Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام از استقرار ۳۰ اکیپ راهداری در محور‌های مواصلاتی این استان خبر داد و گفت: تلفن گویای ۱۴۱با صورت ۲۴ ساعته آمادگی پاسخگویی به هموطنان در جهت اطلاع از آخرین وضعیت راه‌های استان است.

«نورالله دلخواه» ظهر امروز(۱۶ آذر) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد: با توجه به بارش باران در استان، تلفن گویای ۱۴۱با صورت ۲۴ ساعته آمادگی پاسخگویی به هموطنان در جهت اطلاع از آخرین وضعیت راه‌های استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تصریح کرد: با توجه به گزارشات هواشناسی و ورود سامانه بارشی به استان، با به کارگیری کلیه امکانات و استقرار اکیپ های راهداری در مسیرهای حوزه استحفاظی استان و افزایش گشت های راهداری به ويژه درمحورهای پرتردد نسبت خدمات رسانی هرچه مطلوب تر به مترددین جاده ای این اداره کل از آمادگی لازم برخوردار است.

 

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام گفت: هم اکنون ۳۰ اکیپ راهداری در سطح راه های استان در جهت ارائه خدمات به مترددین مستقر است.

 

دلخواه خاطرنشان کرد: آماده سازی و تجهیز راهدارخانه‌ها در محور‌های اصلی و فرعی جهت امدادرسانی وخدمات به موقع به مسافران و کاربران راه‌ها برای افزایش ایمنی در عبور و مرور از دیگر اقدامات صورت گرفته در طرح راهداری زمستانی است.

پایان پیام/676

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد مسجد شبستان یزد انتخابات مجلس استان بوشهر خبرگزاری شبستان مجلس شورای اسلامی روز دانشجو مجلس تیم های راهداری اکیپ راهداری راهداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۶۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی لهستان برای استقرار تسلیحات هسته‌ای آمریکا در این کشور

آندژی دودا، رئیس جمهور لهستان تاکید کرد که مقامات لهستان آماده استقرار سلاح‌های هسته‌ای آمریکا در خاک این کشور هستند.

براساس گزارش اسپوتنیک، رئیس جمهور لهستان در ادامه گفت: اگر متحدان ما تصمیم به استقرار تسلیحات هسته‌ای در چارچوب افزایش امنیت جناح شرقی ناتو بگیرند، ما برای آن آماده‌ایم. ما متحد ناتو هستیم و تعهداتی نیز در این زمینه داریم، یعنی صرفا یک سیاست کلی را اجرا می‌کنیم.

دودا اعلام کرد که این موضوع مدتی است که موضوع مذاکرات لهستانی-آمریکایی بوده است. او افزود: من قبلا چندین بار در این مورد صحبت کرده ام و باید اعتراف کنم که وقتی از من در این مورد سوال شد، اعلام آمادگی کردم.

به ادعای رئیس‌جمهور لهستان، روسیه به طور فزاینده‌ای در حال تقویت استان کالینینگراد از نظر نظامی بوده و اخیرا تسلیحات هسته‌ای خود را به بلاروس منتقل کرده است.   

در همین راستا سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه در اکتبر ۲۰۲۳ گفت که روسیه در پاسخ به استقرار تسلیحات هسته‌ای آمریکا در اروپا مجبور شد به اقدامات جبران‌کننده متوسل شود. وزیر امور خارجه روسیه تاکید کرد که در نتیجه سیاست‌های غرب در اروپا، سیستم اعتمادسازی و اقدامات کنترل تسلیحات که شامل خروج آمریکا از تعدادی از معاهدات امنیتی بود، از بین رفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • ‌مسیرهای زیرکوه مسدود است
  • خط‌کشی ۱۰۰ کیلومتر محورهای مواصلاتی مازندران
  • رفع آب شستگی جاده امرآباد به شانق اراک تا ۲۴ساعت آتی انجام می شود
  • مسدود شدنِ سه محور مواصلاتی در استان یزد
  • مسدود بودن سه محور مواصلاتی در استان یزد
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲ نقطه ازمحور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی
  • اعلام آمادگی لهستان برای استقرار تسلیحات هسته‌ای در خاک خود
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲ نقطه ازمحور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی در یک سال گذشته 
  • خط کشی ۶۶ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان چایپاره در سال ۱۴۰۲
  • آمادگی لهستان برای استقرار تسلیحات هسته‌ای آمریکا در این کشور