Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@05:48:45 GMT

تخفیف ویژه دانشجویی «قتل در موقعیت ۳۵ درجه شمالی»

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۹۶۶۶۶

تخفیف ویژه دانشجویی «قتل در موقعیت ۳۵ درجه شمالی»

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایش «قتل در موقعیت ۳۵ درجه شمالی» جدیدترین تجربه کارگردانی امین میری است که این روزها در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا می شود. این اثر نمایشی با تخفیف ویژه ۲۰ درصدی برای مخاطبان روی صحنه می رود.

همچنین گروه اجرایی این نمایش، تخفیف ویژه ای را برای دانشجویان مدنظر قرار داده است و دانشجویان علاقه مند به تماشای نمایش می توانند با مراجعه به گیشه فروش بلیت پردیس تئاتر شهرزاد از این تخفیف بهره مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهاب مهربان سرپرست نویسندگان، علیرضا توسلی زاده تهیه کننده، فریدون شهبازیان آهنگساز، ماریا حاجیها طراح گریم، امیرحسین دوانی طراح صحنه، علی کوزه گر طراح نور و الهام شعبانی طراح لباس «قتل در موقعیت ۳۵ درجه شمالی» هستند.

امیرعابدی به عنوان عکاس و محمدصادق زرجویان نیز به عنوان گرافیست این اثر نمایشی حضور دارند.

امیر جنانی، آزاده مشعشعی، هدیه آزاده، امیررضا میرآقا، میثم غنی‌زاده، وحید منتظری، آرش دهقان‌شاد، دینا هاشمی و محمد احمدی در «قتل در موقعیت ۳۵ درجه شمالی» به ایفای نقش می پردازند و نریشن های این نمایش نیز با صدای ناصر طهماسب است.

فروش بلیت اجراهای این نمایش که ساعت ۱۸ به صحنه می رود در سایت ایران نمایش انجام می شود.

تماشای «قتل در موقعیت ۳۵ درجه شمالی» به مخاطبان زیر ۱۵ سال، زنان باردار و افرادی که ناراحتی قلبی دارند، پیشنهاد نمی شود.

کد خبر 4790727 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: امین میری تماشاخانه شهرزاد تخفیف تئاتر ایران فیلم سینمایی موسیقی ایرانی کارگردان تئاتر سیزدهمین جشنواره سینماحقیقت کنسرت موسیقی موسیقی پاپ جایزه سینمایی تماشاخانه شهرزاد تئاتر شهر موسیقی کلاسیک خانه هنرمندان ایران حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۶۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«سال گربه» و سالی برای بهرام افشاری

آفتاب‌‌نیوز :

«سال گربه» در حالی با بازی بهرام افشاری از ۲۲ فروردین‌ماه اکران شد که بازیگر اصلی آن تمام سال گذشته با فیلم «فسیل» روی پرده سینما‌ها بود و به رکوردی قابل توحه رسید. 

افشاری این روز‌ها نمایش «چه کسی جوجه تیغی را کشت؟» را هم با نویسندگی، کارگردانی و بازیگری خودش روی صحنه دارد. او همچنین فیلم «هفتاد سی» را نیز با بازی هوتن شکیبا کارگردانی کرده و آماده نمایش دارد و پیش بینی می‌شود که تا چند ماه آینده اکران شود.

حالا، همزمان با آغاز هفته سوم اکران فیلم سینمایی «سال‌گربه» به کارگردانی و نویسندگی مصطفی تقی‌زاده و تهیه‌کنندگی سعید خانی پوستر جدید این فیلم نیز با طرحی از محمد روح‌الامین و تصویر بهرام افشاری منتشر شده است.

«سال گربه» پس از دو هفته اکران با ۴۰۸ هزار تماشاگر، بیش از ۲۲ میلیارد تومان فروخته است.

در «سال گربه» بهرام افشاری، سارا بهرامی، هومن برق‌نورد، شبنم قربانی، لادن ژاوه‌وند، مرتضی تقی‌زاده، نوشین تبریزی و رضا رشیدپور و نیز علی اوجی و حمید معصومی‌نژاد (حضور افتخاری) بازی کرده‌اند.

دیگر عوامل این فیلم عبارتند از: مجری طرح و مدیر تولید: سعید عطائیان، مدیر فیلمبرداری: مسعود سلامی، تدوین: مرتضی سوری، صداگذار و میکس: علیرضا علویان، موسیقی: پیام آزادی، طراح گریم: محسن دارسنج، طراح صحنه: محمدرضا میرزامحمدی، طراح لباس: آرام موسوی، طراح جلوه‌های بصری: امین پهلوان‌زاده، طراح جلوه‌های میدانی: آرش آقابیک، جانشین تولید: شهرام شاهرخ، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: سعید بیات، منشی صحنه: حمیرا نعمت‌اله، دستیار تهیه‌کننده: امیرعلی خانی، عکاس: اردلان معروفی، طراح لوگو و پوستر: محمد روح‌الامین، پخش: خانه فیلم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • (عکس) تصویر‌ی از سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم
  • «سال گربه» و سالی برای بهرام افشاری
  • «دروغ پارلمانی» در پردیس شهرزاد بازگو شد
  • «سالیوان در ایران» به هفته دوم رسید
  • «دروغ پارلمانی» به شهرزاد آمد/ با دروغ همه چیز به دست میاد!
  • نمایش «آلاء» به تونس می‌رود
  • «آلاء» به تونس می‌رود
  •  منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می آید
  • منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می‌آید
  • «یاخته» منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می‌آید