Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، مستقر در فرمانداری تهران الهام امین‌زاده معاون پیشین رئیس‌جمهور پس از ثبت‌نام برای کاندیداتوری مجلس یازدهم در جمع خبرنگاران گفت: بنده برای حضور در انتخابات مجلس احساس تکلیف کردم و از سوی گروه‌های معتدل و اصولگرا نیز درخواست‌هایی داشتم. هدف من خدمت به کشور است. من حقوقدان هستم و با توجه به سابقه نمایندگی که دارم می‌توانم در حوزه قانونگذاری عملکرد مثبتی داشته باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون حقوقی پیشین رئیس‌جمهور در خصوص عملکرد مجلس دهم گفت: مردم از این مجلس انتظار بیشتری داشتند. انتظار می‌رفت این مجلس در حذف قوانین زائد و ارتباط با کارشناسان و مردم و همچنین نظارت بر اجرای صحیح قوانین عملکرد بهتری داشته باشد.

وی در پایان تصریح کرد: در مجلس بعدی مشارکت پارلمانی در تحولات اقتصادی و دیپلماسی پارلمانی از جمله موضوعاتی است که باید مورد تاکید و توجه قرار بگیرد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: امین زاده انتخابات مجلس 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۶۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌های اجرایی سمنان در اعلام دغدغه‌های حوزه بانوان تسریع کنند

همتی  در نشست نمایندگان امور بانوان دستگاه های اجرایی استان در آستانه سفر رییس جمهور، انسیه خزعلی معاون رییس‌ جمهور در امور زنان و خانواده و هیات همراه به سمنان گفت: جوانی جمعیت، سلامت و نشاط بانوان و کسب و کار پایدار خانواده‌محور از جمله اولویت‌های دفتر امور زنان و خانواده استانداری سمنان است.

وی ادامه داد: حوزه های مختلف دغدغه‌مندی‌های خود در حوزه بانوان را برای قرارگیری در فهرست مصوبات سفر رییس جمهور و دولت سیزدهم هر چه سریعتر اعلام کنند تا برای جذب اعتبارات به منظور رفع مشکلات تلاش و پیگیری شود.

وی بیان کرد: دیدار با نخبگان و بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های زنان کارآفرین و فعال در حوزه دانش بنیان از جمله برنامه‌های پیشنهادی سفر معاون رییس‌ جمهور در امور زنان و خانواده به استان سمنان است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • یک نماینده: کل تیم اقتصادی دولت باید تغییر کند
  • آلکاراس: مجبور شدم از مسترز بارسلونا کناره‌گیری کنم
  • تحقق ۴۲۰۰ میلیار از مصوبات سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی
  • دستگاه‌های اجرایی سمنان در اعلام دغدغه‌های حوزه بانوان تسریع کنند
  • منتظر اجرای طرح نیمه‌کاره انتقال آب خزر به استان سمنان هستیم/ رؤسای جمهور پیشین برای این پروژه اقدامی نکردند
  • مرکز ملی آفرینش فناوری‌های کوانتومی راه‌اندازی می‌شود
  • ترامپ: حمله ایران به اسرائیل نمایانگر ضعف آمریکا بود
  • تغییر تقویم آموزشی مدارس در انتظار تایید مجلس
  • معاون حقوقی رئیس جمهور: کشور ما کارنامه خوبی در رعایت حقوق ملت دارد
  • متکی: نیازمند تحول در شکل و محتوای کار مجلس هستیم