Web Analytics Made Easy - Statcounter

میرهاشم حسینی نماینده وزن 68- کیلوگرم تیم ملی تکواندو کشورمان در دیدار رده بندی مسابقات گرندپری مسکو با شکست مقابل هوگوپوش چینی از رسیدذن به مدال برنز بازماند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، فینال مسابقات گرندپری 2019 از روز گذشته(جمعه) پانزدهم آذرماه با حضور 16 تکواندوکار برتر جهان در هر 4 وزن المپیکی مردان و زنان و در مجموعه ورزشی دینامو مسکو آغاز شده و این مسابقات به مدت دو روز پیگیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی تکواندو مردان کشورمان با ترکیب آرمین هادی‌پور در وزن 58- کیلوگرم، میرهاشم حسینی و سروش احمدی در وزن 68- کیلوگرم و سجاد مردانی در وزن 80+ کیلوگرم در این رقابت‌ها حضور پیدا کرده‌اند.

وزن 58- کیلوگرم مردان:

آرمین هادی پور روز گذشته (جمعه) در نخستین مبارزه به مصاف کاما مصطفی از سنگال رفت و این دیدار با نتیجه 13 بر 4 به سود نماینده کشورمان تمام شد. این تکواندوکار سنگالی دارنده مدال برنز بازی های آفریقا 2019 و نایب قهرمانی آفریقا 2018 است. هادی پور در دومین مبارزه و در مرحله یک چهارم به مصاف براگانسا هوگوپوش پرتغالی رفت و این دیدار با نتیجه 14 بر 2 به سود نماینده کشورمان پایان یافت.هادی پور در نیمه نهایی این مسابقات به مصاف نماینده کره جنوبی رفت و این دیدار در راند اول با نتیجه یک برصفر به سود حریف کره‌ای تمام شد.  راند دوم این مبارزه نیز با نتیجه 7 بر 5 به سود تکواندوکار حریف تمام شد. در راند سوم این مبارزه 21 بر 11 به سود نماینده کره جنوبی به پایان رسید و هادی پور بازنده این دیدار بود. نماینده وزن 58- کیلوگرم تیم ملی کشورمان برای رسیدن به مدال برنز فینال مسابقات گرندپری مسکو امروز (شنبه)ادامه این رقابت‌ها و در رده بندی به مصاف  گئورگی پوپوف (روسیه) رفت و این دیدار با نتیجه 15 بر 11 به سود هوگوپوش روسی تمام شد و هادی پور از رسیدن به مدال برنز بازماند.

وزن 68- کیلوگرم مردان:

در ادامه مسابقات میرهاشم حسینی در وزن 68- کیلوگرم میرهاشم نیز به مصاف سی محمد کتبی (بلژیک)دارنده مدال نقره بازی‌های یونیورسیاد 2019، برنز گرندپری 2018 و ... رفت و این دیدار با نتیجه 16 بر 1 به سود میرهاشم به پایان رسید. نماینده بلژیک در پایان راند دوم انصراف خود را از ادامه مبارزه اعلام کرد. میرهاشم دور دوم باید به مصاف جواد آچاب از کشور بلژیک رفت و این دیدار 16 بر یک به سود میرهاشم تمام شد. وی در نیمه نهایی به مصاف دای هون لی(کره جنوبی) رفت، راند اول این دیدار 4 بر یک به پایان رسید. میرهاشم در راند دوم موفق شد 10 بر 5 به کار خود پایان داد. راند سوم یک جدال بسیار حساسی را شاهد بودیم که میرهاشم با قدرت مبارزات بسیار نفس گیری را از خود به نمایش گذاشت اما در ثانیه پایانی نماینده کره جنوبی یک ضربه سر به میرهاشم زد که این دیدار با نتیجه 23 بر 20 به سود دای هون لی به پایان رسید. میرهاشم امروز(شنبه) برای رسیدن به مدال برنز به به مصاف شوای ژائو (چین) رفت و در پایان این دیدار در راند سوم با نتیجه 15 بر 12 به سود نماینده چین تمام شد و میرهاشم از رسیدن به مدال برنز جا ماند. میرهاشم برای رسیدن به المپیک توکیو از طریق مسابقات گرند پری باید مدال برنز این رقابت‌ها را کسب میکرد که این اتفاق در ثانیه‌های پایانی برای وی رخ نداد.

این تکواندوکار چینی قهرمان المپیک ریو 2016، قهرمان جهان 2017 و 2019، دارنده مدال طلا و برنز گرندپری 2019، قهرمان گرنداسلم 2018، نایب قهرمان بازی‌های آسیایی 2018 و ... است.

روز گذشته در همین وزن سروش احمدی دیگر نماینده وزن دوم در آن سوی جدول و در اولین مبارزه به مصاف خاویر پرز پولو اسپانیایی قهرمان اروپا 2019، نایب قهرمان جهان 2019 و... رفت و این دیدار در راند اول با نتیجه 11 بر 2 به سود احمدی تمام شد.  راند دوم این دیدار نیز با نتیجه 17 بر 6 به سود هوگوپوش اسپانیایی تمام شد. در پایان راند سوم این دیدار با نتیجه 23 بر 16 به سود نماینده اسپانیا تمام شد و احمدی خیلی زود از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

وزن ۸۰ +کیلوگرم مردان:

روز گذشته(جمعه) سجاد مردانی نماینده وزن چهارم المپیک کشورمان در نخستین مبارزه موفق شد کارلوس سانسورس از کشور مکزیک را 11 بر 10 شکست دهد. سانسورس مکزیکی نایب قهرمان جهان 2019 و دارنده مدال برنز بازی های پن امریکن است. مردانی در ادامه به مصاف نماینده کوبا رفت و راند اول این مبارزه با نتیجه 5 بر صفر تمام شد. در راند دوم نیز این دیدار با نتیجه تساوی 8 بر 8 به پایان رسید. راند سوم 19 بر 12 به سود مردانی تمام شد و سجاد به نیمه نهایی راه یافت.

در نیمه نهایی مردانی به مصاف عیسی اف (آذربایجان) رفت و راند اول این مبارزه 5 بر 2 به سود مردانی تمام شد. راند دوم این دیدار 7 بر 4 به سود نماینده کشورمان به پایان رسید. مردانی در پایان با نتیجه 8 بر 7 نماینده آذربایجان را شکست داد و به فینال این مسابقات راه یافت. فینال وزن 80+ کیلوگرم امروز( شنبه) برگزار خواهد شد.

هدایت این تیم برعهده فریبرز عسکری است. وحید عبداللهی و محمد علی بسحاق به عنوان مربی کنار این تیم حضور دارند.

رقابت‌های فینال گرندپری 8G است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 80، 48 و 28.80 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک تعلق می‌گیرد. همچنین 6000، 3000 و 1000 دلار جایزه نقدی اهدا می‌شود.

انتهای پیام/س

 

منبع: فارس

کلیدواژه: تکواندو کره جنوبی فینال ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۷۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) استوری متفاوت دیوید تیلور در واکنش به حذف از المپیک

مسابقه انتخابی تیم ملی کشتی آمریکا برگزار شد و دیوید تیلور دارنده ۴ مدال طلای جهان و المپیک با قبول ۲ شکست پیاپی مقابل پدیده کشتی آمریکا، ناباورانه از حضور در المپیک پاریس حذف شد.

آرون بروکس پدیده ۲۳ ساله کشتی آمریکا و دارنده مدال طلای زیر ۲۳ سال جهان در سال ۲۰۲۳ در پایان در یک مبارزه سخت با نتیجه ۳-۱ دیوید تیلور را شکست داد تا این کشتی‌گیر قدرتمند ناباورانه فرصت حضور در المپیک پاریس را از دست بدهد. تیلور در مبارزه اول خود هم با نتیجه ۴-۱ مقابل این کشتی‌گیر قلدر آمریکایی تن به شکست داده بود.

تیلور بعد از حذف از حضور در المپیک با انتشار تصویری از خودش در کنار دخترش نوشت: یک آخر هفته احساسی. مطمئنا زندگی ادامه دارد و خورشید هنوز طلوع می‌کند. از شما سپاسگزاریم.


منبع: خبرورزشی

دیگر خبرها

  • تیم ژاپنی حریف العین در فینال لیگ قهرمانان شد
  • العین با عبور از الهلال به فینال رسید
  • الفتی، سومین ژیمناست تاریخ ایران در المپیک
  • شکست ملوان مقابل سپاهان بعد از ۳۶۷۰ روز!
  • پاداش تاریخی برای بلندقامتان ایران در صورت کسب سهمیه المپیک
  • رویای ناتمام بارسلونا: کار ژاوی تمام شد
  • (عکس) استوری متفاوت دیوید تیلور در واکنش به حذف از المپیک
  • در المپیک حریف دست و پا بسته ای نیستیم/قایقرانان سنگ تمام گذاشتند
  • فرنگی کاران خوزستان سهمیه المپیک پاریس را کسب کردند
  • فرنگی کاران خوزستان سهمیه المپیک پاریس فرانسه را کسب کردند