Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-03-28@08:13:17 GMT

تعطیلی مدارس ابتدایی اهواز در نوبت عصر

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۹۷۰۴۶

به گزارش فارس، با توجه به تشدید بارش‌ها طی روزهای آینده، ستاد بحران فرمانداری اهواز، مدارس دوره پیش‌دبستانی و ابتدایی اهواز در نوبت عصر روز ۱۶ آذر را تعطیل اعلام کرد.

این تعطیلی به دلیل تشدید بارندگی‌ و آبگرفتگی‌ها پیش‌بینی شده است.

همچنین اداره کل مدیریت بحران خوزستان با صدور اخطاریه‌ای نسبت به تشدید بارش باران و برف و کولاک و سیلابی شدن رودخانه‌ها در روزهای شنبه ویکشنبه هشدار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هشدار درباره تشدید فعالیت سامانه بارشی در روزهای شنبه و یکشنبه (16 و 17 آذر 98) صادر شده است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۷۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگرفتگی‌های اهواز امروز رفع می‌شوند/ دریافت امکانات کمکی از اصفهان

ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان از رفع عمده آبگرفتگی‌های اهواز تا بعد از ظهر امروز خبر داد.

علی‌اکبر حسینی‌محراب روز دوشنبه (۶ فروردین‌ماه) در حاشیه نشست شورای اداری کشور که به ریاست رییس‌جمهور با حضور اعضای کابینه و شرکت ویدئوکنفرانسی استانداران و مدیران استان‌ها برگزار شد، در خصوص آخرین وضعیت آبگرفتگی معابر گفت: در شهر اهواز طرح فاضلاب و شبکه آب‌های سطحی در دولت‌های مختلف دنبال شده است در عین حال دولت سیزدهم در این زمینه به صورت قوی‌تری وارد میدان شده است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در این راستا حدود ۳۱۷ کیلومتر لوله‌گذاری فاضلاب انجام شده گرچه همه این رقم هنوز به بهره‌برداری نرسیده است. برخی از دیگر مناطق نیز هنوز شبکه فاضلاب ندارند که باید در ادامه اجرا و تکمیل طرح فاضلاب مدنظر قرار گیرند.

حسینی‌محراب ادامه داد: شهرداری باید برنامه‌ای برای جمع‌آوری آب‌های سطحی می‌داشت که در مقطعی بنا بر این گذاشته شد که به شکل ترکیبی به کمک شبکه فاضلاب این آب‌ها دفع شوند اما دیگر این روش جوابگوی دفع بارش‌های سیل آسا و رگباری نیست و مشابه این وضعیت آبگرفتگی در اهواز در کشورهای منطقه و دیگر کشورها بروز می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: طبعاً در زمانی که بارش‌های سنگین رخ می‌دهد دفع آبگرفتگی ناشی از آن مقداری زمان می‌برد.‌ خوشبختانه با تقسیم‌بندی صورت گرفته و از طریق فرماندهی میدانی شهرداران مناطق هشت‌گانه و نظارت معاون عمرانی استانداری، مدیرکل مدیریت بحران استانداری، شهردار اهواز و مدیرعامل آبفا به نحو احسن امکانات و تجهیزات بسیج شد.

وی ادامه داد: در کنار آن از سازمان مدیریت بحران کشور تقاضای ارسال تجهیزات، ماشین‌آلات و نیرو کردیم که متعاقب آن استان‌های اصفهان و تهران به عنوان معین استان خوزستان در مدیریت بحران ناشی از آبگرفتگی‌ها تعیین شدند که امری مرسوم است و خوزستان نیز در بحران‌های مشابه همواره به دیگر استان‌ها کمک‌هایی داشته است و تاکنون کمک‌هایی از اصفهان دریافت کرده‌ایم.

استاندار خوزستان گفت: امیدواریم با بسیج امکانات و نیروها تا بعد از ظهر امروز بخش مهمی از آبگرفتگی‌ها رفع شوند. از مناطقی که دچار آبگرفتگی شده‌اند شهرک دانشگاه، سپیدار، زعفرانیه، کوی رزمندگان و برخی مناطق دیگر هستند که تلاش می‌کنیم در اسرع وقت عملیات تخلیه آب انجام شود و مردم کمتر به زحمت بیفتند و یکی از دلایل دورکاری ادارات اهواز و کارون در روز دوشنبه نیز رفاه حال شهروندان بود. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • توانمندسازی ۱۸۳ آموزگار ابتدایی در طرح افق شاهد
  • نوبت به تعطیلی ایران اینترنشنال رسید
  • وضعیت اکران سینماهای مشهد در شب‌های قدر چگونه است؟
  • پول افغانستان از دلار سودآورتر شد / اتفاق عجیب در اقتصاد ایران
  • تعطیلی مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳؟!
  • هم افزایی مسئولان در رفع آبگرفتگی‌ها موثر است
  • آبگرفتگی‌ اهواز/ دریافت امکانات کمکی از اصفهان
  • توجه ویژه دولت سیزدهم در طرح فاضلاب استان خوزستان
  • آبگرفتگی‌های اهواز امروز رفع می‌شوند/ دریافت امکانات کمکی از اصفهان
  • بسیج امکانات و تجهیزات برای دفع آب‌های سطحی اهواز