Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-03-28@20:20:46 GMT

یارانه آذرماه چهارشنبه واریز می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۹۶۹۹۴

یارانه آذرماه چهارشنبه واریز می‌شود

سازمان هدفمندی یارانه ها اعلام کرد: یکصد و ششمین مرحله پرداخت یارانه نقدی در ساعت ۲۴ چهارشنبه (۲۰ آذرماه) به حساب سرپرستان خانوارها واریز می‌شود.

به گزارش شریان نیوز،مبلغ یارانه دریافتی هر یک از مشمولان دریافت یارانه نقدی همانند نوبت‌های گذشته ۴۵۵ هزار ریال است.


افزون بر یارانه‌ها، افزایش حداقل مستمری خانوارهای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور نیز چهارشنبه (۲۰ آذر) واریز می‌شود که بلافاصله امکان برداشت آن وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



یارانه نقدی در چارچوب قانون هدفمندی یارانه‌ها از آذر ۱۳۸۹ تاکنون به مشمولان مربوطه پرداخت می‌شود و تا کنون ۱۰۵ مرحله به حساب سرپرست خانوار واریز شده است.

پیش از این ۲۵ هر ماه یارانه نقدی به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شد که «محمدباقر نوبخت» رییس سازمان برنامه و بودجه گفت از آذرماه یارانه نقدی بیستم هر ماه واریز می‌شود و در پایان هر ماه سبد حمایت معیشتی دولت به حساب خانوار واریز می‌شود.

نکته قابل توجه اینکه سبد معیشتی آذرماه از ۲۷ آبان ماه در سه مرحله به حساب سرپرست خانوار واریز شد بنابراین دیگر در پایان آذرماه پرداخت یارانه بنزین انجام نمی‌شود.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۶۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸۵ هزار خانوار بوشهری از طرح کالابرگ الکترونیکی استقبال کردند

به گزارش خبرنگار مهر، مصدق کشاورزی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: از آغاز این طرح در تاریخ ۱۷ بهمن ماه تا کنون بالغ بر ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال یارانه مضاعف در طرح فجرانه به بوشهری‌ها تعلق گرفت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر تاریخ پایان مرحله دوم طرح فجرانه کالابرگ ۱۷ فروردین ماه اعلام کرد و افزود: اعتبار مرحله سوم از ۱۸ فروردین ماه برای سرپرستان خانوار فعال می‌شود.

مصدق کشاورزی بیان کرد: اعتبار جدید (۲۲۰ هزار تومانی) علاوه بر یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزارتومانی فعلی بوده و خانوار مشمول طرح به صورت مجزا یارانه نقدی خود را به صورت ماهانه دریافت خواهند کرد.

وی گفت: مبلغ حمایتی دولت به صورت اعتبار در حساب سرپرست خانوار تخصیص یافته و در زمان خرید و متناسب با میزان خرید مصرف می‌شود.

وی تصریح کرد: خانوار می‌تواند اقلام طرح را در سقف وزنی و کالایی تعریف شده خرید کنند و امکان جا به جایی اعتبار بین گروه‌های کالایی مقدور نیست. به عنوان مثال با اعتبار برنج امکان خرید روغن وجود ندارد.

کشاورزی اظهار داشت: خانوارهای مشمول طرح می‌توانند اقلام سبد غذایی را طی یک ماه و متناسب با نیاز خود خرید نمایند و اجباری در خرید تمام اقلام به صورت یک جا وجود ندارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر افزود: خانوارهای مشمول طرح می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های مجهز شده به زیرساخت طرح کالابرگ الکترونیکی نسبت به خرید اقلام اساسی و بهره مندی از این حمایت تشویقی اقدام کنند.

وی گفت: با توجه به اینکه اعتبار هرماه باید در همان ماه استفاده شود و قابل انتقال به ماه بعد نیست از مشمولان دهک اول تا هفتم درآمدی خواست ظرف مدت باقیمانده از یارانه تشویقی دولت بهره مند شوند.

کد خبر 6063053

دیگر خبرها

  • تاریخ جدید واریز یارانه نقدی با افزایش ۱۵ درصدی
  • تاریخ جدید واریز یارانه نقدی فروردین با افزایش ۱۵ درصدی/ واریزی ۱ میلیون و ۳۸۰ هزارتومانی برای این خانوار‌ها
  • یارانه فروردین یک میلیون و ۳۸۰ هزارتومان می شود؟
  • استفاده ۱۸۵ هزار خانوار بوشهری از طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی
  • ناراحتی دستیار نکونام از شرایط مالی استقلال
  • ۱۸۵ هزار خانوار بوشهری از طرح کالابرگ الکترونیکی استقبال کردند
  • پرداخت ۲۱۰۰ میلیارد ریال به طرح فجرانه در استان بوشهر
  • زمان واریز افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ مشخص شد
  • ۱۱۰ هزار میلیارد تومان از ابر بدهکاران مالیاتی اخذ شد/ پرداخت کالابرگ و مطالبات گندمکاران با مالیات مردم
  • اجرای طرح اکرام و اطعام ایتام در استان