Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره قرآن دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز گفت: با توجه به انتشار فراخوان بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی، جلسه اعضای شورای قرآن این دانشگاه به منظور تبادل نظر درباره این دوره از مسابقات شنبه، ۲۳ آذرماه برگزار می‌شود.

محمد سهرابی، رئیس اداره قرآن دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، اظهار کرد: با توجه به انتشار فراخوان بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی، جلسه اعضای شورای قرآن این دانشگاه به منظور تبادل‌نظر درباره این دوره از مسابقات شنبه، 23 آذرماه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اعضای شورای قرآن دانشگاه علوم پزشکی اهواز شامل نمایندگان دانشکده‌ها، معاونت‌ها، بیمارستان‌ها، شبکه‌های بهداشت و مراکز بهداشتی هستند. برخی از استادانی که رابط ما در دانشکده‌ها هستند در امر استعدادیابی دانشجویان بسیار در دانشکده‌ها فعال هستند و تأثیر خوبی دارند.

سهرابی گفت: در این نشست درباره اهداف آینده و وضعیت کنونی در دانشگاه‌ و شبکه‌های درمان و بیمارستان‌ها برای مشارکت بیشتر کارکنان، استادان و دانشجویان در مسابقات قرآن گفت‌وگو خواهد شد.

رئیس اداره قرآن دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز بیان کرد: همچنین دوره پیشین این رقابت قرآنی بررسی و آسیب‌شناسی خواهد شد تا به عملکرد بهتر ما منجر شود. 

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا خوزستان فعالیت های قرآنی دانشگاه علوم پزشکی اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۶۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی راه‌های توسعه همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان

ایسنا/فارس رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در سفر به شهر دوشنبه در کشور تاجیکستان که با دعوت رسمی وزارت تندرستی تاجیکستان انجام شده است، با مسئولان دانشگاه پزشکی ابوعلی سینا دیدار و گفت‌وگو کرد.

سید وحید حسینی رئیس دانشگاه با همراهی سید حسن سراج، معاون بین‌الملل و مهرداد شریفی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز امروز، ۵ اردیبهشت‌ماه با حضور در دانشگاه پزشکی ابوعلی سینا شهر دوشنبه به عنوان بزرگترین دانشگاه پزشکی این‌ کشور، ضمن بازدید از امکانات و توانمندی‌های این مرکز دانشگاهی، در جلسه‌ای با حضور مسئولان دانشگاه پزشکی ابوعلی سینا، راه‌های توسعه همکاری‌های مشترک را بررسی کرد.

در ادامه برنامه‌های سفر، هیئت دانشگاه علوم‌ پزشکی شیراز از قسمت‌های مختلف بزرگترین بیمارستان جمهوری تاجیکستان با نام بیمارستان استقلال بازدید کردند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، بازدید از بخش پیوند این بیمارستان که با کمک علمی و آموزشی اساتید دانشگاه علوم پزشکی شیراز راه‌اندازی شده است، از دیگر برنامه‌های نخستین روز سفر مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • برای احقاق حقابه سیستان از همه اهرم‌ها باید استفاده شود
  • برای احقاق حقابه سیستان از همه اهرم‌ها استفاده نمی‌کنند | عده ای آب ژرف می خواهند و عده ای دیگر از آب دریای عمان !
  • برای حق‌آبه سیستان آن‌گونه که باید کار نشد
  • امام جمعه زاهدان: برای حق‌آبه سیستان آن‌گونه که باید کار نشد
  • برگزاری جشنواره غذای سالم در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • الفت با مفاهیم غنی قرآنی از آسیب‌های مدرن اجتماعی جلوگیری می‌کند