Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار کوهدشت گفت: هم‌اکنون کمیته‌های زیرمجموعه شهرداری این شهر برای مقابله با حوادث احتمالی به‌حالت آماده‌باش درآمده‌اند. ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

موسی طولابی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کوهدشت اظهار داشت: بارندگی‌های شدید آب‌گرفتگی در چهارراه الله‌اکبر این شهر را در پی داشته و هم‌اکنون عوامل شهرداری در حال رفع این مشکل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تشکیل ستاد بحران در شهر کوهدشت افزود: در پی بارندگی‌های اخیر سازمان آتش‌نشانی، سازمان حمل‌‌ونقل همگانی، مدیریت بحران شهرداری، عمران شهرداری، خدمات شهری و کارکنان شهرداری‌های ناحیه برای مقابله با سیل احتمالی در حالت آماده‌باش قرار گرفته‌اند.

دمای هوای البرز کاهش می‌یابد / دستگاه‌های البرز به حالت آماده‌باش درآمدندتیم‌های امدادی استان بوشهر در آماده‌باش کامل برای مقابله با سیل قرار دارنددستگاه‌های امدادی استان بوشهر برای مقابله با آبگرفتگی آماده‌باش هستند

شهردار کوهدشت عنوان کرد: تاکنون موردی از آب‌گرفتگی منازل در سطح این شهر باتوجه به بازدید میدانی مشاهده نشده وهیچ‌گونه گزارشی نیز در این رابطه داده نشده‌است.

انتهای پیام/‌644/ش

R41450/P/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۶۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید باران و سیل در زواره

دریافت 17 MB

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها-علیرضا صفاری‌فر: به دنبال بارش شدید باران در شهرستان اردستان، بارش باران در شهر زواره نیز باعث ایجاد روان‌آب و سیل شده است.

کد خبر 6086637

دیگر خبرها

  • بازدید میدانی استاندار کرمان از مناطق سیل‌زده شهرستان زرند
  • ۱۵۰آبکشی معابرشهری زرند در پی بارش شدید باران
  • بارش شدید باران در روستاهای انار
  • بارش شدید باران و سیل در زواره
  • بارش های شدید در راه تهران؛ هشدار مدیریت بحران
  • آماده باش مدیریت بحران تهران برای بارش های شدید فردا و پس فردا
  • آماده‌باش و هشدار هلال احمر برای پیش‌بینی بارش شدید باران در ۲۸ استان
  • آماده‌باش و هشدار؛ پیش‌بینی بارش شدید باران در ۲۸ استان
  • آماده باش در تهران برای بارش‌های شدید فردا و پس‌فردا
  • آماده‌ باش مدیریت بحران تهران برای بارش‌های شدید فردا و پس‌فردا