Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-25@10:33:23 GMT

آقای تاج! هرکس شام دعوتت کرد، مربی خوبی است؟

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۹۷۱۸۶

آقای تاج! هرکس شام دعوتت کرد، مربی خوبی است؟

وقتی مهدی تاج به دیدار لوپتگی رفت و با او پای میز مذاکره نشست، سرمربی سابق تیم‌ملی اسپانیا قطعا پیش خودش فکر نمی‌کرد حساب کردن پول هتل رئیس فدراسیون ایران و همراهانش، آنگونه تاج را شیفته‌اش کند.

به گزارش خبر آنلاین، رئیس به قدری تحت تاثیر قرار گرفته بود که در بازگشت به تهران، در جلسه هیات رئیسه گفت: «اخلاق لوپتگی را پسندیدم، او خیلی مهربان‌تر از کی‌روش است و چیز بدی از او ندیدم، لوپتگی خیلی به ما احترام گذاشت و حتی پول هتل ما را حساب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

در ابتدا همه فکر می‌کردند این یک مورد است و حالا تاج تحت تاثیر قرار گرفته ولی وقتی دیروز او به خاطر دعوت به شام ویلموتس، سر ذوق آمده بود، خیلی‌ها تصور کردند ظاهرا از فوت و فن مربیگری، این چیزها برای رئیس فدراسیون از سایر چیزها مهمتر است. رئیس فدراسیون فوتبال که ماچ و بوسه با ویلموتس را شهادت گرفت برای جلسه دوستانه‌اش با او، در ادامه گفت: «ایشان حتی من را به شام گرفت که گفتم چون در بلژیک نیستیم نه.» به شام گرفتن و پول هتل دادن، انگار بسیارمهمتر از آن فاکتورهایی است که دیگر روسای فدراسیون فوتبال جهان، برای انتخاب مربی‌شان لحاظ می‌کنند.

اینکه در جنگ فعلی فدراسیون و ویلموتس، تاج به شام گرفتنش را اینقدر بزرگ می‌کند و در وسط مصاحبه می‌گوید باخت به عراق روی یک اتفاق بود و مرد بلژیکی مربی کوچکی نیست، فقط یک کارکرد دارد؛ جریحه‌دار کردن طرفداران فوتبال را.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: تاج مربی ویلموتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۷۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت با حضور رئیس فدراسیون فوتبال


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ مهدی محمد نبی، نایب رییس فدراسیون فوتبال درباره برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک فوتبال گفت: این جلسه با حضور رئیس، نواب رئیس، دبیرکل، ارکان قضایی، روسای دپارتمان‌های روابط عمومی، داوران و فناوری اطلاعات به همراه رئیس، دبیر و مسئولین مسابقات سازمان لیگ فوتبال برگزار شد و موارد مختلفی درباره رقابت‌های لیگ فوتبال در هفته‌های پایانی به بحث و بررسی گذاشته شد.

وی افزود: مقرر شد تا نمایندگان ارکان قضایی در جلسه هماهنگی قبل از هر مسابقه در هفته‌های پایانی حضور یافته و موضوعات مرتبط را مطرح و تایید کنند. همچنین قرار شد تا حضور تماشاگران متعاقب با آیین نامه بلیط فروشی مسابقات برگزار شود و هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند.

دیگر خبرها

  • علیرضا دبیر:زخم زبان چیز خوبی نیست!
  • نبی: پرسپولیس در دهه 70 خصوصی بود
  • بیست سال پیش افراد غیرفوتبالی خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس را متوقف کردند!
  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت با حضور رئیس فدراسیون فوتبال
  • محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها