Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: رانندگان برای تردد در نقاط کوهستانی استان حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

علی زندی‌فر با اشاره به برفروبی محورهای مواصلاتی از ساعت 20:30 شب گذشته در محورهای شازند، تفرش، خنداب و آشتیان بیان کرد: با آغاز بارش‌ها از شب گذشته تا 7 صبح امروز هزار و 600 کیلومتر باند در استان برفروبی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به استفاده از 700 تن شن‌ و نمک برای پاکسازی محورها به کمک 170 نیروی راهداری و 120 دستگاه انواع ماشین‌آلات، گفت: در حال حاضر با وجود بارش برف در محورهای اراک-بروجرد، توره-بروجرد، اراک- ازنا، اراک-خمین، اما تمامی محورهای باز و تردد در جریان است.

زندی‌فر تصریح کرد: در کنار محورهای درگیر بارش برف، باقی محورها نیز درگیر بارش پراکنده باران است، البته در گردنه‌های شهرستان تفرش نیز بارش برف گزارش شده است که لازم است رانندگان برای تردد در نقاط کوهستانی و گردنه‌های استان، حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی افزود: با توجه به بارش برف در برخی از محورهای استان، عملیات بازگشایی و برفروبی به صورت مداوم توسط عوامل راهداری در حال انجام است./ ایسنا

بیشتر بخوانید:

محور پیرانشهر به نقده مسدود است

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۷۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی گردنه تته در پاوه بعد از ۵ ماه + تصویر

گردنه تته در شهرستان پاوه حدود نیمی از سال را به دلیل بارش سنگین برف مسدود می‌شود و اکنون در آستانه بازگشایی قرار دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، گردنه تته در مسیر ارتباطی شهرستان پاوه در استان کرمانشاه و شهرستان سروآباد در کردستان هر ساله به دلیل بارش سنگین برف حدود 6 ماه از سال را مسدود می‌شود و بازگشایی آن توسط نیروهای راهداری از 14 فروردین‌ماه آغاز می‌شود.

فرهاد شهبازی، معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: بازگشایی این مسیر همه ساله در فصل بهار انجام می‌شود، زیرا به دلیل شرایط جوی موجود امکان برفروبی در فصل زمستان وجود ندارد.

وی با بیان اینکه ارتفاع برف در برخی از نقاط این گردنه در فصل زمستان به بیش از هشت متر می‌رسد، گفت: عملیات برفروبی این مسیر توسط نیروهای راهداری پاوه و شهرستان سروآباد به صورت همزمان انجام می‌شود.

شهبازی با اشاره به اینکه بیشترین مسافت این گردنه در شهرستان پاوه قرار دارد که عملیات برفروبی آن به اتمام رسیده است افزود: مسیر جاده تته در حدود 21 کیلومتر طول دارد که 17 کیلومتر در محدوده حوزه شهرستان پاوه و مابقی در شهرستان سروآباد قرار دارد و در دیگر ایام سال با مشرف بودن بر کشور همسایه مسافران زیادی را به سمت خود می‌کشاند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • بازگشایی گردنه تته در پاوه بعد از ۵ ماه + تصویر
  • محدودیت تردد در محور امرآباد- شانق در اراک + تصویر
  • آخرین وضعیت بارش‌ها در استان اصفهان / کدام محورهای استان مسدود است؟
  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • محور هراز مسدود است
  • محور هراز مسدود است/ بارندگی در راه ها
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت / تردد از محور چالوس تا ظهر ممنوع است
  • تردد ۳.۵ میلیون وسیله نقلیه در محورهای استان سمنان