانی به ثمر رساند تا رئال با نتیجه 3-2 بارسلونا را شکست دهد.

بلینگام یکی از ستاره‌های انگلیس است که قطعا در مسابقات یورو 2024 می‌تواند همراه دیگر بازیکنان قابل توجه این تیم یک تورنمنت موفق را پشت سر بگذارد. فیل فودن، هم تیمی‌ او در انگلیس علاقه زیادی به نحوه بازی بلینگام دارد.

فیل فودن در گفتگو با دیلی میل درمورد درخشش بلینگام گفت:"آیا جود نیاز به نصیحت دارد؟ فکر نمی‌کنم او نیاز به توصیه‌‌ای داشته باشد. او خیلی باهوش و زیرک است. همچنین جود خانواده و اطرافیان خوبی دارد. من هیچ نقطه ضعفی در او نمی‌بینم. او استثنایی است.

من نمی‌توانم باور کنم که بلینگام فقط 20 سال دارد. هرگز کسی را در این سن ندیده‌ام که این اندازه پخته باشد. فیزیک او خاص و استثنایی است."

دیگر خبرها

  • این بازیکن ۲۱ ساله رئال مادرید دل ژابی آلونسو را برد
  • امباپه مغلوب وینی شد؛ رضایت به پست «شماره 9»
  • تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم
  • در صورت رضایت باشگاه: ستاره بارسا آماده جدایی
  • تمجید ستاره سیتی از بلینگام: جود استثنایی است
  • هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم
  • برتری 4-3 منچستریونایتد مقابل رئال مادرید در شب هت تریک رونالدو نازاریو (2003/4/23) / فیلم
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • قهرمانی در جام جهانی ستاره جنجالی را نابود کرد
  • به دلیل مصدومیت: ستاره فرانسه در یورو غایب است