Web Analytics Made Easy - Statcounter

حبیب الله خجسته‌پور روز شنبه در اجلاسیه نماز استان سمنان در سالن شهید مطهری این شهر افزود: تاثیرهای مثبت اجتماعی نماز بسیار قابل توجه است و باید مسوولان و مردم نسبت به این رکن مهم عبادی توجه ویژه داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: همگان نسبت به تشویق کودکان و نوجوان به اقامه فریضه نماز مسوول هستند و مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط با استفاده از ابزارهای متنوع در این بخش خدمت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان ادامه داد: بسیاری از آسیب و بزهکاری‌های اجتماعی در جامعه از بی‌توجهی به نماز و رویکردهای اسلامی نشات می‌گیرد و توجه به این فریضه الهی کشور را از بسیاری از مخاطره‌ها بیمه می کند.

خجسته پور اضافه کرد: جهت‌دهی و تشویق دانش‌آموزان به فریضه نماز به عنوان یک تکلیف الهی نهادینه شود و معلمان در این بین نقش غیرقابل انکاری دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: افراد نمازخوان، علاوه بر عبادت خدواند، وظیفه ترویج فرهنگ نماز در جامعه را برعهده داشته باشند.

در این نشست سید احمد زرهانی عضو هیات امنای ستاد اقامه نماز کشور، امیر بینایی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، محمد دستورانی مدیرکل آموزش و پرورش استان و جمعی از معلمان و دانش آموزان استان حضور داشتند.

۷۹۵ نفر فرهنگی، ۴۳ روحانی فرهنگی و ۳۵۳ روحانی غیرفرهنگی وظیفه اقامه نماز را در مدارس استان سمنان برعهده دارند.

برچسب‌ها سمنان ستاد اقامه نماز کشور استانداری سمنان ستاد اقامه نماز کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان ستاد اقامه نماز کشور استانداری سمنان ستاد اقامه نماز کشور سمنان ستاد اقامه نماز کشور استانداری سمنان ستاد اقامه نماز کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۷۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی «جمعه خشم» در لرستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی ضمن تبریک پیروزی دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم منحوس صهیونیستی به ملت شریف ایران و سایر کشورهای منطقه، اظهار داشت: در ادامه حمایت‌های مردم ایران اسلامی از مردم مظلوم و مقتدر غزه و همچنین به شکرانه عملیات غرور آفرین وعده صادق، جمعه این هفته ۳۱ فروردین ماه بعد از اقامه نماز جمعه در سراسر استان راهپیمایی حمایتی از اقتدار نیروهای مسلح و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: این مراسم پس از اقامه نماز جمعه در تمام شهرستان‌ها و بخش‌های تابعه استان برگزار می‌شود و مسیر راهپیمایی در شهرستان خرم‌آباد از مصلی الغدیر، خیابان انقلاب اسلامی تا مقابل بیمارستان شهدای عشایر خواهد بود.

کد خبر 6079087

دیگر خبرها

  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد
  • تاکید استاندار آذربایجان‌غربی بر ترویج فرهنگ اقامه نماز در جامعه
  • اجرای طرح جدید شورای نماز در روستا‌های همدان برای اولین بار در کشور
  • تشکیل شورای اقامه نماز در روستاهای همدان
  • اجرای طرح جدید شورای نماز در روستا‌های استان برای اولین بار در کشور در استان همدان
  • اقامه نماز جماعت در بیش از ۲۰۰ آموزشگاه بردسکن
  • راهپیمایی «جمعه خشم» در لرستان برگزار می‌شود
  • تاکید نماینده ولی فقیه در گلستان بر ترویج اقامه نماز از آموزش و پرورش
  • راهپیمایی جمعه خشم در لرستان
  • اجرای فرامین ولی امر مسلمین، رمز فتح قله هاست